mutta minä pysyn, sinulle. Ja sinä ajatuksissani. 🧡
Maailmassa asiat muuttuvat koko ajan
20
349
Vastaukset
- Anonyymi00001
oih kun ihana! Voi kun olisin hänen mielessä.
- Anonyymi00002
Ei hän täällä minua ole ikinä ikävöinyt, vain lukenut.
- Anonyymi00014
Tai sitten on ikävöinyt, mutta ei uskalla laittaa liikaa tunnisteita
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tai sitten on ikävöinyt, mutta ei uskalla laittaa liikaa tunnisteita
Ei uskalla, ettei trollit tms. tule kimppuun .
- Anonyymi00003
Toivottavasti minäkin olen jonkun kivan miehen ajatuksissa.
- Anonyymi00004
emmä usko että häneltä
- Anonyymi00005
❤️
- Anonyymi00006
En, löydä enää sinua täältä, en tiedä miksi? Vai,oletko täällä sittenkin, mutta et kaipaa minun viestejä? Ehkä minun on taas viisaampi kadota lopullisesti tällä kertaa.
- Anonyymi00007
Ketä etsit?
- Anonyymi00008
Täällä olen. Kirjoitankin aina välillä jotain kivaa. 😊❤️
- Anonyymi00009
Kirjoitan hänelle nykyään harvemmin kuin ennen. Yritän kirjoittaa edelleen niin että hän sen tunnistaa. Kait tämä jonkinlaista terapiaa on.
- Anonyymi00010
En minä ainakaan ketään miestä tunnista.
- Anonyymi00011
Kauniisti sanottu. Onnellinen hän.
- Anonyymi00012
Kyllä pysyt, ellei joku tule väliin sotkemaan kaikkea.
- Anonyymi00013
Jos noin pääsee käymään, niin ei ollut alunperinkään vahvoista tunteista kyse.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos noin pääsee käymään, niin ei ollut alunperinkään vahvoista tunteista kyse.
Voisi tarkentaa, että jotkut, jos on pieni paikkakunta.
- Anonyymi00017
Nössykkä Mössykkä mieheni on tänään lähettänyt KAUNIITA AJATUKSIA minulle 💞
Hän pärjää itse paremmin miehenä, koska hän voi sanoa, että : Minun vaimoni sentään NÄYTTÄÄ FAKTAA ENSIN, että HÄN OSAA HUOLEHTIA VARMASTI MIEHESTÄÄN EIKÄ VALEHTELE PÄIN NAAMAA, ETTÄ HÄN MUKA VAIMONA HUOLEHTII MIEHESTÄÄN. MINUN VAIMO KYLLÄ OSAA HUOLEHTIA TARVITTAESSA LIIANKIN HYVIN JOS HÄNTÄ ALKAA VITUTTAMAAN, KUN TOISET VAATII HÄNELTÄ KUNNIAA JA VAIMONI VETÄÄ FOLIO HATUN PÄÄHÄN JOKA PÄÄSSÄ HÄN MIETTII JA SEN JÄLKEEN HÄN OTTAA PÄÄN ELI HÄN KIRJAA KAIKKI MAHDOLLISET ASIAT YLÖS JA ILMOITTAA, ETTÄ : MIKSI KUNNIALLISET OVAT JÄTTÄNEET NÄMÄ HOITAMATTA JA VÄITTÄVÄT, ETTÄ NÄMÄ OVAT MINUN LAIMINLYÖNTEJÄ!?
AJATTELIN JOS SITÄ KAUTTA LÖYTYIS SE KUNTOUTTAVAN TYÖTOIMINNAN SIIVOUS TYÖPAIKKA JA MINÄ VOIN KÄYDÄ 3 PÄIVÄNÄ TÖISSÄ. SAAN SENTÄÄN 9 EUROA KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAN LISÄKSI NIILTÄ PÄIVILTÄ, KUN KÄVÄSEN PIKKUSEN PYHKÄSEMÄSSÄ PÖLYJÄ JA PESASEN OHIMENNESSÄ PASKOTUN VESSANPÖNTÖN! MINÄ ENSIN HARJOTTELEN HITAASTI JA SITTEN MINÄ SANON, ETTÄ : MIEHÄN VOISIN NYT KOKEILLA SITÄ GUINNESSIN ENNÄTYSTÄ IHAN YKSIN. SOITETAAN POLIISIT JA RAJAVARTIOSTO PAIKALLE NIIN OLLAAN KAIKKI VIRALLISIA KUNNIALLISIA SUOMALAISIA NIIN VOIDAAN SANOA, ETTÄ : KYLLÄ ULKOMAALAISET OSAA SUOMESSA PASKOA SAMALLA TAVALLA, KUIN SUOMALAISET ULKOMAILLA! SANNA MARIN LÄHTI ULKOMAILLE PASKOMAAN JA JÄTTI NASIMA RAZMYARIN SUOMEEN PASKOMAAN VAIKKA NASIMA RAZMYAR VOIS MENNÄ AFGANISTANIAAN PASKOMAAN, KOSKA HEILLÄ ON SENTÄÄN RAUHA MAASSA!
HE EIVÄT EDES ARVOSTA EIVÄTKÄ KUNNIOITA RAUHAA VAAN HE HALVEKSUVAT SEKÄ SYRJIVÄT SUORAAN OMAA MAATAAN JA MINUNKIN PITÄÄ HYVÄKSYÄ SEKÄ KUNNIOITTAA HEITÄ, KOSKA HE OVAT FACEBOOKISSA EDUSTAMASSA SUOMALAISIA VAIKKA EN OLE EDES VOINUT ÄÄNESTÄÄ HÄNTÄ/HEITÄ!- Anonyymi00020
Lisään, että pitää muistaa mainita tuokin asian, että TURHAA NÄISTÄ RAUHOISTA NEUVOTELLA JA SOPIA, KOSKA EI PAKOLAISET ARVOSTA OMAN MAAN RAUHAA OLLENKAAN…
- Anonyymi00018
Hän on ihana nainen!
- Anonyymi00019
Pysy vain minä ajatuksissasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2374185Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1132643Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412392Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781097
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58931