Maailmassa asiat muuttuvat koko ajan

Anonyymi-ap

mutta minä pysyn, sinulle. Ja sinä ajatuksissani. 🧡

20

349

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

oih kun ihana! Voi kun olisin hänen mielessä.

• Anonyymi00002

Ei hän täällä minua ole ikinä ikävöinyt, vain lukenut.

• Anonyymi00014

Tai sitten on ikävöinyt, mutta ei uskalla laittaa liikaa tunnisteita

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tai sitten on ikävöinyt, mutta ei uskalla laittaa liikaa tunnisteita

Ei uskalla, ettei trollit tms. tule kimppuun .

• Anonyymi00003

Toivottavasti minäkin olen jonkun kivan miehen ajatuksissa.

• Anonyymi00004

emmä usko että häneltä

• Anonyymi00005

❤️

• Anonyymi00006

En, löydä enää sinua täältä, en tiedä miksi? Vai,oletko täällä sittenkin, mutta et kaipaa minun viestejä? Ehkä minun on taas viisaampi kadota lopullisesti tällä kertaa.

• Anonyymi00007

Ketä etsit?

• Anonyymi00008

Täällä olen. Kirjoitankin aina välillä jotain kivaa. 😊❤️

• Anonyymi00009

Kirjoitan hänelle nykyään harvemmin kuin ennen. Yritän kirjoittaa edelleen niin että hän sen tunnistaa. Kait tämä jonkinlaista terapiaa on.

• Anonyymi00010

En minä ainakaan ketään miestä tunnista.

• Anonyymi00011

Kauniisti sanottu. Onnellinen hän.

• Anonyymi00012

Kyllä pysyt, ellei joku tule väliin sotkemaan kaikkea.

• Anonyymi00013

Jos noin pääsee käymään, niin ei ollut alunperinkään vahvoista tunteista kyse.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jos noin pääsee käymään, niin ei ollut alunperinkään vahvoista tunteista kyse.

Voisi tarkentaa, että jotkut, jos on pieni paikkakunta.

• Anonyymi00017

Nössykkä Mössykkä mieheni on tänään lähettänyt KAUNIITA AJATUKSIA minulle 💞

Hän pärjää itse paremmin miehenä, koska hän voi sanoa, että : Minun vaimoni sentään NÄYTTÄÄ FAKTAA ENSIN, että HÄN OSAA HUOLEHTIA VARMASTI MIEHESTÄÄN EIKÄ VALEHTELE PÄIN NAAMAA, ETTÄ HÄN MUKA VAIMONA HUOLEHTII MIEHESTÄÄN. MINUN VAIMO KYLLÄ OSAA HUOLEHTIA TARVITTAESSA LIIANKIN HYVIN JOS HÄNTÄ ALKAA VITUTTAMAAN, KUN TOISET VAATII HÄNELTÄ KUNNIAA JA VAIMONI VETÄÄ FOLIO HATUN PÄÄHÄN JOKA PÄÄSSÄ HÄN MIETTII JA SEN JÄLKEEN HÄN OTTAA PÄÄN ELI HÄN KIRJAA KAIKKI MAHDOLLISET ASIAT YLÖS JA ILMOITTAA, ETTÄ : MIKSI KUNNIALLISET OVAT JÄTTÄNEET NÄMÄ HOITAMATTA JA VÄITTÄVÄT, ETTÄ NÄMÄ OVAT MINUN LAIMINLYÖNTEJÄ!?

AJATTELIN JOS SITÄ KAUTTA LÖYTYIS SE KUNTOUTTAVAN TYÖTOIMINNAN SIIVOUS TYÖPAIKKA JA MINÄ VOIN KÄYDÄ 3 PÄIVÄNÄ TÖISSÄ. SAAN SENTÄÄN 9 EUROA KELAN TYÖTTÖMYYSPÄIVÄRAHAN LISÄKSI NIILTÄ PÄIVILTÄ, KUN KÄVÄSEN PIKKUSEN PYHKÄSEMÄSSÄ PÖLYJÄ JA PESASEN OHIMENNESSÄ PASKOTUN VESSANPÖNTÖN! MINÄ ENSIN HARJOTTELEN HITAASTI JA SITTEN MINÄ SANON, ETTÄ : MIEHÄN VOISIN NYT KOKEILLA SITÄ GUINNESSIN ENNÄTYSTÄ IHAN YKSIN. SOITETAAN POLIISIT JA RAJAVARTIOSTO PAIKALLE NIIN OLLAAN KAIKKI VIRALLISIA KUNNIALLISIA SUOMALAISIA NIIN VOIDAAN SANOA, ETTÄ : KYLLÄ ULKOMAALAISET OSAA SUOMESSA PASKOA SAMALLA TAVALLA, KUIN SUOMALAISET ULKOMAILLA! SANNA MARIN LÄHTI ULKOMAILLE PASKOMAAN JA JÄTTI NASIMA RAZMYARIN SUOMEEN PASKOMAAN VAIKKA NASIMA RAZMYAR VOIS MENNÄ AFGANISTANIAAN PASKOMAAN, KOSKA HEILLÄ ON SENTÄÄN RAUHA MAASSA!
      HE EIVÄT EDES ARVOSTA EIVÄTKÄ KUNNIOITA RAUHAA VAAN HE HALVEKSUVAT SEKÄ SYRJIVÄT SUORAAN OMAA MAATAAN JA MINUNKIN PITÄÄ HYVÄKSYÄ SEKÄ KUNNIOITTAA HEITÄ, KOSKA HE OVAT FACEBOOKISSA EDUSTAMASSA SUOMALAISIA VAIKKA EN OLE EDES VOINUT ÄÄNESTÄÄ HÄNTÄ/HEITÄ!

• Anonyymi00020

Lisään, että pitää muistaa mainita tuokin asian, että TURHAA NÄISTÄ RAUHOISTA NEUVOTELLA JA SOPIA, KOSKA EI PAKOLAISET ARVOSTA OMAN MAAN RAUHAA OLLENKAAN…

• Anonyymi00018

Hän on ihana nainen!

• Anonyymi00019

Pysy vain minä ajatuksissasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      237
      4185
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      113
      2643
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2392
    4. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1436
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1436
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1179
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1097
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      963
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      946
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      931
    Aihe