Oliimme kaksoissiskoni kanssa etelä-Suomalaisessa kaupungissa tapaamassa isovanhempia. Olimme varanneet yhteisen hotellihuoneen, jossa oli sauna. Menimme illalla hotellille, kun olimme käyneet mummon ja vaarin luona. Huoneeseen päästämme aloimme puhumaan saunavuoroista ja päätimme mennä sinne yhdessä. Pesimme toisemme ja siitä se kohta lähtikin.
Mutta kyllä oli siskolla kaunis pillu ja aivan taivaallinen maku. Ihanan posliini ja klitoris kauniisti esillä. Hänkin selvästi nautti, kun nuolin ja hyväilin häntä kuelelläni. Tuota tuli nuolta useampi kerta, ennenkuin poistuimme hotellista ja istuimme junaan, joka vie meidät takaisin kotiin.
Voiko täydellisempää suuseksikokemusta mies saada
6
1427
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikeasti mikä saa miehen kirjoittamaan noita insesti tarinoita?
- Anonyymi00002
Ihana. Olisi kiva lukea naisen kokemus seksistä veljen kanssa.
- Anonyymi00003
Vau
- Anonyymi00004
Itse koin aivan super ihanan seksikokemuksen, kun sovin treffit yhden Sonjan kanssa. En ole pitkään aikaan kokenut mitään vastaavaa ja niin ihanaa. Sonja oli aivan ihana.
Täällä oli hehkuteltu ja suositeltu sitä Lazaro64 slut, niin menin ja kirjoitin Google hakuun tuon Lazaro64 slut, ja kun sitten näin ne Sonjan kuvat ja videot, niin minulle tuli halu päästä tapamaan tätä kaunotarta, ja kyllä kannatti, aivan ihastuttava neitokainen ja huhu miten ihanasti hän otti suihin. Taisin rakastua Sonjaan. - Anonyymi00005
Parhaimmat seksikokemukset olen aina saanut maksullisten naisten luona. He pitävät huolen että asiakas nauttii ja toteuttavat asiakkaitten toiveet. Ottavat myös aina suihin, jota moni muu tyttöystävä tai vaimo ei suostu tekemään.
Itse en enään käy baareista hakemassa naisia. Mieluummin otan yhteyttä maksulliseen naiseen, niin saa kunnon seksiä ja ihanan seksikokemuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."662268Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302172- 1201478
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1181146
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933885