Ei ollut niin arvokas että olisit sitä suojellut
Rakkautemme ja siteemme
16
256
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei Multa, vaikka olisi voinut olla.
- Anonyymi00003
Olipa gupella kiire vastata omaan aloitukseensa. 😁
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olipa gupella kiire vastata omaan aloitukseensa. 😁
Niinhän sitä tyhmempi voisi luulla 😉
- Anonyymi00002
Anonyyminä arvostelu jatkuu
- Anonyymi00005
Whose name was Bond? ;)
-sivusta - Anonyymi00006
Ihan pätevä ajatus. Jos jotain aletaan yhdessä rakentamaan, molemmilla on vastuu suojella yhteistä asiaa ulkopuolisilta. Tai sitten voi jatkaa säätämistä ilman sen kummempia suunnitelmia.
- Anonyymi00008
Kyllä!
- Anonyymi00010
Jos ei kelpaa sellaisena kuin on, ei kannata kovasti miettiä mitä olisi voinut olla. Jollekin toiselle kelpaa varmasti omana itsenään. Kullakin ihmisellä on oma tapa elää ja jos niitä elämäntapoja ei keskenään pysty sovittamaan, ei siinä ole mitään märehtimistä. Ei siitä voi kumpaakaan syyttää. Omasta itsestään ei kannata kenenkään toisen takia luopua.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos ei kelpaa sellaisena kuin on, ei kannata kovasti miettiä mitä olisi voinut olla. Jollekin toiselle kelpaa varmasti omana itsenään. Kullakin ihmisellä on oma tapa elää ja jos niitä elämäntapoja ei keskenään pysty sovittamaan, ei siinä ole mitään märehtimistä. Ei siitä voi kumpaakaan syyttää. Omasta itsestään ei kannata kenenkään toisen takia luopua.
Näin minäkin ajattelen. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, paskaako sitä. Jos toinen on hälle sopivampi ja kiinnostavampi, se on ok. Mutta. Yksi asia on silloin selvä. Minä en ole vaihtoehto, jota harkitaan muiden rinnalla. Jään pois lähdöstä. Niin minä toteutan itseäni. Vapaana ja vailla velvollisuuksia.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Näin minäkin ajattelen. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen, paskaako sitä. Jos toinen on hälle sopivampi ja kiinnostavampi, se on ok. Mutta. Yksi asia on silloin selvä. Minä en ole vaihtoehto, jota harkitaan muiden rinnalla. Jään pois lähdöstä. Niin minä toteutan itseäni. Vapaana ja vailla velvollisuuksia.
Muta kuiten perkele
Valikoit muista. Parhaat ja vaadit muilta että valitsevat sinut
Heidän pitäis tehdä sulle juuri noin .
Ei kilpailla eikä olla sulle vaihto ehto jonka saat valita .
Ansaitset yhtä vastuuttomsn ja vapaan kumppanin
Tai et kumppania olenkaan mieluusti
Sivusta
- Anonyymi00007
Lopeta negatiivinen höpötys joulun alla sinäkin!
- Anonyymi00009
Tämä kommentti han nosti tunnelmaa valtaisasti 😉
- Anonyymi00011
Olen vain tässä asiassa negatiivinen en muiss asioissa
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tämä kommentti han nosti tunnelmaa valtaisasti 😉
Kiva juttu.
- Anonyymi00014
Oli valitettavan yksipuolista: hyvän alun jälkeen miea vetäytyi mukavuusalueelleen ja koin että hukkasin itseni, kelpasin vaan joustaessani itseni mutkalle, toinen ei kyennyt sitotumaan. Joten gone with the wind.
- Anonyymi00015
Pienet rikkeet vaan huvittaa rikoksina https://www.iltalehti.fi/nhl/a/f1bbed75-5928-4269-8816-79a5a816265d
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514535Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1272971Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 541302
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031072- 471065