Yksi vaarallisimmista kaupungeista Suomessa, hulluja täynnä.
Porissa myrkytetään ihmisiä
21
499
Vastaukset
- Anonyymi00001
Muuta ivaloon niin päästään yhdestä hullusta ja ota ne pyllykaasusi mukaasi.
- Anonyymi00005
myytkö vähän sitä pyllykaasua, suihkutan jouluaattona naapuriin :D
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
myytkö vähän sitä pyllykaasua, suihkutan jouluaattona naapuriin :D
Näin haluaisit tehdä? Mieti mistä se kertoo! Ja milla sinä poloinen ostaisit pyllykaasua.?
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin haluaisit tehdä? Mieti mistä se kertoo! Ja milla sinä poloinen ostaisit pyllykaasua.?
Sinulla on kovin suuret luulot itsestäsi, tasaisella itkisit nopeasti virka-apua paikalle.
- Anonyymi00002
Siinä yksi näistä otti kantaa.
- Anonyymi00003
Koko Suomi on aina tiennyt että porilaiset on äärimmäisen tyhmiä ja vittumaisia.
- Anonyymi00004
Vain puolet porin naisista ja 10% miehistä on laitoskamaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vain puolet porin naisista ja 10% miehistä on laitoskamaa
Niistäkin miehistä lisäksi puolet on persu Tynkkysiä.
- Anonyymi00009
No ei tosiaankaan ole, kun Kuopiosta, Oulusta, Mikkelistä ja varsinkin pääkaupuniseudulta, PUHIMATTAKAAN turkulaisista, jotka ovat ylivoimaisen tyhmiä, jotka eivät edes vittumaisia tyhmyytensä takia osaa olla. minä tunnen monia tyhmempiä ja vittumaisempia kuin porilaiset ja olen vanha mies.
Ja porilaisia tunnen paljon enemmän, että ota siitä! - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niistäkin miehistä lisäksi puolet on persu Tynkkysiä.
se ei tee tyhmäksi jos soittaa nahkafagottia
- Anonyymi00010
Pori on yhtä suurta avohoitolaa, sen näkee joka päivä kun liikkuu kaupungilla.
- Anonyymi00012
Porin poliisi on niin tyhmä, että kun sinne ilmoittaa pahoinpitelyssä käytetystä sumutteesta, niin ne sanoo että ei sellaista ole, eivät ole kuulleetkaan.
- Anonyymi00013
Pitäisikö kerätä kolehti ja tilata sanomalehti asemalle että pysyisivät edes vähän ajan tasalla.
- Anonyymi00014
Turhaa hommaa, tuskin siellä on lukutaitoisiakaan.
- Anonyymi00016
Porissa saa varoa oli sitten syömässä tai juomassa, jos on mahdollista että joku pääsee asiakkaan näkemättä käsiksi tilaukseesi. Porissa on noita hulluja paljon.
- Anonyymi00017
Onko se uskovaisena esiintyvä vanha ystäväänsä myrkyttänyt nainen vieläkään pantu vastaamaan teoistaan?
- Anonyymi00019
etkö sää Ketä pantu sitä viäläkää
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
etkö sää Ketä pantu sitä viäläkää
Mysteerille on pantu piste. Se oli Ventoline lääkesumutin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mysteerille on pantu piste. Se oli Ventoline lääkesumutin.
Moniko tuhat tai satatuhatta on kuollut astma lääkkeisiin. Yhtä paljonko, mitä on klotsapiini lääkkeeseen.
- Anonyymi00022
Blomberg konitohtori välttäkää tätä
- Anonyymi00023
Onko tämä Blomberg saarnamies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393