Varas on tullut varastamaan

Anonyymi-ap

Elämme laittomuuden aikoja. Goog kuvataan varkaana Ramaatussa, laittomana varkaana. Goog on Venäjä. Tässä venäläisiä varkaita ryöstelemässä ukrainalaisten asuinsijoja:

https://www.youtube.com/watch?v=pyCIVHVT8LQ

21

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slava Russia !

      • Anonyymi00003

        Eiköhän se varas ole EU.
        Venäjä on rikas maa. Venäjä on tärkein naapurimaamme.

        Jotkut idiootit keksivät liittää maamme Venäjää vihollisenaan pitävään sotaliittoon. Sen jälkeen maamme talous, turvallisuus ja tulevaisuus onkin ollut syöksyssä. Hyvää asiassa on vain se, että se syöksy loppuu joskus ja seuraa talouskasvu. Se voi olla ripeääkin, koska pohjalta on hyvä aloittaa.

        Kiittäkäämme Marinia, stupidoa ja Kokoomuksen nuorisoketjua. Siinä vasta oiva jengi tuhoamaan hyvinvointi-Suomea.
        Jäljelle jää vain kasa paskaa.

        Valitettavasti en ole yksin mielipiteineni.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eiköhän se varas ole EU.
        Venäjä on rikas maa. Venäjä on tärkein naapurimaamme.

        Jotkut idiootit keksivät liittää maamme Venäjää vihollisenaan pitävään sotaliittoon. Sen jälkeen maamme talous, turvallisuus ja tulevaisuus onkin ollut syöksyssä. Hyvää asiassa on vain se, että se syöksy loppuu joskus ja seuraa talouskasvu. Se voi olla ripeääkin, koska pohjalta on hyvä aloittaa.

        Kiittäkäämme Marinia, stupidoa ja Kokoomuksen nuorisoketjua. Siinä vasta oiva jengi tuhoamaan hyvinvointi-Suomea.
        Jäljelle jää vain kasa paskaa.

        Valitettavasti en ole yksin mielipiteineni.

        Venäjän fasismidiktatuuri on rikollisvaltio isolla R:llä.

        Venäjän fasismidiktatuuri käy imperialistista hyökkäyssotaa Ukrainassa, murhaten, raiskaten ja vammauttaen ukrainalaisia lapsia, naisia ja miehiä sekä tuhoten heidän kotejaan ja ryöstäen heidän maataan ja lapsiaan.
        Ja sinä puolustelet tuollaisiin rikoksiin syyllistä.
        Häpeäisit, jos osaisit.

        https://yle.fi/a/74-20016234


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Eiköhän se varas ole EU.
        Venäjä on rikas maa. Venäjä on tärkein naapurimaamme.

        Jotkut idiootit keksivät liittää maamme Venäjää vihollisenaan pitävään sotaliittoon. Sen jälkeen maamme talous, turvallisuus ja tulevaisuus onkin ollut syöksyssä. Hyvää asiassa on vain se, että se syöksy loppuu joskus ja seuraa talouskasvu. Se voi olla ripeääkin, koska pohjalta on hyvä aloittaa.

        Kiittäkäämme Marinia, stupidoa ja Kokoomuksen nuorisoketjua. Siinä vasta oiva jengi tuhoamaan hyvinvointi-Suomea.
        Jäljelle jää vain kasa paskaa.

        Valitettavasti en ole yksin mielipiteineni.

        Putin on esikuva antikristuksesta.


      • Anonyymi00007 kirjoitti:

        Venäjän fasismidiktatuuri on rikollisvaltio isolla R:llä.

        Venäjän fasismidiktatuuri käy imperialistista hyökkäyssotaa Ukrainassa, murhaten, raiskaten ja vammauttaen ukrainalaisia lapsia, naisia ja miehiä sekä tuhoten heidän kotejaan ja ryöstäen heidän maataan ja lapsiaan.
        Ja sinä puolustelet tuollaisiin rikoksiin syyllistä.
        Häpeäisit, jos osaisit.

        https://yle.fi/a/74-20016234

        Haluan uskoa, että Venäjä on hyvä maa. Siellä asuu rauhaa rakastava kansa ja maalla on hyvä rahantahtoinen presidentti, joka haluaa ystävällisiä suhteita kaikkien maiden kanssa.

        Raamatun perusteella tiedämme, että Jeesus kärsi rangaistuksen kaikkien ihmisten puolesta koko maailmassa, kun Hänet naulittiin Golgatan ristille noin 2000 vuotta sitten.
        Myös jokaisen venäläisen kaikki entiset nykyiset ja tulevat synnit on siten jo sovitettu ja annettu anteeksi. Apostoli Paavali julistaa rohkeasti kohdassa Room.6:6-7 " Kun tiedämme, että meidän vanha ihmisemme on Hänen (Jeesuksen) kanssaan ristiinnaulittu, niin että synnin ruumis kukistettaisiin, ettemme enää syntiä palvelisi.
        Joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä."

        Tämä tarkoittaa, että me kaikki kuolimme yhdessä Kristuksessa (Kristuksen kanssa) noin 2000 vuotta sitten Kun Jeesus nousi kuolleista, me nousimme yhdessä Hänen kanssaan. Jeesuksen ylösnousemus sai aikaan sen, että meidät vanhurskautettiin Kristuksessa. Vanhurskauttaminen tarkoittaa syyttömäksi julistamista. Jumala on siten julistanut jokaisen ihmisen syyttömäksi sen perusteella, mitä Jeesus teki edestämme. Kun maailman kaikkeuden kaikkivaltias Jumala on julistanut meidät syyttömiksi, mikään mahti maailmassa ei voi syyttää meitä, venäläisiä, ukrainalaisia, amerikkalaisia, kiinalaisia tai ketään muutakaan ihmistä mistään synnistä tai rikoksesta. Kaikki pahat tekomme sälytettiin Jeesuksen kannettavaksi jo 2000 vuotta sitten. Olemme kaikki täysin samalla viivalla Jumalan edessä.


      • Anonyymi00014
        Joppa2 kirjoitti:

        Haluan uskoa, että Venäjä on hyvä maa. Siellä asuu rauhaa rakastava kansa ja maalla on hyvä rahantahtoinen presidentti, joka haluaa ystävällisiä suhteita kaikkien maiden kanssa.

        Raamatun perusteella tiedämme, että Jeesus kärsi rangaistuksen kaikkien ihmisten puolesta koko maailmassa, kun Hänet naulittiin Golgatan ristille noin 2000 vuotta sitten.
        Myös jokaisen venäläisen kaikki entiset nykyiset ja tulevat synnit on siten jo sovitettu ja annettu anteeksi. Apostoli Paavali julistaa rohkeasti kohdassa Room.6:6-7 " Kun tiedämme, että meidän vanha ihmisemme on Hänen (Jeesuksen) kanssaan ristiinnaulittu, niin että synnin ruumis kukistettaisiin, ettemme enää syntiä palvelisi.
        Joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä."

        Tämä tarkoittaa, että me kaikki kuolimme yhdessä Kristuksessa (Kristuksen kanssa) noin 2000 vuotta sitten Kun Jeesus nousi kuolleista, me nousimme yhdessä Hänen kanssaan. Jeesuksen ylösnousemus sai aikaan sen, että meidät vanhurskautettiin Kristuksessa. Vanhurskauttaminen tarkoittaa syyttömäksi julistamista. Jumala on siten julistanut jokaisen ihmisen syyttömäksi sen perusteella, mitä Jeesus teki edestämme. Kun maailman kaikkeuden kaikkivaltias Jumala on julistanut meidät syyttömiksi, mikään mahti maailmassa ei voi syyttää meitä, venäläisiä, ukrainalaisia, amerikkalaisia, kiinalaisia tai ketään muutakaan ihmistä mistään synnistä tai rikoksesta. Kaikki pahat tekomme sälytettiin Jeesuksen kannettavaksi jo 2000 vuotta sitten. Olemme kaikki täysin samalla viivalla Jumalan edessä.

        Venäjä on jatkuvasti ollut rajanaapuriensa kimpussa.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Venäjä on jatkuvasti ollut rajanaapuriensa kimpussa.

        Kaikilla Venäjän rajanaapureilla on huonot muistot Venäjän sotaisuuksista ilman poikkeuksia. Taitaa joka rajanaapuriltaan ryöstänyt maata ennen Ukrainaa.


    • Anonyymi00002

      google

      • Anonyymi00018

        Goog Limited Edition.


    • Anonyymi00005

      Raamattu ei tunne Venäjää. Goog on Kaukasuksen suunnassa Turkin rajaseudulla.

    • Anonyymi00006
    • Anonyymi00009

      Siviileillä tulisi olla pistooli äänenvaimentimella ja aina sopivassa paikassa napsauttaa maahantunkeutuja miehittäjiä hengiltä.Ukrainassa jossain pikkukylässä oli tällainen henkilö tai henkilöitä ja venäläiset lähtivät vapaaehtoisesti kylästä kun sotilaita kuoli tasaiseen tahtiin. Ilmeisesti yksi ukrainalaista asui kylän ulkopuolella, josta hiipi napsimaan vartiossa olevia ja muita vastaantulleita.

      • Anonyymi00010

        Eikä lopettaa saa koskaan miehityksen alla vaan tappaa rikollisia miehittäjiä aina kun mahdollista.Se ilo voitosta otetaan pois yhdeltä miehittäjältä kerrallaan kuoleman kautta.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Eikä lopettaa saa koskaan miehityksen alla vaan tappaa rikollisia miehittäjiä aina kun mahdollista.Se ilo voitosta otetaan pois yhdeltä miehittäjältä kerrallaan kuoleman kautta.

        Joo, mutta kaikki suomalaiset saa olla mukana, mutta ollaanko me siinä mukana vai eletäänkö orjina? Missä ase piilotettuna? Mistä ylipäätään saada ase ja eihän kaikilla siviileillä ole ymmärrystä kuinka aseella ammutaan vaan levittävät vaan jalkojaan kelan eläteille.


    • Lähes kaikki maat maailmassa ovat käyneet sotia kaikkina aikoina ja ryöstelleet sotasaalista vihollisiltaan ja tappaneet vihollisiaan, joten lähes joka maa voisi aloittajan perusteella luokitella googiksi.
      Raamattu ei missään kerro, että goog tarkoittaisi Venäjää.

      Itse epäilen, että Goog on yhdistetty Venäjään seuraavasta syystä: Suomenlahdella, Kotkan ulkopuolella on saari nimeltään Suursaari. Ruotsiksi se on Högland, Venäjänkielessä ei ole ö-kirjainta ja siten Höglandista tulee Hogland. Venäjänkielessä H-kirjain kirjoitetaan usein kyriiristen aakkosien mukaisella G-kirjaimella ja silloin saadaankin Suursaaren nimeksi Gogland eli suomeksi Googinmaa.

      Tämä on tietysti vain omaa päättelyäni. Mitään virallista tietoa en ole siitä nähnyt ja voin olla väärässäkin.

      • Anonyymi00012

        et tunne historiaa etkä osaa etsiytyä oikeille lähteille? olet youtubetililtä saadun tiedon varassa, jossa epäselvästi artikuloiva sössöttää omiaan?


    • Anonyymi00013

      Joulukuusia ei toistaiseksi ole vaadittu kansainvälisen lain nojalla boikottiin.

    • Anonyymi00015

      Anolla uhkaavan kovat piipussa.

      "Pääsemme aloittamaan alusta kunhan tilanne on siihen pisteeseen edennyt" ( Suomesta itäosa ja koko lappi Putinin ryöstämä kts. Tukholman profetia )

      https://www.youtube.com/watch?v=yksSr14zzwM

      • Anonyymi00017

        Suomalaisten ns. tyhmyys tulee ilmi karttakuvasta, suomalaiset ovat Euroopan media valheet selvästi eniten valheet uskovinta kansaa.

        Suomessa ns. tyhmien valehtelijoiden pesiä ovat RKP "otetaan rikollisia elättejä lisää pakolaisina", SDP, Vas, "kommunistit temusta tilaajat", Vihreät " maksetaan tyhjän takia tyhjästä ilmastoveroa kun Kiina ja kumppanit eivät maksa mitään ilmastoveroa vaan katsoo nauraen vihreitä", nämä ovat olleet Suomen lisääntyneen elättien tekemän rikollisuuden aiheuttajapuolueita, kimittävä äänisiä omanedunetsijänaisia paljon päätöksentekijöinä.


    • Anonyymi00019

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe