Joten en sitten ollut hänelle se oikea. Enemmän tyhjyyden täyttäjä, viihdyttäjä, tms. Itse olin tosissani ja koitin luoda syvän suhteen. Loppumetreillä sain vielä kiusantekoa. Sille en mitään voi, jos toisella ei ole kykyä käyttäytyä aikuismaisesti, tosin tämän näin jo suhteen aikanakin. Suren silti, kun omat tunteet olivat todet.
Aika helposti hän luovutti
40
540
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä sinä höpöttelet täällä?
- Anonyymi00003UUSI
Missä sitten pitäis höpötellä?
- Anonyymi00002UUSI
Muusta en osaa sanoa, mutta kiusata ei saa. Ehkä vältyit pahemmalta ansalta, kun pääsit siitä pois.
- Anonyymi00004UUSI
Tämä voisi olla minultakin 😅
Sivusta- Anonyymi00006UUSI
Itse mietin, että voisi olla minullekin 🤔 Minkä kukin sitten kokee kiusanteoksi. - vielä sivummalta
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse mietin, että voisi olla minullekin 🤔 Minkä kukin sitten kokee kiusanteoksi. - vielä sivummalta
Uuh
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Uuh
..tiedän jotain mitä hän ei tiedä tai ei tunnusta sitä. Jälkiajatuksia vain 😝
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos yllättäen olis sinulle, niin ottaisitko enää ikinä yhteyttä vai oliko se siinä?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jos yllättäen olis sinulle, niin ottaisitko enää ikinä yhteyttä vai oliko se siinä?
En koska olen realisti. Yhteydenotto ei ole enää minun vallassani. Eli ohi. Itseäni ei haittaa ohitus koska olen ihan ok asian kanssa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
En koska olen realisti. Yhteydenotto ei ole enää minun vallassani. Eli ohi. Itseäni ei haittaa ohitus koska olen ihan ok asian kanssa.
Ei ollut minun vastaukseni. Mutta en ota yhteyttä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mikset ota?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä tulit väliin
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikset ota?
Hän oli ilkeä.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mitä tulit väliin
Vastasin minulle esitettyyn kysymykseen. Kyllä taisi tulla joku muu väliin ja vastata myös minulle osoitettuun kysymykseen.
- Anonyymi00005UUSI
palstalla ei suhteita alulle pistetä
- Anonyymi00021UUSI
Kyllä niitä voi täällä aloitella tai sovitella osasia yhteen ainakin alkuun.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä niitä voi täällä aloitella tai sovitella osasia yhteen ainakin alkuun.
Aloittaja väittääolleensa suhteessa, vähän epäilen. Suhde on jo sitä että molempia kiinnostaa ei muu ole SUHDE ja jos muuta luulee vois hakeutua hoitoon°°°
- Anonyymi00007UUSI
Voij toista. Jos olet nuorempi hän niin en ole luovuttanut suhteesi. :) m-n
- Anonyymi00012UUSI
Mikä nuorempi hän?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä nuorempi hän?
Ei mikä tahansa vaan nuorempi nainen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei mikä tahansa vaan nuorempi nainen.
Kuinka paljon nuorempi?
- Anonyymi00008UUSI
Käyttäydyppä itse ihmisiksi!yrät elää valheessa,ettet muka tietäis,ett se mies on vielä avioliitossa,häpeä!
- Anonyymi00009UUSI
Ihan oltiin kuule molemmat vapaita
- Anonyymi00010UUSI
Olet sateenkaari porukkaa,mikset kerro sille miehelle?
- Anonyymi00017UUSI
No, olin jonkun verran nuorempi, mutta ehkä tässä haetaan jotain 25/50 ikäsuhdetta...
- Anonyymi00018UUSI
"Aika helposti luovutti"
Minä miehenä en ala #ittu kerjäämään! Naisia maailmassa riittää joita ei tarvitse kerjätä.- Anonyymi00019UUSI
No tämä kommenttisi kertoo kyvystäsi olla suhteessa ja minkä verran toinen ihminen ihmisenä merkitsee. Nainen on kulutustavaraa sulle ja lopputulemana sua ei kiinnostaa muu kuin oma napasi ja omat tarpeesi. Toivon että karma - saat mitä ansaitset.
- Anonyymi00030UUSI
Ei se ole kerjäämistä, jos toivottaa vaikka hyvää joulua tms.
- Anonyymi00020UUSI
Ihminen, joka arvostaa yhteyttä, yrittää säilyttää sen tavalla tai toisella.
Ihminen, joka arvostaa ennen kaikkea saamaansa, katoaa kun virta katkeaa. - Anonyymi00024UUSI
Suhteen?
- Anonyymi00026UUSI
Maailma on kova paikka hanki kovempi kuori
- Anonyymi00027UUSI
Nimenomaan ei näin. Kannattaa olla just sellanen ku on, väärät ihmiset karsiutuu pois 🙃
- Anonyymi00039UUSI
Kova kuori vain kertoo että on sisältä niin heikko ettei pärjää ilman kovaa kuorta. Sellainen ihminen ei ole vahva. Ego on sillon liian hauras.
Aidosti vahvat ihmiset ovat usein myös herkkiä, eivät egoltaan eivätkä itsetunnoltaan vaan aistimaan ja olemaan silti avoimia, haavoittuvia ja rakastavia toisia kohtaan sillä he tietävät etteivät kaadu edes sillon kun sydän särkyy tai jokin ikävä totuus paljastuu. Vahva ihminen ei tarvi vahvoja suojamuureja, muureja joilla pitää toiset etäällä. Vahva ihminen avaa sydämensä uskaltaen rakastaa.
- Anonyymi00029UUSI
Kilpailutit ja hän ei alentunut sellaiseen.
- Anonyymi00040UUSI
Juuri näin.
Sivusta
- Anonyymi00031UUSI
Saatoit koetella raha-asioilla hänen kärsivällisyyttään. Tässä kaikille tiedoksi: Älkää koskaan sekoittako tunnelämää ja raha-asioita toisiinsa, koska niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos jostain ihmisestä välittää, ei ala punnitsemaan hänen tunteiden tasoa esim. sillä kuinka paljon rahaa hän on valmis antamaan sinulle.
- Anonyymi00032UUSI
....
https://www.youtube.com/watch?v=ACIK6Ml459Q&list=RDACIK6Ml459Q&start_radio=1- Anonyymi00034UUSI
Olen silti surullinen ja aika paskana tästä.
- Anonyymi00033UUSI
Patja siis
- Anonyymi00038UUSI
Rajoja on monenlaisia.Itseään arvostava ja itsetuntoon en ei anna rajojaan rikkoa se on jämpti näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3825671Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151662- 106971
- 78851
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95844- 50842
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44832- 41823
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56817- 39799