Yrittäjät myy kansalle paskaa vanhaa kalal
Mikään ei ole kubittavampqq kun yrittäjien ahneus
Ja boitonmtqgoittelu kyseenalain kwinoin
Taas nähtiin. Vanhaa kalal
5
161
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja sunnuntaipäivänä tähän aikaan tuossa kunnossa, etteivät kirjaimet erotu.
Kannattaisi vaan keskittyä siihen juomiseen. - Anonyymi00002
Minusta kalajalostuksen yrittäjälle on ihan hyväksyttävä asia myydä palkansaajille ja mullle TEL-työsuhteisille 7...10 vrk ikäistäkin kalaa.
Se on ihan kelvollista ravintoa monille pienipalkkaisille palkansaajille ja työttömille. Ei siihen kalaruokaan kukaan kuole.- Anonyymi00003
No onneksi minulla ei ole varaa ostaa näitä kalanjalostus yrittäjien ylihinnoiteltuja pilaantuneita tuotteita. ei ole ollut sitä vaaraa ettei ole saanut ruokamyrkytystä. Minun mielestä tämä on
rikollista toimintaa. Vaikka minä olenkin vain palkansaaja olen aina syönyt tuoretta kalaa ollaan
katiskalla ja verkola haettu järvestä kalat. Kato hei erämies taidoissa löytyy. Maaseudulla
syntynyt ja kasvanut. Ei tarvi elää ja olla bisnesmiesten huijattavissa. - Anonyymi00004
Aika vähissä rupee olemaan maaseudullakin omatarvekalastajat. Että läpi vuoden, syksyt, talvet kaikki, haettaisiin järveltä tai mereltä kaikki huushollissa syötävä kala.
Ei semmoisia läpi vuoden kalaa hakevia ole muuta kuin ammatikseen kalastavat.
Kyllä muut ostavat tuotteensa marketeista Siksi niitä kalanjalostuksen yrittäjien tuotteita pääsevä ihan kaikki suomalaiset maistelemaan.
Minkäs sille mahtaa, että Norjasta tuotava merilohi on uusimmillaankin kaupassa kuitenkin jo 2...3 päivää vanhaa. Norjan merilohta suomalaiset silti ostaa, eikä särkikalatuotteita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 351750
- 681741