Yrittäjät myy kansalle paskaa vanhaa kalal
Mikään ei ole kubittavampqq kun yrittäjien ahneus
Ja boitonmtqgoittelu kyseenalain kwinoin
Taas nähtiin. Vanhaa kalal
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja sunnuntaipäivänä tähän aikaan tuossa kunnossa, etteivät kirjaimet erotu.
Kannattaisi vaan keskittyä siihen juomiseen. - Anonyymi00002UUSI
Minusta kalajalostuksen yrittäjälle on ihan hyväksyttävä asia myydä palkansaajille ja mullle TEL-työsuhteisille 7...10 vrk ikäistäkin kalaa.
Se on ihan kelvollista ravintoa monille pienipalkkaisille palkansaajille ja työttömille. Ei siihen kalaruokaan kukaan kuole.- Anonyymi00003UUSI
No onneksi minulla ei ole varaa ostaa näitä kalanjalostus yrittäjien ylihinnoiteltuja pilaantuneita tuotteita. ei ole ollut sitä vaaraa ettei ole saanut ruokamyrkytystä. Minun mielestä tämä on
rikollista toimintaa. Vaikka minä olenkin vain palkansaaja olen aina syönyt tuoretta kalaa ollaan
katiskalla ja verkola haettu järvestä kalat. Kato hei erämies taidoissa löytyy. Maaseudulla
syntynyt ja kasvanut. Ei tarvi elää ja olla bisnesmiesten huijattavissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815520Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151522- 106961
- 78841
- 50832
- 41813
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss44812Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56807- 56794
- 39779