Taas nähtiin. Vanhaa kalal

Yrittäjät myy kansalle paskaa vanhaa kalal

Mikään ei ole kubittavampqq kun yrittäjien ahneus
Ja boitonmtqgoittelu kyseenalain kwinoin
4175
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Ja sunnuntaipäivänä tähän aikaan tuossa kunnossa, etteivät kirjaimet erotu.
Kannattaisi vaan keskittyä siihen juomiseen.

Äänestä

Minusta kalajalostuksen yrittäjälle on ihan hyväksyttävä asia myydä palkansaajille ja mullle TEL-työsuhteisille 7...10 vrk ikäistäkin kalaa.

Se on ihan kelvollista ravintoa monille pienipalkkaisille palkansaajille ja työttömille. Ei siihen kalaruokaan kukaan kuole.

1Äänestä
  • No onneksi minulla ei ole varaa ostaa näitä kalanjalostus yrittäjien ylihinnoiteltuja pilaantuneita tuotteita. ei ole ollut sitä vaaraa ettei ole saanut ruokamyrkytystä. Minun mielestä tämä on
    rikollista toimintaa. Vaikka minä olenkin vain palkansaaja olen aina syönyt tuoretta kalaa ollaan
    katiskalla ja verkola haettu järvestä kalat. Kato hei erämies taidoissa löytyy. Maaseudulla
    syntynyt ja kasvanut. Ei tarvi elää ja olla bisnesmiesten huijattavissa.

Äänestä

• Aika vähissä rupee olemaan maaseudullakin omatarvekalastajat. Että läpi vuoden, syksyt, talvet kaikki, haettaisiin järveltä tai mereltä kaikki huushollissa syötävä kala.
    Ei semmoisia läpi vuoden kalaa hakevia ole muuta kuin ammatikseen kalastavat.

Kyllä muut ostavat tuotteensa marketeista Siksi niitä kalanjalostuksen yrittäjien tuotteita pääsevä ihan kaikki suomalaiset maistelemaan.

Minkäs sille mahtaa, että Norjasta tuotava merilohi on uusimmillaankin kaupassa kuitenkin jo 2...3 päivää vanhaa. Norjan merilohta suomalaiset silti ostaa, eikä särkikalatuotteita.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Yrittäjät myy kansalle paskaa vanhaa kalal

Mikään ei ole kubittavampqq kun yrittäjien ahneus
Ja boitonmtqgoittelu kyseenalain kwinoin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu