21.12.2017 Lapinlahden Nerkoolla sattui traaginen onnettomuus, jossa
13-vuotias koulutyttö menehtyi jäätyään linja-autosta noustuaan rekan alle. Tyttö oli ylittämässä tietä bussin takaa, kun vastakkaisesta suunnasta tullut rekka osui häneen; tyttö menehtyi paikan päällä saamiinsa vammoihin elvytyksestä huolimatta. Onnettomuus tapahtui Viitostiellä, ja poliisi tutki tapahtunutta, mutta kuljettajaa ei lopulta epäilty rikoksesta.
Tapahtumien kulku aika ja paikka: Onnettomuus tapahtui 21.12.2017 noin klo 12.35 Lapinlahden pohjoispuolella, Nerkoolla.
Onnettomuusmekanismi: Tyttö oli noussut koulubussista ja lähtenyt ylittämään tietä bussin takaa, jolloin hän joutui rekan alle.
Poliisitutkinta: Poliisi tutki tapahtumaa liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuolemantuottamuksena, mutta myöhemmin todettiin, ettei kuljettajaa epäilty rikoksesta, ja rekka oli ehtinyt jarruttaa.
Yksityiskohdat: Onnettomuuspaikalla ei ollut suojatietä, ja paikalla oli 80 km/h nopeusrajoitus. Tilanne oli poikkeuksellinen, koska onnettomuus tapahtui vastaantulevien kaistalla.
Poliisi: Kuljettajaa ei epäillä rikoksesta onnettomuudessa, jossa koulutyttö kuoli rekan alle Lapinlahdella.
13-vuotias lapinlahtelainen tyttö jäi raskaan ajoneuvoyhdistelmän alle tilanteessa, jossa tyttö oli lähtenyt ylittämään 5-tietä jäätyään linja-auton kyydistä bussipysäkillä. Autoa kuljettanutta vuonna 1962 syntynyttä sonkajärveläistä miestä epäiltiin liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja kuolemantuottamuksesta.
Poliisin mukaan esitutkinnassa ei tullut ilmi seikkoja, joiden perusteella ajoneuvon kuljettaja olisi syyllistynyt tilanteessa rikokseen.
Lepää rauhassa Emma
Kahdeksan vuotta sitten tapahtui Nerkoolla onnettomuus
Anonyymi-ap
4
397
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei pidä juosta rekan alle opetus tarinassa!!!
- Anonyymi00003
Osanottoni.Suru on sanaton....
- Anonyymi00004
Kyllä pitäisi kiirehtiä sitä ohitusta ja monesta syystä. Lepää rauhassa Emma tyttö ❤️ Osanottoni .Pieni enkeli.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3103069Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka632370- 1262072
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3502051Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671409
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661357
- 701303
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811268