mutta kaikki muistot on tallessa enkä enää palaa niihin. Tiedä se.
En koskaan tänne
14
197
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle lie
- Anonyymi00002UUSI
Jännä. Sellaista se elämä muistisairaana monesti on.
- Anonyymi00011UUSI
Muistan kaiken. mutta minä en täällä ketään häiriköi tai loukkaa kenenkään yksityisyyttä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muistan kaiken. mutta minä en täällä ketään häiriköi tai loukkaa kenenkään yksityisyyttä.
Hyvä. Niin ei saa tehdä. Tsot tsot.
- Anonyymi00003UUSI
Tiedä sinä se että sitä asiaa et saa anteeksi🫵
- Anonyymi00006UUSI
Osottelet väärään suuntaan.
- Anonyymi00004UUSI
Niin no se on sun tyylis, koska et pysty/ osaa käsitellä asioita läpi. Suljet ne vaan pois ja oot niin kuin ne ei olis koskaan tapahtuneet.
- Anonyymi00007UUSI
Joskus joo mutta normaalisti käsittelen ne ihan sielä missä kuuluu käsitellä.
- Anonyymi00005UUSI
Ehkä ärsyttävintä tässä kaikessa että ei voi käsitellä, mutta sitten kuitenkaan ei osaa antaa olla.. menisi eteenpäin
- Anonyymi00008UUSI
esim. että käy täällä kommentoimassa .. eli ei ole mennyt eteenpäin
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
esim. että käy täällä kommentoimassa .. eli ei ole mennyt eteenpäin
mutta ehdoton osaa olla, vaikka itse aloitti "muka huono päivä". itse petti ja sitten katui sitä, ei tainnut jäädä yökaveri vierelle
- Anonyymi00009UUSI
Suljin myös muistot rutistettuna mun taskuun ja kannan niitä mukanani lopun elämäni ❤️
- Anonyymi00013UUSI
Asiat meni ihan kuten vaimon mielestä piti.
- Anonyymi00014UUSI
Hyvä että hän on tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3985884Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251819Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http641284- 1211053
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47963Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko106962- 57948
- 57931
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 78871