Portsarien Tampereella kiinnipitämä 26-vuotias mies meni elottomaksi – kuoli kaksi kuukautta myöhemmin
Asiakas meni elottomaksi järjestyksenvalvojien käsissä. Seuraukset olivat kohtalokkaat.
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000011707491.html
Älä Mene Baariiin Tampereella
18
117
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Portsarien Tampereella kiinnipitämä 26-vuotias mies meni elottomaksi – kuoli kaksi kuukautta myöhemmin
Asiakas meni elottomaksi järjestyksenvalvojien käsissä. Seuraukset olivat kohtalokkaat.
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000011707491.html - Anonyymi00002UUSI
Tästä on jo aihe. Ei samasta aiheesta tarvitse olla 10 aloitusta.
- Anonyymi00003UUSI
En mene sinne baariin.
- Anonyymi00004UUSI
Kannattaa käyttäytyä hyvin jos menet baariin niin et tule tulos heitetyksi niin, että kolahtaa.
- Anonyymi00005UUSI
Toimii ravintolassa kuten säännöt sanoo,
uskoo henkilökuntaa,
tottelee mitä järkkäri sanoo,
ei varmasti tule ongelmia,
tänä päivänä kun laitetaan aina heti auktroriteettejä vastaan , ei otetan tietenkään vastuuta omista teoistaan,
niin voi käydä näin,
jos poliisi tekee saman virkatehtävässään, laki suojelee ja saa kunniamerkin, heillä on samat käskyt ja eri laki.
Jos et ole tuota hommaa tehnyt, pidä ihan turpas kiinni,
et käsitä mistään mitään, ja mieleipiteitä mahtuu ja saakin toki mahtua, kuitenkaan et käsitä, ettet käsitä, että kun paljon tekee tuossa hommassa, joskus tulee ylilyöntejä kun ihmiset ovat tekemässä virheitä,
( moni sanoja ja kommentoija , olisi tuolla heikolla itsetunnolla, jos vain hiirimäisenä reppanana pystyisi , olisi paljon todella v-mäisempi ja kostaisi hiiriyttään väkivallalla asiakkaisiin jos hommaa itse tekisi.)- Anonyymi00006UUSI
Onko kuolema vain ylilyönti?
- Anonyymi00007UUSI
Ihmishengellä ei ole mitään arvoa sinulle.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihmishengellä ei ole mitään arvoa sinulle.
Kyllä todellakin on tietenkin, kauhea tapaus, tosin yhtäläisyyttä on vaikea syy, seurausta todentaa,
entäs jos järkkäri olisi menettänyt henkensä tilanteessa, kun aloitat vääntään ja tappeleen, siinä voi käydä huonosti, paina se mieleesi ja syvälle, ota vastuu kun aloitat ja saat turpaas.
Ei aina joku täti tai setä tule lässyttään ja holhoamaan, tervetuloa aikuisten oikeaan maailmaan sori jos olet pehmyt pullossa kasvanut. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä todellakin on tietenkin, kauhea tapaus, tosin yhtäläisyyttä on vaikea syy, seurausta todentaa,
entäs jos järkkäri olisi menettänyt henkensä tilanteessa, kun aloitat vääntään ja tappeleen, siinä voi käydä huonosti, paina se mieleesi ja syvälle, ota vastuu kun aloitat ja saat turpaas.
Ei aina joku täti tai setä tule lässyttään ja holhoamaan, tervetuloa aikuisten oikeaan maailmaan sori jos olet pehmyt pullossa kasvanut.Miten olisi voinut menettää henkensä tilanteessa? Pitikö painaa maassa liian pitkään? Mikä kovanaama itse olet.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei aina joku täti tai setä tule lässyttään ja holhoamaan, tervetuloa aikuisten oikeaan maailmaan sori jos olet pehmyt pullossa kasvanut.Olet ehkä itse järjestyksenvalvoja ja vartija.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei aina joku täti tai setä tule lässyttään ja holhoamaan, tervetuloa aikuisten oikeaan maailmaan sori jos olet pehmyt pullossa kasvanut.En tiedä mitä tilanteessa on käynyt. Varmaan jotenkin laittanut vastaan tämä jo kuollut henkilö. Ei silti syy aiheuttaa kuolemaa. Ehkä eivät tienneet että voi kuolla mutta jos henkeä ei saa pitkään niin siihen kuolee. Eikö järjestyksenvalvojat käsittäneet tuota.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei aina joku täti tai setä tule lässyttään ja holhoamaan, tervetuloa aikuisten oikeaan maailmaan sori jos olet pehmyt pullossa kasvanut.Sinä et ole koulussa äidinkielentunnilla liiemmin viihtynyt..
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinä et ole koulussa äidinkielentunnilla liiemmin viihtynyt..
Asiasta et käsitä mitään, mutta sivuseikkoihin jaksat puuttua, varmaan kiva miehelläsi tuolla narisevalla asenteella matkata kanssasi, sääliksi käy, vanhinko ettet sitten päässyt sinne opettajakoulutukseen, mutta vinkua jaksat komeesti.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Miten olisi voinut menettää henkensä tilanteessa? Pitikö painaa maassa liian pitkään? Mikä kovanaama itse olet.
Eihän hän siihen kuollut, jos olis todettu järkkärit syylliseksi, olisivat jo linnassa,
syy yhteys on täysin mahdoton todentaa viikkojen jälkeen kun kuolee, ei kukaan mikään täydellinen tutkija ole näissä epäselvissä tapahtumassa.
Ja jos pistää vastaan, sitä saa mitä tilaa, tottelee vaan mitä sanotaan ja toimii sääntöjen mukaan, mikä siinä on vaikeaa,
ja ei minua koskaan ole missään maahan painanut eikä ulos heittänyt, niin. - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Olet ehkä itse järjestyksenvalvoja ja vartija.
Olet ehkä nainen ,
joka haluaa aina sanoa viimeisen sanan
, eikä voi sietää auktoriteettejä,
ja siksi aina vastahangassa joka paikassa ,
itse käsittämättä kuinka raskas tapa elää. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En tiedä mitä tilanteessa on käynyt. Varmaan jotenkin laittanut vastaan tämä jo kuollut henkilö. Ei silti syy aiheuttaa kuolemaa. Ehkä eivät tienneet että voi kuolla mutta jos henkeä ei saa pitkään niin siihen kuolee. Eikö järjestyksenvalvojat käsittäneet tuota.
Paikalla et ole ollut, mutta mielipiteitä on yksipuolisesti, asiat tapahtuu näissä ,
aina siinä tilanteessa,
ei mitä mieltä joku on , tai ei ole.
Jos kaikki olisivat täydellisiä ja toimisivat kuten pitää, ei näitä tapahtuisi.
(Hän menehty viikkojen päästä, eikä kukaan voi täysin olla satavarma että mistä mikin johtui,
tottakai holhousyhteiskunta hakee syyllistä, jos olisi aukottamasti todettu, niin vuosien linnatuomio olisi tullut, faktaa.)
- Anonyymi00017UUSI
Ei kannata alkaa kinaamaan ja tappelemaan portsarien kanssa, siinä voi käydä huonosti. Jos portsari katsoo ettei kyseinen asiakas ole siinä kunnossa tai on liian aggressiivinen päästäkseen sisään ravintolaan, niin aika paljon tuossa on mukana omaa vikaa mukana.
Ei minulla ole koskaan ollut ongelmaa portsarien kanssa, yleensä pääsen vaivatta sisään ja joskus olen ollut heidän mielestään liian humalassa ja lähtenyt jonosta muualle joka toiseen ravintolaan tai kotiin. - Anonyymi00018UUSI
En ole moneen vuoteen käynyt ravintoloissa kun ei jaksa sitä örveltämistä. Hönöläinen on aina itse oikeessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346312Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1243632Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?902426Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251899Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1111241Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921214- 631055
- 621048
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76940- 41924