Vain sinä ja minä ❤️. Tiedän kuitenkin ettei se ole mahdollista kun tilanne on mitä se on 💔
Olisi ihana painautua suhun kiinni. niin että tuntisin vartalosi mun vartaloa vasten. Tuoksusi joka huumaisi mut täysin. Saisin katsella sua silmiin ja pitää sua hyvänä edes hetken,enkä tässä tarkoita mitään seksiin liittyvää. En kiellä ettenkö mä sua myös seksuaalisesti haluaisi, olethan sä kyllä ikäiseksi pirun haluttava mutta pidän susta ihan muutenkin. ❤️ Sitten iskee todellisuus vasten kasvoja koska näinhän ei tule tapahtumaan,vaikka kuinka haluaisi toista 💕🔥
Miettii vain niitä katseita joita olemme vaihtaneet ja mielessä pyöritellyt että jos kiinnostus onkin molemminpuolista mutta sitten miettii että tainnut olla vain ihastuneen mielen kuvitelmia.
Et kai sä musta todellisuudessa voisi olla kiinnostunut kun ikäeroakin on paljon ja kun molemmat varattuja. ?
Ei mun pitäny varattuna ihastua suhun ja vielä samaan sukupuoleen olevaan mutta niin vain kävi.
Naiselta toiselle naiselle ❤️❤️
Saisinpa olla sun kanssa
16
503
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi kunpa voisin käpertyä kainaloosi ❤️yks nainen
- Anonyymi00002
Voi kun olisi ihanaa, ottaa kädestä kiinni ja olla vain lähelläsi. Ei meidän tarvisin välttämättä puhua edes mitään jos ei sitten jompikumpi haluaisi ❤️❤️❤️
- Anonyymi00003UUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00005UUSI
❤️
❤️
❤️
❤️
- Anonyymi00004UUSI
En ole varattu. Kauniita unia rakas ❤️
- Anonyymi00006UUSI
Sitten et ole hän koska hän on 💔
- Anonyymi00007UUSI
Kerro jotain itsestäsi.
- Anonyymi00008UUSI
Nimessäni on 5 kirjainta. Olen häntä nuorempi
- Anonyymi00009UUSI
Huoh
- Anonyymi00011UUSI
Pöh😜💋
- Anonyymi00012UUSI
????
- Anonyymi00010UUSI
Oletko oikeasti lepso?
- Anonyymi00013UUSI
Mitä se sua kiin̈nostaa?
- Anonyymi00016UUSI
Tietysti,aina suudellut naisten kanssa baarin vesssassa, yleisellä paikalla se vaan on vaivaannuttavaa. Mites ois se ässän vessa huomenna??
- Anonyymi00014UUSI
Ei helveti petit minut
- Anonyymi00015UUSI
Niin petin vuonna 1849 jos oon saanu oikeeta infoa. Anteeksi vielä kerran rakas.🩷🥺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993