Kysyisin oletko ajatellut vietää loppu elämäs yksin tai juuri siten kuin nyt elät ja olet, vai onko milessä jokin muunlainen visio.
Sinkku kyyskymppinen tai plus nainen
5
60
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Muutamia on jokka haluu yheyistö asumista ja tai muuttaa maaseudulle uuteen suhteeseen. joakiselle jotakin kyl unelmia on.
- Anonyymi00002UUSI
Yksin olen koska en enää luota miehiin.
- Anonyymi00003UUSI
Elän elämäni parasta aikaa just nyt, enkä vaihda mistään hinnasta muunlaiseen. 70v
- Anonyymi00004UUSI
Aion löytää kumppanin. Käyn ajanvietepaikassa tutustumassa ja jos ei siitä lähde yhdellä tapaamisella jatkumaan niin jää siihen. Jos lähtee niin kestää mitä kestää. Toistaiseksi näin toimin nyt. En mieti juurikaan enää mitä teen viikon tai kuukauden päästä tässä asiassa, muuten kyllä suunnittelen elämääni kuten ennenkin.
- Anonyymi00005UUSI
En halua viettää loppuelämääni yksin, siksi etsin ystäväksi minulle 70v miestä! Pidän paljon siitä, että ikä näkyy kasvoissa ja siksi vain ystäväksi haluan samaa ikäluokkaa olevan miehen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4576532Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1803882Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262030Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1331405Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 671144
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771059- 441003