Sinkku kyyskymppinen tai plus nainen

Anonyymi-ap

Kysyisin oletko ajatellut vietää loppu elämäs yksin tai juuri siten kuin nyt elät ja olet, vai onko milessä jokin muunlainen visio.

24

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Muutamia on jokka haluu yheyistö asumista ja tai muuttaa maaseudulle uuteen suhteeseen. joakiselle jotakin kyl unelmia on.

• Anonyymi00002

Yksin olen koska en enää luota miehiin.

• Anonyymi00023

Oikea on sullekin jossain.

• Anonyymi00003

Elän elämäni parasta aikaa just nyt, enkä vaihda mistään hinnasta muunlaiseen. 70v

• Anonyymi00004

Aion löytää kumppanin. Käyn ajanvietepaikassa tutustumassa ja jos ei siitä lähde yhdellä tapaamisella jatkumaan niin jää siihen. Jos lähtee niin kestää mitä kestää. Toistaiseksi näin toimin nyt. En mieti juurikaan enää mitä teen viikon tai kuukauden päästä tässä asiassa, muuten kyllä suunnittelen elämääni kuten ennenkin.

• Anonyymi00005

En halua viettää loppuelämääni yksin, siksi etsin ystäväksi minulle 70v miestä! Pidän paljon siitä, että ikä näkyy kasvoissa ja siksi vain ystäväksi haluan samaa ikäluokkaa olevan miehen!

• Anonyymi00006

Olen muutamia ikä ihmisiä haastatellut ja kaikki on kertoneet, etttä parempi olis olla kahden kuin yksin ja hyljättynä. kas nuremillahan on ne omat menonsa ja perheensä.

• Anonyymi00007

Kyllä meidän porukassa kaikki on sitä mieltä että elämme parasta aikaa, kun ollaa yksin ja ystäviä. Meillä on porukassa miehiä ja naisia. jos ottaa kaverin, ei tiedä milloin hän sairastuu ja joutuu hoitamaan. Ei tiedä miten lapset suhtautuu.
        Yksin saa mennä ja yksin saa levätä koska haluaa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kyllä meidän porukassa kaikki on sitä mieltä että elämme parasta aikaa, kun ollaa yksin ja ystäviä. Meillä on porukassa miehiä ja naisia. jos ottaa kaverin, ei tiedä milloin hän sairastuu ja joutuu hoitamaan. Ei tiedä miten lapset suhtautuu.
        Yksin saa mennä ja yksin saa levätä koska haluaa

Ei kai sitä yhteen tarvi muuttaa, vaikka ollaankin hyviä ystäviä?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei kai sitä yhteen tarvi muuttaa, vaikka ollaankin hyviä ystäviä?

Niin, tapailee kun haluaa, on puhelin,tabletti tai tietokone millä pitää yhteyttä, useilla on lapset, itsellekkin pitäisi elää ei muille hohhoijaa..

• Anonyymi00010

Ei mulla mitään vastaan ole

Plus-kokoisia naisia vastaan ole. Plus voi olla tosi seksikäskin, kunhan ei ole läskiplöhö. Läski ei ole seksikästä, kurvit on.

Nykytilanne ok, nyt ok. Ei haku päällä.

Älä suotta lihota itsees, normimutkaset mimmit ihan ok. Jos meinaat sitten ikääs, kuule, se enenpi dun ongelmas.

=DW=

• Anonyymi00011

Tapasin seuten kymppisen naisen, sopusuhtainen ja hyvä tapainen. oli siinä erotiikkaa ja hyviä hetkiä. sen aikaa kun hänellä elon taivalta riitti.

• Anonyymi00012

Seksi ei enää kiinnosta ja miehistä ei ole pelkästään ystäväksi menoihin mukaan. 70v

• Anonyymi00013

Eli happamia sanoi kettu pihjalan marjoista.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eli happamia sanoi kettu pihjalan marjoista.

Paskat, miksi pitäisi huolia joku joka haluaa vain saman peiton alle? Sellaisia on kaikki tyrkyllä olleet ollut, ei ole kovinkaan pitkään tarvinnut jututtaa.

• Anonyymi00015

Kyllä ihmisen viimeistään 6-kymppisenä pitää tulla yksinään toimeen ja ymmärtää että elämässä on paljon suurempiakin asioita kuin joku parisuhteessa oleminen , joka kuuluu sinne menneisyyteen, eli nuoruuden vuosiin.

• Anonyymi00016

Seksuaalinen haluttomuus/ kyvyttömyys. johtuu, useinkin kehosta joka ylipainoinen ja samoin mielenterveys ongelmista.

• Anonyymi00017

Naapurin eukko tuos kävi kyläs ja kertoi eukolle. että nyt kun on liki kokyt kiloo kevyempi niin alkaa peitton heilutelu hommat maitaan hällekin ja isäntäkin on tyytyväinen. silt se kyl näyttääkin kun heitin oloaa kattelee.

• Anonyymi00018

Nyt on moni julkkis henkilökin haastellut juur saman lailla. ja hyvillä mielin.

• Kiitos kysymyksestä. Ajattelin ettei tämä elämä tässä ajattelemalla muutu miksikään, koska tämä on hyvä näin. Paljon pitäisi tapahtua että erinäiset visiot saisivat tuulta alleen, mutt mitään vahvasti kieltävää visioo muutokselle ei ole.

• Anonyymi00019

Vain minä & 🐈‍⬛

• Anonyymi00020

Eikö eläimeen sekasntuminen ole kiellettyä

• Anonyymi00021

Aikuinen nainen, sehän on tavoittelimisen arvoista. kumppanuutta.

• Anonyymi00022

Sinkut on kaikki alle 40v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      86
      6023
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      321
      5155
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2605
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1842
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      110
      1511
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1412
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe