Paljastat pahan olosi. Miksi viitsit käyttää energiaa ihmisiin jotka eivät vastaa arvojasi. Sen sijaan että haukut muita ja jäät siigen energiaan, käytä aika itsesi hyväksi.
Hyvää joulua!
Aina kun ilkeilet tai puhut pahaa toisesta
6
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
mukavaa joulua kaikille allieneille
- Anonyymi00002
Tarkoitit varmasti kaikille alieneille👽
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitit varmasti kaikille alieneille👽
joo.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
joo.
Ihanasti ajateltu. Usein juuri alienit jää huomiotta👽
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihanasti ajateltu. Usein juuri alienit jää huomiotta👽
mmm.<3,usein pelkäävät tätä erikoisryhmää joka ei halua mennä muiden mukana lainkaan. vieroksuvat pitävät jopa hulluna. kaiken olen kuullut minäkin vaikka mulla on vain kaksisuuntainen. ja en pidä ihmisistä. mä en onneksi pahoita mieltäni mistään enkä ole koskaan joutunut suljetulle koska aihetta siihen ei ole. olen psyykkisesti älyttömän vahva yksinäinen susi enkä kaipaa sosiaalisia suhteita ja se on nimenomaan se mun voima.
- Anonyymi00007
Täällä palstallakin liikkuu todella pahoja ihmisiä, jotka ovat tunkeneet elämääni väkisin. Normaalisti en olisi heihin käyttänyt energiaani lainkaan. He puhuvat täällä loukkaavasti, mutta ennenkaikkea käyttäytyvät tosielämässä ihmisarvoa loukkaavasti ja alentavasti ja saattavatpa pitää sitä ihan oikeina tekoina, ”jumalansa” valtuuttamina tekoina, ilman seurausta ja moraalia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993