Venäläinen Juri Volkov on Webaston ja Eberspächerin keksijä.
Juri kehitti lisälämmittimen joka nyt on käytösä kaikkialla kylmissä oloissa.
Kun Jakutiassa on kylmää on siellä kylmää, kaikki jäätyy. https://www.nykysuomi.com/wp-content/uploads/2016/10/hijrah-1.pdf.
Saamme kiittää Juria että traktorit, autot, koneet voidaan käynnistää kylmissä olioissa.
Vartti hörönaurua venäjäläisille.
Nauretaan Venäjäläisille.
12
277
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
- Eduskunnassa istuu -KREMLIN-Kätyri - LaitaVasemmiston Yrttiaho - !
- - - LaitaVasemmiston Yrttaho -on omilla puheillaa tuo Jo Todistanut - !
- LaitaVasemmiston Lilleri-Lalleri -Hokee - "" Venäjän Tie On Meidän Tie ""
Ja -Tuollaisia -Suomalaisten -SELKÄÄN-PUUKOTTAJIA- on Joku äänestänyt ? - Anonyymi00002
Kehittikö hän myös sotajoukon mukana kulkevan krematorion, joka ei sitten kestänyt kovaa käyttöä.
- Anonyymi00003
Valmistuaudut täydelliseen häviöön ja keksit etukäteen selittelyjä. :D
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Valmistuaudut täydelliseen häviöön ja keksit etukäteen selittelyjä. :D
Ei voi kun todeta että venäläinen on viisas ja tsuhna on umpityhmä ja helposti koijattava.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei voi kun todeta että venäläinen on viisas ja tsuhna on umpityhmä ja helposti koijattava.
On suomalaisia ja on tshunoja, ketkä voitolla?
- Anonyymi00006
3 päivän erikoisoperaatio on mennyt aivan käteen.
Puupää ei osaa lopettaa, hän on ÄÄLIÖ.- Anonyymi00007
Rauhoitu jo, feikki 3 päivän operaatiosta on jonkun Bidenin kenraalin keksimä. Muistaakseni Mills. Outoa, jos maistuu tuommonen sonta.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rauhoitu jo, feikki 3 päivän operaatiosta on jonkun Bidenin kenraalin keksimä. Muistaakseni Mills. Outoa, jos maistuu tuommonen sonta.
Todella erikoinen erikoisoperaatio joka kestää vuosia ja loppua ei ole tiedossa ja se ajaa Venäjän ahdinkoon, talouden kuralle ja ulos kansainvälisistä suhteista jne... eli kyllä tuo muutamaksi päiväksi suunniteltu operaatio kuulostaa ihan pätevältä selitykseltä.
- Anonyymi00008
Teikäläiset ovat munineet aivan kaiken.
Välit ja kauppakumppanuus Eurooppaan on mennyttä
eikä kukaan halua olla kanssanne tekemisissä
seuraavaan 200 vuoteen.
I D I O O T I T .
CCCP- Anonyymi00009
Jos laatumediasi uskaltaa kertoa : Saksan Merz vs. Ranskan Macron. :)
- Anonyymi00010
eikö uskalla eikä sulla sanottavaa?))))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568