Trans on kaunis kiihottava ja myös mies yleensä haluaisin löytää vaki kaverin tai edes joskus ei mitää vaatimuksia kun on kyrpä ja oot bi homo miel Satakunnasta
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Sperma on kyl kivaa. Harmi että se vaan lentää niin lyhyen ajan. Tulispa paloletkulla...
kullityttö kirjoitti:
kyllä sillä saisi roiskia minut limaiseksi 😋
Roiskia ja sitten vielä vähän kullilla levitellä....
dj3sko kirjoitti:
kyllä ehdottomasti sillä , yleensä on tullut pieni liraus , tai sitten lentänyt sivu suun , ja vauhdilla 😅
kullityttö kirjoitti:
kyllä ehdottomasti sillä , yleensä on tullut pieni liraus , tai sitten lentänyt sivu suun , ja vauhdilla 😅
Joo, se kyllä harmittaa jos ohi lentää! Tai jos tuleeki just väärällä hetkellä yökkörefleksi. Menee herkut ihan ohi.
- Anonyymi00008
kullityttö kirjoitti:
Liraus huulille ja sitten veltostuvan kikkelin imutus taas kovaksi.
- Anonyymi00013
Voisin juoda spermaa vaikka kuinka paljon ...ja parasta ois jos vaikka pissais heti perään..suuhun
- Anonyymi00014
dj3sko kirjoitti:
Voi kullityttö ! kunpa saisi olla sun roiskittavana !! ja jos vielä mällien perään voisit pissata mun suuhun ..nielen taatusti kaiken
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisin juoda spermaa vaikka kuinka paljon ...ja parasta ois jos vaikka pissais heti perään..suuhun
Kiihottavaa
Spermat suuhun ja sitten himokasta suutelua..se on todella kiimaista.
- Anonyymi00004
Porsas röh röh
- Anonyymi00003
Mistäpäin Satakuntaa.parkanon lähellä 51 ukm bi aloittelija kyselee
- Anonyymi00005
Niuvanniemen suljetulla tietenkin friikki
- Anonyymi00006
Porissa olisi pääsen kyllä muuallekin kun vain sovitaan
- Anonyymi00009
Porissa Parkano on ja usein paikka olisi
Löytyisikö 09 alueelta tyttöiliää joka tykkää antaa suuhun lastit?
- Anonyymi00011
18v poju. Saat mua, riisut eka mut mun pikkusiskon vaatteista. Oon. 1--------6
Oikeesti oon niin pien kokoinen et ne on mulle sopivat vaik sisko13 ehkä ei paita mut shortsit ja bikinit. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
18v poju. Saat mua, riisut eka mut mun pikkusiskon vaatteista. Oon. 1--------6
Oikeesti oon niin pien kokoinen et ne on mulle sopivat vaik sisko13 ehkä ei paita mut shortsit ja bikinit.Mikä koodi on 1--------6?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1732867- 861250
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1211016
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 89742
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104657Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55655- 38572
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid102561