Trans on kaunis kiihottava ja myös mies yleensä haluaisin löytää vaki kaverin tai edes joskus ei mitää vaatimuksia kun on kyrpä ja oot bi homo miel Satakunnasta
Nytkin tekee mieli kokoajan spermaa
18
845
Vastaukset
- Anonyymi00002
Sperma on kyl kivaa. Harmi että se vaan lentää niin lyhyen ajan. Tulispa paloletkulla...
kullityttö kirjoitti:
kyllä sillä saisi roiskia minut limaiseksi 😋
Roiskia ja sitten vielä vähän kullilla levitellä....
dj3sko kirjoitti:
kyllä ehdottomasti sillä , yleensä on tullut pieni liraus , tai sitten lentänyt sivu suun , ja vauhdilla 😅
kullityttö kirjoitti:
kyllä ehdottomasti sillä , yleensä on tullut pieni liraus , tai sitten lentänyt sivu suun , ja vauhdilla 😅
Joo, se kyllä harmittaa jos ohi lentää! Tai jos tuleeki just väärällä hetkellä yökkörefleksi. Menee herkut ihan ohi.
- Anonyymi00008
kullityttö kirjoitti:
Liraus huulille ja sitten veltostuvan kikkelin imutus taas kovaksi.
- Anonyymi00013
Voisin juoda spermaa vaikka kuinka paljon ...ja parasta ois jos vaikka pissais heti perään..suuhun
- Anonyymi00014
dj3sko kirjoitti:
Voi kullityttö ! kunpa saisi olla sun roiskittavana !! ja jos vielä mällien perään voisit pissata mun suuhun ..nielen taatusti kaiken
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Voisin juoda spermaa vaikka kuinka paljon ...ja parasta ois jos vaikka pissais heti perään..suuhun
Kiihottavaa
Spermat suuhun ja sitten himokasta suutelua..se on todella kiimaista.
- Anonyymi00004
Porsas röh röh
- Anonyymi00003
Mistäpäin Satakuntaa.parkanon lähellä 51 ukm bi aloittelija kyselee
- Anonyymi00005
Niuvanniemen suljetulla tietenkin friikki
- Anonyymi00006
Porissa olisi pääsen kyllä muuallekin kun vain sovitaan
- Anonyymi00009
Porissa Parkano on ja usein paikka olisi
Löytyisikö 09 alueelta tyttöiliää joka tykkää antaa suuhun lastit?
- Anonyymi00011
18v poju. Saat mua, riisut eka mut mun pikkusiskon vaatteista. Oon. 1--------6
Oikeesti oon niin pien kokoinen et ne on mulle sopivat vaik sisko13 ehkä ei paita mut shortsit ja bikinit. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
18v poju. Saat mua, riisut eka mut mun pikkusiskon vaatteista. Oon. 1--------6
Oikeesti oon niin pien kokoinen et ne on mulle sopivat vaik sisko13 ehkä ei paita mut shortsit ja bikinit.Mikä koodi on 1--------6?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20713247
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122108Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes931159- 1141085
- 221050
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?37981Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30842Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80668Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80653- 63623