Osaan siis breikata.
Haluaisin näyttää sinulle yhden taidon.
15
191
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Toivottavasti oot teini-ikäinen etkä aikuinen 😂😂
- Anonyymi00002UUSI
Mutta älä naura sitte, jos yllätyt.
- Anonyymi00003UUSI
Sä palstaäijä breikkaat suoraan monttuun pää kolmantena jalkana 😂
- Anonyymi00004UUSI
Kansantanssit ym ilmaisutaide sopii meille keski-ikäisille paremmin, jäbä liian nuarekasta tällainen brake dance
- Anonyymi00005UUSI
Voisin kysyä veljeäsiskin mukaan harjoituksiin. Luulen, että hän ilahtuisi.
- Anonyymi00006UUSI
Talkkarin spessu?
- Anonyymi00007UUSI
Cool
t. mies- Anonyymi00009UUSI
Älä vaan mee kattoo sen kässärinpyöritystä polkuautolla. Voi käydä koppelosti. Kuulemma. ;)
-metsounderbra - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä vaan mee kattoo sen kässärinpyöritystä polkuautolla. Voi käydä koppelosti. Kuulemma. ;)
-metsounderbraMankka ja kasetti valmiina, hyppää tieten volttia ja vaikka mitä
https://m.youtube.com/watch?v=qb4rrCwg_QI&pp=ygUdbGVnaW9uIG9mIGRvb20gMiBoYXJkIDQgcmFkaW8= - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mankka ja kasetti valmiina, hyppää tieten volttia ja vaikka mitä
https://m.youtube.com/watch?v=qb4rrCwg_QI&pp=ygUdbGVnaW9uIG9mIGRvb20gMiBoYXJkIDQgcmFkaW8=Sullahan se on Mankkaa ja sähkötolpan Jordan. Kuulemma. ;)
-kaadujakuoppaaitte
- Anonyymi00008UUSI
aaaaa se oot sinä siis opettanut sitä yhtä pikku miestä 😍☺️
- Anonyymi00010UUSI
Ai taskulampulla? ;)
-sivusta - Anonyymi00013UUSI
Eikö se perseen pyöritys ole mustien juttuja.
- Anonyymi00018UUSI
Ennemminki niitten omistajien. Kuulemma. ;)
-sivusta
- Anonyymi00014UUSI
Rakas Nössykkä Mössykkä Mieheni 🥰😘😍❤️💞
Ihanko minua varten olet opetellut tuon taidon?
Kyseessä on ilmeisesti RAKKAUDEN RITARI joka ilmestyy ROMANTTISESTI RAITA HOUSUISSA JA MINÄ OLEN TIETENKI PRINSESSA JOKA TEHTÄVÄ ON PYÖRTYÄ, KUN RAKKAUDEN RITARI ILMESTYY.
PIKKU BREIKKAUS LIIKKEELLÄ TEMPASEE JALAT ALTA NIIN HÄN SAA RAKKAUDEN RITARINA AUTTAA.
Olet kyllä niin IHANAN ROMANTTINEN RAKASTAVA HELLÄ MIES.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891