Seuratkaa laskujanne

Anonyymi-ap

Varsinkin kun käyttö hammashoidossa. Sain tänään laskun muka peruuttamattomasti ajasta. 12.12. peruin ajan tekstiviestillä kun olin kuumeessa ja sain viestin takasin että aika on peruutettu.
On aika kallista maksaa 56.70 turhaan.
Kai niitä maksamattomia laskuja tollaa kertyy kin. Ja ihmiset joutuu ulosottoon. Onneksi on huomenna puhelin aika että voin soittaa ja haukkua ne turhien laskujen lähettämisestä

7

238

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä sain myös just hammashoidosta vastaavan aiheettoman laskun. Reklamoinnista noin kuukauden päästä tuli rahat, eikä tarvittu kauheeta vääntämistä. Ne reklamaatiot pitää vaan tehdä kirjallisena ja kirjaamoon, ei siis laskutukseen! Ainakin kesällä vielä noin. Tämä on vtuilua, tehdään turhan vaikeaksi ettei kaikki reklamoisi 😉😠

lajijasuris

• Anonyymi00002

Niin kai kun ajatellaan et ihmiset maksaa. Kuinkahan moni on maksanut turhia laskuja

• Anonyymi00004

Jos minulla olisi ajoissa tehtyyn peruutukseen tullut vastaus tallessa, en haukkuisi heitä vaan veisin asian eteenpäin.

• Anonyymi00005

Mitä sä sitten tekisit

• Anonyymi00006

Soitin laskutukseen ja sanottiin että pitää mennä laskun kans hammashoitolaan niin ne kumoaa sen siellä. Juoksutetaan edestakasin

• Anonyymi00007

Ai jaa nyt noin , mutta se toimisto ei enää juurikaan ole auki tai ei ainakaan kesällä ollu, että aika tarkkaan saa ajan katsoa, ja omalle hammaslääkärille/suuhyg. pääsee vielä vaikeemmin ilman ajanvarausta. Tietty jos joku muu hoitaa laskun kumoaminen eli ei muuta kuin painaa sitä valkoista nappia oven pielessä, jos ketään ei näy.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      121
      1084
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      773
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      35
      641
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      28
      576
    9. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe