Varsinkin kun käyttö hammashoidossa. Sain tänään laskun muka peruuttamattomasti ajasta. 12.12. peruin ajan tekstiviestillä kun olin kuumeessa ja sain viestin takasin että aika on peruutettu.
On aika kallista maksaa 56.70 turhaan.
Kai niitä maksamattomia laskuja tollaa kertyy kin. Ja ihmiset joutuu ulosottoon. Onneksi on huomenna puhelin aika että voin soittaa ja haukkua ne turhien laskujen lähettämisestä
Seuratkaa laskujanne
6
111
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä sain myös just hammashoidosta vastaavan aiheettoman laskun. Reklamoinnista noin kuukauden päästä tuli rahat, eikä tarvittu kauheeta vääntämistä. Ne reklamaatiot pitää vaan tehdä kirjallisena ja kirjaamoon, ei siis laskutukseen! Ainakin kesällä vielä noin. Tämä on vtuilua, tehdään turhan vaikeaksi ettei kaikki reklamoisi 😉😠
lajijasuris - Anonyymi00002
Niin kai kun ajatellaan et ihmiset maksaa. Kuinkahan moni on maksanut turhia laskuja
- Anonyymi00004
Jos minulla olisi ajoissa tehtyyn peruutukseen tullut vastaus tallessa, en haukkuisi heitä vaan veisin asian eteenpäin.
- Anonyymi00005
Mitä sä sitten tekisit
- Anonyymi00006UUSI
Soitin laskutukseen ja sanottiin että pitää mennä laskun kans hammashoitolaan niin ne kumoaa sen siellä. Juoksutetaan edestakasin
- Anonyymi00007UUSI
Ai jaa nyt noin , mutta se toimisto ei enää juurikaan ole auki tai ei ainakaan kesällä ollu, että aika tarkkaan saa ajan katsoa, ja omalle hammaslääkärille/suuhyg. pääsee vielä vaikeemmin ilman ajanvarausta. Tietty jos joku muu hoitaa laskun kumoaminen eli ei muuta kuin painaa sitä valkoista nappia oven pielessä, jos ketään ei näy.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190