Seuratkaa laskujanne

Anonyymi-ap

Varsinkin kun käyttö hammashoidossa. Sain tänään laskun muka peruuttamattomasti ajasta. 12.12. peruin ajan tekstiviestillä kun olin kuumeessa ja sain viestin takasin että aika on peruutettu.
On aika kallista maksaa 56.70 turhaan.
Kai niitä maksamattomia laskuja tollaa kertyy kin. Ja ihmiset joutuu ulosottoon. Onneksi on huomenna puhelin aika että voin soittaa ja haukkua ne turhien laskujen lähettämisestä

7

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä sain myös just hammashoidosta vastaavan aiheettoman laskun. Reklamoinnista noin kuukauden päästä tuli rahat, eikä tarvittu kauheeta vääntämistä. Ne reklamaatiot pitää vaan tehdä kirjallisena ja kirjaamoon, ei siis laskutukseen! Ainakin kesällä vielä noin. Tämä on vtuilua, tehdään turhan vaikeaksi ettei kaikki reklamoisi 😉😠

lajijasuris

• Anonyymi00002

Niin kai kun ajatellaan et ihmiset maksaa. Kuinkahan moni on maksanut turhia laskuja

• Anonyymi00004

Jos minulla olisi ajoissa tehtyyn peruutukseen tullut vastaus tallessa, en haukkuisi heitä vaan veisin asian eteenpäin.

• Anonyymi00005

Mitä sä sitten tekisit

• Anonyymi00006

Soitin laskutukseen ja sanottiin että pitää mennä laskun kans hammashoitolaan niin ne kumoaa sen siellä. Juoksutetaan edestakasin

• Anonyymi00007

Ai jaa nyt noin , mutta se toimisto ei enää juurikaan ole auki tai ei ainakaan kesällä ollu, että aika tarkkaan saa ajan katsoa, ja omalle hammaslääkärille/suuhyg. pääsee vielä vaikeemmin ilman ajanvarausta. Tietty jos joku muu hoitaa laskun kumoaminen eli ei muuta kuin painaa sitä valkoista nappia oven pielessä, jos ketään ei näy.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3487
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      129
      1869
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1619
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      77
      1462
    5. 77
      1446
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1156
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      997
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      67
      990
    Aihe