tietää miten rumasti olet hänestä puhunut?
Häpeäisitkö?
Mitä jos kaivattusi saisi
19
271
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mene pölvästi äitis hameen alle!
- Anonyymi00003UUSI
Hyvin sanottu näille tenaville.
- Anonyymi00006UUSI
Minun hameen alle ei tule kukaan!
- Anonyymi00002UUSI
En ole puhunut rumasti. Tekemisiä olen joskus ihmetellyt ja moittinut, mutta rumasti en ole sanonut.
- Anonyymi00004UUSI
Toivottavasti osaa edes hävetä.
- Anonyymi00005UUSI
Aika sekaisin saisi olla, että kaivatustaan rumasti puhuisi. En ole sellainen.
- Anonyymi00007UUSI
En tiedä mitä hän on kirjoittanut minusta, mutta ei sillä ole mitään merkistystä koskanen kaipaa häntä, vaan päinvastoin halua aina pysyä kaukana hänestä!
- Anonyymi00009UUSI
Enkä ole kokenut hänen olevan minun kaivattuni!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Enkä ole kokenut hänen olevan minun kaivattuni!
Kaivatuksi koin paria tummatukkaista miestä, mutta he unohtuivat nopeasti, koska en halua harrastaa enää seksiä kenenkään kanssa. Siksi haluan ystäväksi 70v miehen, koska vain enää puolet tuon ikäisistä harrastaa seksiä ja se on minun kannalta katsottuna todella hyvä asia!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaivatuksi koin paria tummatukkaista miestä, mutta he unohtuivat nopeasti, koska en halua harrastaa enää seksiä kenenkään kanssa. Siksi haluan ystäväksi 70v miehen, koska vain enää puolet tuon ikäisistä harrastaa seksiä ja se on minun kannalta katsottuna todella hyvä asia!
Oletkos itse samanikäinen mies ja kirjoitat naisen puolesta. Onpa noloo.
- Anonyymi00008UUSI
Mä oon puhunu kaverin puolesta.
Kun en tajua mitä näkee siinä naisessa.
mieheltä- Anonyymi00011UUSI
Naisen alkukirjain?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Naisen alkukirjain?
En kerro.
- Anonyymi00016UUSI
Asia ei kuulu sulle..
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Asia ei kuulu sulle..
Olen samaa mieltä. Kaverin kumppanista voi olla montaa mieltä, mutta asiaan ei sekaannuta. Eikä kumppania haukuta kaverille. Piste.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Asia ei kuulu sulle..
Mutta kuuluu koko suomelle selvästi kun asian täällä kaikille kerrot .
- Anonyymi00013UUSI
En ole puhunut hänestä rumasti, joten en häpeäisi. Häpeäisin ehkä sitä, kuinka intohimoisesti olen jotain tänne kirjoittanut. 🤭
- Anonyymi00015UUSI
Ei ole olemassa häpeän vertaista, miten Jeesus kantoi ristissä mutsinsa nähden. Pääkallo paikalle, Hän kuoli sittenkin.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas. Amen.
T.minä. hehhe, jouluja
hähähähähähähähähä...........
https://m.youtube.com/watch?v=eJlN9jdQFSc&list=RDeJlN9jdQFSc&start_radio=1&pp=ygUkam9obm55IGNhc2ggZ29kJ3MgZ29ubmEgY3V0IHlvdSBkb3duoAcB - Anonyymi00019UUSI
En koskaan kaivatustani täällä enkä missään! Miten rakastamasta henkilöstä voi puhua pahaa? Hän tietää kyllä mitä ja miten kirjoitan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444348Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222802Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412562Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861546Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171488- 491209
- 851154
- 45996
- 59993
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En179984