Pelottavia koiria

Anonyymi-ap

Miten jotkut antavat olla vaarallisten koiriensa vapaana? Kai ne lopetetaan pian? Pelottaa kävellä kadulla jos tuollaiset pedot hyökkää kimppuun! Ja vielä kaksi kappaletta. En muutenkaan tykkää koirista, mitä virkaa niillä on, mutta noin julmia tappajakoiria ei saisi edes kasvattaa!

15

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Näyttää siltä ettei Hämeen poliisi puutu tai välitä tästä asiasta. Monet pelkäävät nyt liikkua ulkona.

• Anonyymi00002

Poliisikin on vain ihminen. Ehkä hänkin pelkää koiria eikä siksi uskalla puuttua. :DDD

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Poliisikin on vain ihminen. Ehkä hänkin pelkää koiria eikä siksi uskalla puuttua. :DDD

Mä aidosti vähän ihmettelen tätä hymiöiden lisääntymistä täällä. Mä jotenkin muistelisin olleeni AINOA, joka niitä käytti. Kiva silti että olen luonut jonkun uuden trendin tännekin?

Poliisista se että siitä pitää varmaan tehdä rikosilmoitus, jos haluaa niiden tulevan ja jotain tekevän.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Mä aidosti vähän ihmettelen tätä hymiöiden lisääntymistä täällä. Mä jotenkin muistelisin olleeni AINOA, joka niitä käytti. Kiva silti että olen luonut jonkun uuden trendin tännekin?

Poliisista se että siitä pitää varmaan tehdä rikosilmoitus, jos haluaa niiden tulevan ja jotain tekevän.

...Aijuu ja kannattaa soittaa hätänumeroon.

Tästä on noin 10 vuotta jo aikaa, mutta käsittääkseni sama systeemi on nykyäänkin. Eli... soitin poliisille suoraan koira-asioissa, muttei ne aikoneet/voineet tehdä asialle mitään. Sieltä silti neuvottiin että ensi kerralla mun pitää soittaa hätänumeroon. Muistan tätä vielä ihmetelleeni, mutta poliisi itse näin neuvoi ja sanoi ettei heillä muutoin ole oikeutta puuttua asiaan. Ok, no mä sitten seuraavalla kerralla soitin 112.

Soittakaa toki itse tarkistaaksenne ohjeistuksen. Mulle kuitenkin sanottiin noin 10 vuotta sitten ja kyse oli siis ihan jostain lakiasioista siis.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

...Aijuu ja kannattaa soittaa hätänumeroon.

Tästä on noin 10 vuotta jo aikaa, mutta käsittääkseni sama systeemi on nykyäänkin. Eli... soitin poliisille suoraan koira-asioissa, muttei ne aikoneet/voineet tehdä asialle mitään. Sieltä silti neuvottiin että ensi kerralla mun pitää soittaa hätänumeroon. Muistan tätä vielä ihmetelleeni, mutta poliisi itse näin neuvoi ja sanoi ettei heillä muutoin ole oikeutta puuttua asiaan. Ok, no mä sitten seuraavalla kerralla soitin 112.

Soittakaa toki itse tarkistaaksenne ohjeistuksen. Mulle kuitenkin sanottiin noin 10 vuotta sitten ja kyse oli siis ihan jostain lakiasioista siis.

...Eiku. Vähän lennosta tän jutun nyt kerroin. Sanoikohan ne sitä siellä puhelimessa. Ei muuten tainneetkaan!! Mä viestin jälkeen muistin myös olleeni siellä paikanpäällä Poliisiasemalla ja SILLOIN se tyyppi sen taisi sanoa. En nyt osaakaan sanoa, mutta tuskin sillä on väliä, että kuka poliisi sen mulle lopulta sanoi.

Neuvon pointti oli se ettei poliisilla ole (helposti) oikeuksia vain tulla jonkun kotiin ja tutkia mitään.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

...Eiku. Vähän lennosta tän jutun nyt kerroin. Sanoikohan ne sitä siellä puhelimessa. Ei muuten tainneetkaan!! Mä viestin jälkeen muistin myös olleeni siellä paikanpäällä Poliisiasemalla ja SILLOIN se tyyppi sen taisi sanoa. En nyt osaakaan sanoa, mutta tuskin sillä on väliä, että kuka poliisi sen mulle lopulta sanoi.

Neuvon pointti oli se ettei poliisilla ole (helposti) oikeuksia vain tulla jonkun kotiin ja tutkia mitään.

Näin on. Jatkossa soitan 112 kiva. :DDD

• Anonyymi00007

Ja aloittajalle taas veikkailen että ihminen ostaa sellaisen koiran kuin on itse. Eiköhän nämä ole jotain yhteiskunnanvihollisia siis, jotka ymmärtää sen että hyökätään omien lajitovereiden kimppuun... ja joo taustalla voi olla jotain heikkoa itsetuntoa. Helpommalla me täällä maailmassa pärjäisimme, jos me tekisimme yhdessä hyvää.

• Anonyymi00008

...Enpä uskonut että tämä aihe minua kirvoittaisi kirjoittamaan, mutta nyt mietin taas kaikenlaista. Liittyy nimittäin aiheeseen. Juuri tänään taas kirosin sitä että ihmiset luulee minun olevan kaverini. "Ketään" ei tuntunut kiinnostavan se mitä teen, vaan suoraan oletettiin että olisin kuin hän. Minua ainakin kohdeltiin aina aivan kuin olisin hän. No, se on hiukan eri asia, mutta juuri tänä aamuna sängyssä siis kirosin taas sitä että miten ei ihmiset osaa erottaa kahta ihmistä toisistaan.

No, mutta hänellä on ollut vaarallisia koiria ja olen tätä aihetta pohtinut jo vuosikymmeniä. Olen siksi aika järkyttynytkin että vasta tossa syksyllä (tai kuukausi sitten?) mä yhdistin silleen kunnolla noi palaset yhteen! En tajua miksen ollut jotenkin ennen laittanut asioita oikeaa järkestykseen. Kyseessä siis on ehkä syy-ja-seuraus-suhde.

Eli... mä taas mietin sitä että ihmiset (kuten kaverini) laittaa oman vauvansa erilaisten vaarallisten koirian kanssa samaan kuvaan. Mä olen hyvin irrallisesti sitä taivastellut. Sitten jotenkin... (En todellakaan tajua miksen ikinä ennen ollut näitä asioita yhdistänyt!) ...mä muistin sen arven sen poskella... joka on... ... koirahyökkäyksestä!! wtf? Siis? Miten mä en ollut ennen jotenkin laskenut 1+1 ja muistanut että häntä itseäänhän on jo siis lapsena koira purru kasvoihin. wtf?

Wtf? Mä olen yhä jotenkin hämilläni tästä. Olen sanaton, mutta jotenkin nyt veikkailen että nimenomaan ne lapsuuden kokemukset on AIHEUTTANEET hänen viehtymyksensä vaarallisiin koiriin. Eli et näin päin. ( ja siitä linkittyen mietin omia kallosani olevia kalteriarpia ja viehtymystäni kaltereihin ja vastaavaan!! O.O)

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

...Enpä uskonut että tämä aihe minua kirvoittaisi kirjoittamaan, mutta nyt mietin taas kaikenlaista. Liittyy nimittäin aiheeseen. Juuri tänään taas kirosin sitä että ihmiset luulee minun olevan kaverini. "Ketään" ei tuntunut kiinnostavan se mitä teen, vaan suoraan oletettiin että olisin kuin hän. Minua ainakin kohdeltiin aina aivan kuin olisin hän. No, se on hiukan eri asia, mutta juuri tänä aamuna sängyssä siis kirosin taas sitä että miten ei ihmiset osaa erottaa kahta ihmistä toisistaan.

No, mutta hänellä on ollut vaarallisia koiria ja olen tätä aihetta pohtinut jo vuosikymmeniä. Olen siksi aika järkyttynytkin että vasta tossa syksyllä (tai kuukausi sitten?) mä yhdistin silleen kunnolla noi palaset yhteen! En tajua miksen ollut jotenkin ennen laittanut asioita oikeaa järkestykseen. Kyseessä siis on ehkä syy-ja-seuraus-suhde.

Eli... mä taas mietin sitä että ihmiset (kuten kaverini) laittaa oman vauvansa erilaisten vaarallisten koirian kanssa samaan kuvaan. Mä olen hyvin irrallisesti sitä taivastellut. Sitten jotenkin... (En todellakaan tajua miksen ikinä ennen ollut näitä asioita yhdistänyt!) ...mä muistin sen arven sen poskella... joka on... ... koirahyökkäyksestä!! wtf? Siis? Miten mä en ollut ennen jotenkin laskenut 1 1 ja muistanut että häntä itseäänhän on jo siis lapsena koira purru kasvoihin. wtf?

Wtf? Mä olen yhä jotenkin hämilläni tästä. Olen sanaton, mutta jotenkin nyt veikkailen että nimenomaan ne lapsuuden kokemukset on AIHEUTTANEET hänen viehtymyksensä vaarallisiin koiriin. Eli et näin päin. ( ja siitä linkittyen mietin omia kallosani olevia kalteriarpia ja viehtymystäni kaltereihin ja vastaavaan!! O.O)

Kiva kirjoitus : DDD

• Anonyymi00010

Orimattilan puskaradiossakin kun tätä asiaa puitiin, niin herra ylläpitäjä poisti kaikki julkaisut, koska kuulemma osoitteet ym kerrottiin.. ja paskanmarjat kukaan ei laittanut tarkkaa osoitetta, jos alueen kertoo mitä muiden kannattaa välttää, niin sen nyt on ihan suotavaa. aivan naurettavaa touhua. + väittää, että ei ole yhteyksissä henkilöön, mutta jännä, että herra ylläpitäjä kommentoi tappajakoiran omistajan kuviin facebookissa 🫢 varmaan luulee, että tollasella suojelulla lohkeis jotain.

• Anonyymi00011

Kyllä alueen ja tien voi mainita missä nää hurjat koirat hyökkäävät muitten koirien kimppuun.

• Anonyymi00013

Huomasim saman , että oikein " läheisyys" emojilla tykännyt usemmastakin julkaisusta. Puskiksessa väittää ei tunne ko henkilöä.

• Anonyymi00012

Itse en käsitä naisia, jotka poseeraa alusvaatteisillaan facebookissa. Jotain huomion tarvettahan se on. Ja ne pusukuvat tappajakoirien kanssa. Mihin muuten se pieni koira katosu? Tappoivatko kaverit senkin? Toivottavasti oikeus määrää nuo koirat lopetettavaksi.

• Anonyymi00014

Entä ne kanit joita tyrkyttää lohdutukseksi tapettujen koirien omistajille ?

• Anonyymi00015

Millä alueella/tiellä nämä majailevat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      59
      5581
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      201
      3658
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2448
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2385
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1288
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1088
    7. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      89
      1061
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1042
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      975
    Aihe