Tiedoksi, että mun kaikki viestit, ei ollut edes tuhmia, on poistettu sitä mukaan kun sulle kirjoitin. Nyt olen eri lähteestä kirjoittamassa.
Mulla on semmonen kutina, että sen takana et ehkä ollutkaan sinä, kun meidän siimat meni solmuun. Asia olis kuitenkin hyvä selvittää ennen kun vuosi vaihtuu.
Söpöhöppänälle
8
190
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En tiedä olenko sinun höppänä, mutta minä olen joitakin kirjoitellut, mutta paljon on muiden kirjoituksia. En tiedä mitä tarkoitat ”solmuun”, mutta tarkoitan vain hyvää. En ole kovin tuhmia kirjoittanut ollenkaan tänne…Minulla ei ole varsinkaan ensi vuonna aikaa vahdata tätä palstaa koko aikaa..Tahdon edelleen sinua, minulla on ikävä sinua ja haluan nähdä sinua, toivottavasti sinäkin minua😉 Jos saat ensi vuonna _ (jotain), niin vastaathan 😉
- Anonyymi00003UUSI
Lisään vielä.. Ethän (enää) kirjoita liian paljastavia tänne…😉
Kauniita unia sinulle..❤️ - Anonyymi00006UUSI
En ole kirjoitellut mitään paljastavia, etkä sinäkään tunnu häneltä. Mutta kauniita unissa sinulle, kuka sitten oletkin.
-Ap - Anonyymi00009UUSI
En nyt jaksa sulle vastata mitään, keskityn nauttimaan joulusta! Rakastan sua aina!😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi00002UUSI
Missä näitä viestejä laitoit?
- Anonyymi00005UUSI
Täällä...joten, jos olet lähiaikoina saanut viestejä muualla *minulta*, niin ei ole ollut minulta.
-Ap
- Anonyymi00007UUSI
Mille kirjaimelle viestejä laitoit? Naiselle?
- Anonyymi00008UUSI
Milloin meidän silmät meni solmuun? Jos olisit hän mies niin kertoisin että kaipaan ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2214086Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112583Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382295Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801400Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751037
- 59903
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58881- 45876