Niin se oli rakkautta aika lailla heti. Ei sitä ole muiden kanssa tapahtunut koskaan aikaisemmin.
Viimeksi kun lähdit niin sydän oli ihan rikki. Taisi se olla jollakin toisella.. olisinpa jo silloin tiennyt
Nyt kun muistelee
12
308
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Milloin tapahtui?
- Anonyymi00003UUSI
Siis dydän oli jollain toisella vai toisellakin rikki? Ja tiennyt mitä?
- Anonyymi00004UUSI
Minun ❤️on ollut melkein vuoden sulla, ettäs tiedät. Senkin 🤩
- Anonyymi00011UUSI
No nyt sen tiedän. Itse olet varsinainen kiusoittelija. Senkin surusilmä herkkis.
- Anonyymi00005UUSI
Mun sydän on vieläkin sun❤️
- Anonyymi00006UUSI
Puspus
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Puspus
😘
- Anonyymi00008UUSI
Sinulla se on. Koska tuot sen takaisin? Joudun kyllä perimään myöhästymismaksun...
- Anonyymi00009UUSI
Mistä alkaen perisit myöhästymismaksua?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllä se on juossut jo syksystä asti.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puolen vuoden edestä alkaa olemaan saamisia. Sivusta.
- Anonyymi00012UUSI
Mies kaipaan sinua ja sydämeni on sinulla. Palautathan sen pian, jos et sillä tee mitään, ilman sitä on minun vaikea olla ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1994021Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382245Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797