Rakastunut niin pahasti kuin sinuun. Siksi se riipii sydäntä. Pitikö sun vielä kirjoitella niin paljon mulle?
En ole ikinä
10
332
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Miehelle vai naiselle? Itse sanoisin miehelle, että mitään ei tarvitse estää. Rakastaa ja jatkaa vain ❤️
- Anonyymi00003UUSI
Kukaan ei kirjoittele paljon ihmiselle josta ei pidä ainakin jotenkin
- Anonyymi00011UUSI
Totta. Mä kirjoitan kaksi korkeintaan kolme sanaa viesteihin, mut sit kun kiinnostava henkilö niin pitkiäkin lauseita.
- Anonyymi00004UUSI
Tottakai piti. Onpahan ainakin jotain luettavaa....👍
- Anonyymi00005UUSI
Mistä tiedät, että kirjoitus et oli juuri sinulle?
- Anonyymi00006UUSI
Ole onnellinen postauksista mitä täällä tulee
- Anonyymi00007UUSI
Rajoittunut/estynytmaa=Suomi
- Anonyymi00008UUSI
No yks ainakin luuli mun kirjoituksien olevan toiselta.
Tuli varmaan aika väärä kuva siitä toisesta. - Anonyymi00009UUSI
Vuonna 2014?
- Anonyymi00010UUSI
Oonko taas jotain kirjoitellut, vai?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1994021Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382245Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801380Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481139
- 751017
- 59863
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797