Silmäsi välillä vähän tyhjät
Miksi olet niin ilmeetön nainen
54
582
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle naiselle?
- Anonyymi00035UUSI
Just some white girl?
- Anonyymi00002UUSI
Just joo
- Anonyymi00003UUSI
Harmi jos näin on. Se olisi narsistin naamio. En kyllä haluaisi olla sellainen. Toivon, että syy on harmitus, tarve peittää tunteita tai ujous.
- Anonyymi00034UUSI
No ny on monologisetä dramaattista
- Anonyymi00004UUSI
👁️🗨️👁️🗨️
- Anonyymi00036UUSI
Are you many, are you legion, bro?
- Anonyymi00005UUSI
Masistaa, on toivoton olo.
- Anonyymi00014UUSI
Joudun ehkä hakemaan lääkkeet tähän ikävämasennukseen. Ei taida mennä muuten ohi. Tältäkö oikeesti tuntuu kuolla ikävään?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joudun ehkä hakemaan lääkkeet tähän ikävämasennukseen. Ei taida mennä muuten ohi. Tältäkö oikeesti tuntuu kuolla ikävään?
Tuntuu , että olen kuollut sisältä ehkä siksi näytän niin zombielta. Luuleevat vielä huumeiden käyttäjäksi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuntuu , että olen kuollut sisältä ehkä siksi näytän niin zombielta. Luuleevat vielä huumeiden käyttäjäksi.
Ja olen taas unohtanut syödä. Pestyt pyykit on ollut koneesss aamusta asti. En pysty nyt niitä laittaa kuivumaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja olen taas unohtanut syödä. Pestyt pyykit on ollut koneesss aamusta asti. En pysty nyt niitä laittaa kuivumaan.
Tai ehkä silmäni näyttää nyt tyhljiltä, kun sielu on jo lähtenyt kehosta. Kuten sanotaan, että silmät on sielun peilit, niin jäjellä on enää tämä kävelevä sielunsäilytysväline. Minnehän se sielu on mennyt kun ei näy enää silmien takaa? Henki pysy sinä edes minussa kiinni ja keho kestä tämäkin vielä, kiitos.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tai ehkä silmäni näyttää nyt tyhljiltä, kun sielu on jo lähtenyt kehosta. Kuten sanotaan, että silmät on sielun peilit, niin jäjellä on enää tämä kävelevä sielunsäilytysväline. Minnehän se sielu on mennyt kun ei näy enää silmien takaa? Henki pysy sinä edes minussa kiinni ja keho kestä tämäkin vielä, kiitos.
Kunhan kestän tämän päivän iltaan asti niin sitten saan hellittää hetkeksi, kun on lomat tulossa.
Bussikortti, avaimet, puhelin, kukkaro, työpaikan avaimet (kahdet tänään,) ID-kortti. Työvaatteet alle, muuta siihen päälle. Kuulokkeet korville, kävellessä katso tietä. Onneksi mulla on hyvät rutiinit. Vesipullo mukana. Älä kävele liian lujaa ettei sydämeen satu.
Illalla kamojen pakkaamista. Jouluksi poissa kotoa. Naamaria päälle niin on kuin ei ois mitään.. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tähtäät siis säpikseen?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Siivoamaan ehtii heti kun aloittaa
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tähtäät siis säpikseen?
Mitä tarkoittaa säpis? Anteeksi maalaisuuteni.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Siivoamaan ehtii heti kun aloittaa
Ehtii, ehtii, mutta pointti on se, että voimat riittää vaan nyt minimaliseen eli elossa pysymiseen.
- Anonyymi00006UUSI
Punon mielessäni maailman tuhoa.
- Anonyymi00040UUSI
Jännitysmomentti jouluun tarjolla naisille
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Jännitysmomentti jouluun tarjolla naisille
SWAT-team and all hell yea rok rok
- Anonyymi00007UUSI
Tyhjästä päästä ei irtoa enempää, vai miten sanoitkaan? Pysytään siinä uskossa
- Anonyymi00043UUSI
Pu pupuppi du du how do you do?
- Anonyymi00008UUSI
Elämä vakavoittaa
- Anonyymi00009UUSI
Totta tuokin
- Anonyymi00011UUSI
Vain eräille.
- Anonyymi00012UUSI
Hyvää yötä mentävä nukkumaan. Työpäivä huomenna
- Anonyymi00013UUSI
Hyvää yötä.
- Anonyymi00016UUSI
Surullinen meistä. Tilanteesta ❤️
- Anonyymi00018UUSI
On tyhjä olo ilman sua. Haluaisin niin jo kohdata ja en millään malttaisi sitä odottaa🥺
- Anonyymi00019UUSI
Näytönsäästäjä. Nukun hereillä kun väsyttää riittävästi.
- Anonyymi00020UUSI
Narsistin uhri se on. Oletko tosiaan niin tyh.ä, ettet ole ymmärtänyt lukemaasi?
- Anonyymi00044UUSI
Paa apgubbe se puolihölmös bäkkiin eihä tuota kehtaa kattella
- Anonyymi00022UUSI
Mulla näkis heti ainakin katseesta jos olisin onnellinen ja
Olisin saanut rakastaa sitä mitä tahdoin
Ilman et ilmeni ettei sinop prkle edes olemassa!
Mies valehteli mulle olennaisia asioita.
En oo sitä tyyppiä joka roihuaa silmistä syyttä suotta
Mullei oo enää mitää syytä olla onnellinen iloinen
Tai rakastunut
Se on kaikki poissa . Katseessa näkyy pohjaton suru ja tyhjyydikä jäi .
Toivottavasti olet onnellinen siitä mitä teit
Kun mua satutit nii
Et kaikki Palo into ja roihu ja elämän halu hävisi.
Onnittelee itseäsi nyt mies
Sä oot meistä se joka nauttii toisen kärsimyksestä😩
Toivottavasti nautit
Naiselta täysin murtuneräelta- Anonyymi00023UUSI
Olipa trollilla kiire kirjoittaa, kun ei ehtinyt korjata näppäilyvirheitään. 😁
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olipa trollilla kiire kirjoittaa, kun ei ehtinyt korjata näppäilyvirheitään. 😁
Niin juuri trolli ,sulla oli kiire taas päästä kiusaamis komentoimaan
Kun siellä pässä ei muunlainen ajattelu toimi . - Anonyymi00046UUSI
No ekkönä gubbe vois tätäki ulinaa jo vähän uusia. T karu Peppi Tee
- Anonyymi00049UUSI
Paa sinäki gubbe vaa toi palo santo palamaan
- Anonyymi00024UUSI
Kuuluu psykopatiaan
- Anonyymi00029UUSI
Niinhän se on, että narsisti maalaa uhrinsa syylliseksi tekoihin, jotka itse on tehnyt. Ja yleisö taputtaa ympärillä ymmärtämättä sitä että narsisti muovailee heitäkin kuin muovailuvahaa.
- Anonyymi00045UUSI
Niin ona kukaa näprääjä askartelija harrastelija ei pysty lukee ja nyyh
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Niinhän se on, että narsisti maalaa uhrinsa syylliseksi tekoihin, jotka itse on tehnyt. Ja yleisö taputtaa ympärillä ymmärtämättä sitä että narsisti muovailee heitäkin kuin muovailuvahaa.
Hoes for us eiku you?
- Anonyymi00027UUSI
Silmät tärisivät.
- Anonyymi00047UUSI
But not go like round and round like rollin the s*hit out of?
- Anonyymi00028UUSI
Sata ihmistä näkee yhden silmät Yksi ei ehdi sadan ihmisen kasvoja edes näkemään.
- Anonyymi00031UUSI
Minusta syyllistit vähän liian rankasti lastasi, omasta virheestäsi. Olethan muistanut pyytää anteeksi, älä vie hautaan tuollaisia asioita.
- Anonyymi00051UUSI
Mutta kun minulla oli oikeus siihen. Oli niin rankkaa.
- Anonyymi00033UUSI
Se kuuluu iha imakoon
- Anonyymi00038UUSI
Liian vähän kahvia? 🤪
- Anonyymi00041UUSI
Ai IRL vai kuvassa?😅
- Anonyymi00050UUSI
Lääkkeet tekee tapittavat ja kiiluvat silmät.
- Anonyymi00055UUSI
Ja ihan vaan surullisuus.
- Anonyymi00056UUSI
paha sanoo ny hei
- Anonyymi00057UUSI
Parkkinssonin oireita?
- Anonyymi00058UUSI
Miksi olet niin empatiakyvytön mies? Entä miksi valehtelet niin paljon, jos saan kysyä?
Tietääkö kukaan minkän häiriön oireita ovat
- naisen sometilien seuraus valetilien avulla,
- valehtelu
- vastakkaisen/ toisen sukupuolen edustajana esiintyminen eli tässä tapauksessa naisena esiintyminen
- empatiakyvyttömyyttä osoittavat kysymykset
Onko sinulla kenties sitkeästi minulle kirjoitteleva mies jokin häiriö, joka pakottaa sinut seuraamaan henkilökohtaisia sivujani somessa ja katselemaan niistä valokuviani?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2524548Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741730Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201461- 551314
- 931235
- 471085
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083