Mietin ootkohan siksi niin menestynyt

Anonyymi-ap

Johtuen siitä minkälainen olet

44

617

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No kerro toki millainen on hän, jolle sanasi osoitat.

• Anonyymi00002

Sellainen ettei oikein saa mitään otetta

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Oletko kokeillut suoraa puhetta?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minkälaisia otteita olet miettinyt tai yrittänyt?
        sivust

• Anonyymi00032
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Oletko kokeillut suoraa puhetta?

Kuka täällä suoraa puhetta osaisi:)

• Anonyymi00003

Näin on. En anna kenenkään kävellä ylitseni enkä manipuloida itseäni. En yritä tietoisesti rangaista ihmisiä, jotka ovat loukanneet minua tai suututtaneet minut, enkä kostaa, mutta usein ajan kanssa käy niin, että karma kostaa minun puolestani.

• Anonyymi00042

Minua ja minua ja minua,,sulle pitää olla vahvempi kuri,näytät olevan kuriton teini/lapsi!

• Anonyymi00005

Reittä pitkin elämässä eteenpäin,se on mottoni.

• Anonyymi00035

Voithan sä mies yrittää, eli reisille taitaa mennä ns.

• Anonyymi00006

Myös riskejä voi ottaa. Elämä on.

• Anonyymi00007

Päämäärä tietoisuus...

• Anonyymi00008

Tämä on rohkeiden menestyjien paikka,täältä meitä löytyy.

• Anonyymi00009

Kaikkea sä kans mietit 🤭😉

• Anonyymi00012

Totta

• Anonyymi00013

Isän rahoilla ja suhteilla kuten lähes kaikki muutkin.

• Anonyymi00015

Kaikkien isillä eikä äideillä ei ole rahoja, joidenkin täytyy ihan itse ansaita menestyksensä.

• Anonyymi00016

Oikea varallisuus syntyy omalla työllä ja periksiantamattomuudella! Vanhempien varaan ei kannata varata. Se kassa kolahtaa tietenkin joskus heidän poistuttuaan, mutta nöyryys työhön ja ahkeruuteen kannattaa aina. Itse olen kassani hoitanut ja laskuni maksanut joskuskin aika kovalla kädellä. Mutta pelolle ja turvattomuudelle ei kannata antaa valtaa se vaani aina taka alalla ja susilauma on kyllä ottamassa osansa jos kynnet pitävät. Kyllä aloittaja kuten kysyt aloituksessa kaikki on kiinni järkevästä ajattelusta talouden hallinnasta. Vaikka sitä rahaa siellä pankkitilillä olisikin ja muta materiaa niin tärkeitä on kuitenkin matala profiili ja säästäväinen elämä. Ei varakkaat omaisuudestaan huutele vaan kulkevat samassa valtavirrassa, kuin kaikki muutkin. Hyvää Joulua kaikille ja Siunausta Uudelle Vuodelle

• Anonyymi00018

Rakastan Sinua❤️

• Anonyymi00025

Ei kannata varustautua myöskään vieraiden ihmisten rahoilla.

• Anonyymi00017

Rakastan Sinua❤️

• Anonyymi00031

Minä rakastan sinua enemmän kun ketään ikinä olen rakastanut, johan sen todistaa kaikki mitä olen sinua yksinäisessä sydämessä Rakastanut. Rakastuin sinuun salaa, et edes tiennyt sitä itse. Vain sydämeni tiesi sen, sitten paljastin sinulle sydämeni tuntien ujoutta sinuun. Annoit Rakkautesi sydämeeni, siellä sitä olen kantanut kaikki nämä vuodet. Kiitos siitä sinulle! p.s Naiselle meni tämä.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Minä rakastan sinua enemmän kun ketään ikinä olen rakastanut, johan sen todistaa kaikki mitä olen sinua yksinäisessä sydämessä Rakastanut. Rakastuin sinuun salaa, et edes tiennyt sitä itse. Vain sydämeni tiesi sen, sitten paljastin sinulle sydämeni tuntien ujoutta sinuun. Annoit Rakkautesi sydämeeni, siellä sitä olen kantanut kaikki nämä vuodet. Kiitos siitä sinulle! p.s Naiselle meni tämä.

Esko naiselle meni!

• Anonyymi00020

Onko jo aika taputella tämä maaliin? Paikka on ja esteet voitettu... aloitetaan nyt ja rengastetaan toisemme, niin loppuu lento ja ikuinen soidinhuuto!

• Anonyymi00021

❤️❤️❤️❤️❤️🙏❤️❤️❤️❤️👨‍👩‍👦

• Anonyymi00022

5+4 kirjaintako?

• Anonyymi00028

Just sopiva määrä kirjaimia, mutta ei varmaan minulle tarkoitettu. No, saahan sitä haaveilla hänesä. Se, ei ole onneksi kiellettyä.

• Anonyymi00029

Minun sydän rakkaalla naisella on 5kirjainta ja itsellä 4kirjainta, saittuipa sopivasti. Tämä rakkaus kukoistaa, voimakkaana kuin mikä. Kiitos hänelle että sait minut sekaisin sinusta todella pahasti. Mutta kuitenkin Kauniilla ja hyvällä tavalla.

• Anonyymi00037

Gubbe ja esk......noinhan se menee!

• Anonyymi00023

Siltähän tuo näyttäisi. sivusta!

• Anonyymi00024

mul on aina ollu oma polku enkä koskaan oo kuunnellu muita mitä enemmän sanotaan että älä tee sitä enemmän teen ja oon erityisen näkönenkin ja luomu ei oo huulitäytettit ja jaadaa jaada elän vaan elämääni okei

• Anonyymi00039

Naapurit teidän on jätettävä rauhaan,eivät ole teistä kiinnostuneet!!

• Anonyymi00044
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Keskittyisivät omaan elämään. Jos eivät joisi kaljaa ja tupakkatuotteet jäisi kauppaan, olisi rahaa ja ehkäpä myös järkevää tekemistä omassa elämässä.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Hyvä neuvo. Moni voisi paremmin, kun keskittyisi omaan elämäänsä.

• Anonyymi00026

Jatka tällä!

• Anonyymi00027

Se on se säästäväisyys. Harkittu kulutus ja vaatimaton elämäntapa. Raha tai omaisuus kertyy ahkeralle pihistelijälle.

• Anonyymi00041

Toisten laarista ......!

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Toisten laarista ......!

Niinkö sulla? Ei mulla.

• Anonyymi00030

On käynyt myös tuuria.

• Anonyymi00040

Varastamallakin olet tainnut kerätä,on tiedossa kyllä!

• Anonyymi00033

Tämä ei sitten ollut mulle miehelle.

• Anonyymi00034

Menestys kiertänyt tähän saakka, ei siis osu

• Anonyymi00038

Tuollasella taaperon tempperamentillä on hankala menestyä 😄

• Anonyymi00046

Kyllä. Täysin emotionaalisesti kylmä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe