Johtuen siitä minkälainen olet
Mietin ootkohan siksi niin menestynyt
44
617
Vastaukset
- Anonyymi00001
No kerro toki millainen on hän, jolle sanasi osoitat.
- Anonyymi00002
Sellainen ettei oikein saa mitään otetta
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko kokeillut suoraa puhetta?
- Anonyymi00014
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minkälaisia otteita olet miettinyt tai yrittänyt?
sivust - Anonyymi00032
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oletko kokeillut suoraa puhetta?
Kuka täällä suoraa puhetta osaisi:)
- Anonyymi00003
Näin on. En anna kenenkään kävellä ylitseni enkä manipuloida itseäni. En yritä tietoisesti rangaista ihmisiä, jotka ovat loukanneet minua tai suututtaneet minut, enkä kostaa, mutta usein ajan kanssa käy niin, että karma kostaa minun puolestani.
- Anonyymi00042
Minua ja minua ja minua,,sulle pitää olla vahvempi kuri,näytät olevan kuriton teini/lapsi!
- Anonyymi00005
Reittä pitkin elämässä eteenpäin,se on mottoni.
- Anonyymi00035
Voithan sä mies yrittää, eli reisille taitaa mennä ns.
- Anonyymi00006
Myös riskejä voi ottaa. Elämä on.
- Anonyymi00007
Päämäärä tietoisuus...
- Anonyymi00008
Tämä on rohkeiden menestyjien paikka,täältä meitä löytyy.
- Anonyymi00009
Kaikkea sä kans mietit 🤭😉
- Anonyymi00012
Totta
- Anonyymi00013
Isän rahoilla ja suhteilla kuten lähes kaikki muutkin.
- Anonyymi00015
Kaikkien isillä eikä äideillä ei ole rahoja, joidenkin täytyy ihan itse ansaita menestyksensä.
- Anonyymi00016
Oikea varallisuus syntyy omalla työllä ja periksiantamattomuudella! Vanhempien varaan ei kannata varata. Se kassa kolahtaa tietenkin joskus heidän poistuttuaan, mutta nöyryys työhön ja ahkeruuteen kannattaa aina. Itse olen kassani hoitanut ja laskuni maksanut joskuskin aika kovalla kädellä. Mutta pelolle ja turvattomuudelle ei kannata antaa valtaa se vaani aina taka alalla ja susilauma on kyllä ottamassa osansa jos kynnet pitävät. Kyllä aloittaja kuten kysyt aloituksessa kaikki on kiinni järkevästä ajattelusta talouden hallinnasta. Vaikka sitä rahaa siellä pankkitilillä olisikin ja muta materiaa niin tärkeitä on kuitenkin matala profiili ja säästäväinen elämä. Ei varakkaat omaisuudestaan huutele vaan kulkevat samassa valtavirrassa, kuin kaikki muutkin. Hyvää Joulua kaikille ja Siunausta Uudelle Vuodelle
- Anonyymi00018
Rakastan Sinua❤️
- Anonyymi00025
Ei kannata varustautua myöskään vieraiden ihmisten rahoilla.
- Anonyymi00017
Rakastan Sinua❤️
- Anonyymi00031
Minä rakastan sinua enemmän kun ketään ikinä olen rakastanut, johan sen todistaa kaikki mitä olen sinua yksinäisessä sydämessä Rakastanut. Rakastuin sinuun salaa, et edes tiennyt sitä itse. Vain sydämeni tiesi sen, sitten paljastin sinulle sydämeni tuntien ujoutta sinuun. Annoit Rakkautesi sydämeeni, siellä sitä olen kantanut kaikki nämä vuodet. Kiitos siitä sinulle! p.s Naiselle meni tämä.
- Anonyymi00036
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minä rakastan sinua enemmän kun ketään ikinä olen rakastanut, johan sen todistaa kaikki mitä olen sinua yksinäisessä sydämessä Rakastanut. Rakastuin sinuun salaa, et edes tiennyt sitä itse. Vain sydämeni tiesi sen, sitten paljastin sinulle sydämeni tuntien ujoutta sinuun. Annoit Rakkautesi sydämeeni, siellä sitä olen kantanut kaikki nämä vuodet. Kiitos siitä sinulle! p.s Naiselle meni tämä.
Esko naiselle meni!
- Anonyymi00020
Onko jo aika taputella tämä maaliin? Paikka on ja esteet voitettu... aloitetaan nyt ja rengastetaan toisemme, niin loppuu lento ja ikuinen soidinhuuto!
- Anonyymi00021
❤️❤️❤️❤️❤️🙏❤️❤️❤️❤️👨👩👦
- Anonyymi00022
5+4 kirjaintako?
- Anonyymi00028
Just sopiva määrä kirjaimia, mutta ei varmaan minulle tarkoitettu. No, saahan sitä haaveilla hänesä. Se, ei ole onneksi kiellettyä.
- Anonyymi00029
Minun sydän rakkaalla naisella on 5kirjainta ja itsellä 4kirjainta, saittuipa sopivasti. Tämä rakkaus kukoistaa, voimakkaana kuin mikä. Kiitos hänelle että sait minut sekaisin sinusta todella pahasti. Mutta kuitenkin Kauniilla ja hyvällä tavalla.
- Anonyymi00037
Gubbe ja esk......noinhan se menee!
- Anonyymi00023
Siltähän tuo näyttäisi. sivusta!
- Anonyymi00024
mul on aina ollu oma polku enkä koskaan oo kuunnellu muita mitä enemmän sanotaan että älä tee sitä enemmän teen ja oon erityisen näkönenkin ja luomu ei oo huulitäytettit ja jaadaa jaada elän vaan elämääni okei
- Anonyymi00039
Naapurit teidän on jätettävä rauhaan,eivät ole teistä kiinnostuneet!!
- Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
Keskittyisivät omaan elämään. Jos eivät joisi kaljaa ja tupakkatuotteet jäisi kauppaan, olisi rahaa ja ehkäpä myös järkevää tekemistä omassa elämässä.
- Anonyymi00045
Anonyymi00039 kirjoitti:
Hyvä neuvo. Moni voisi paremmin, kun keskittyisi omaan elämäänsä.
- Anonyymi00026
Jatka tällä!
- Anonyymi00027
Se on se säästäväisyys. Harkittu kulutus ja vaatimaton elämäntapa. Raha tai omaisuus kertyy ahkeralle pihistelijälle.
- Anonyymi00041
Toisten laarista ......!
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Toisten laarista ......!
Niinkö sulla? Ei mulla.
- Anonyymi00030
On käynyt myös tuuria.
- Anonyymi00040
Varastamallakin olet tainnut kerätä,on tiedossa kyllä!
- Anonyymi00033
Tämä ei sitten ollut mulle miehelle.
- Anonyymi00034
Menestys kiertänyt tähän saakka, ei siis osu
- Anonyymi00038
Tuollasella taaperon tempperamentillä on hankala menestyä 😄
- Anonyymi00046
Kyllä. Täysin emotionaalisesti kylmä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi675927Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3495749Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä934731Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y122235Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva182048Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu521952Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont431870Martina vuokraa yksiötä
Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.2511211Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan2031114Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!
Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka641061