Haaveissa löytää pariskunta Turun suunnalta

Anonyymi-ap

Viisikymppinen mies vailla pariskuntaa, jolle voisi tuottaa Nautintoa ja pirstystä arkeen. Mahtaisiko teitä löytyä täältä!

13

459

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Täältä löytyy

• Anonyymi00002

Minkä ikäisiä olette?

• Anonyymi00005

Moi
      Olisimme pari jossa olemme molemmat 58 v.
      Ollaan monesti puhuttu että voisimme toteuttaa juuri tuon toisen miehen mukaan ottamisen.
      Kerro hiukan mitä ajatuksia sinulla on.kolmistaan vai haluaisitko niin että minä olen katsojan roolissa.olis kiva kuulla ensin toiveitasi.olemme noin 100 km päässä turusta.

• Anonyymi00006

Mielläni touhuttaisiin yhdessä

• Anonyymi00007

Moi, ajattelin, että ihan kolmistaan tai vuorotellen, mutta kaikki kiva kinostaa. Olette juuri mukavan ikäisiäkin, joten olis varmasti mukavaa yhdessä.

Tässä sp. mies.turku(@)hotmail.com

ottakaa sulut pois

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Moi, ajattelin, että ihan kolmistaan tai vuorotellen, mutta kaikki kiva kinostaa. Olette juuri mukavan ikäisiäkin, joten olis varmasti mukavaa yhdessä.

Tässä sp. mies.turku(@)hotmail.com

ottakaa sulut pois

Sellainen tarkennus, että mielummin ala ikäraja noin 40 ja yläikä noin 70, kiitos.

Mies Turku

• Anonyymi00009

Vois kiinostaa, katsotaan joulun jälkeen

• Anonyymi00015

Ei katota hönö

• Anonyymi00012

Olisin myös halukas tulemaan v58 parin kimppaan kolmanneksi . Olen Turun suunnalta himokass heteromies 65v ehkä hivenen bi . . Nuolenta ja kädentaidot omaava . Minulla on paikka . Tai hotellimakoitus johonkin kaupunkiin mahdollinen . 😍
      Olisi ihanaa jos kiinnostuitte t. Vt

• Anonyymi00013

Vaimolle näytin juuri nuo teidän viestit.hän selvästi kiihottui niistä koska hänen kasvoillaan oli pieni punastuminen. Aamu kahvia juon ja katson kun hänen läpinäkyvästä yö paidasta ihanasti näkyy nännit kovettuvan .taidan puristella kohta hänen kiinteitä pakaroita

• Anonyymi00014

Ota yhteyttä, niin voitaisiin yhdessä hyväillä vaimoasi.

Osoite oli aikaisemmassa postissa

• Anonyymi00019

Kiitos 😘 eilisestä!

M&J

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      808
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe