Toimistomaksu kolme hunttia vaihtokaarassa. Samoin rintajoupilla. Arvaa ostanko autoa vaihtokaarasta tai rintajuopolta?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Melko kallista paperia kun ylimeikattu kalkkuna hieman printtaa.
Itsellä meinasi kerran jäädä auto kokonaan ostamatta kun vaadittiin isoa hintaa toimiston tytöille vielä auton hinnan päälle.
Ukko ei uskonut vaikka esittelin lompakon ja siellä ei nyt vain ole tämän enempää vaikka kuinka vingutaan.
Liike ei ollut porissa, mutta tisuli-juppi liike kuitenkin.- Anonyymi00002
Tulon lisää se kalkkunan elättäjälle todellisuudessa on. Jostain syystä eli ahneudesta johtuen on vaan löydetty vallitsevaksi tavaksi tämmönen palvelumaksu.
Oishan noita paljon muitakin kun alkaisi vaan lisäilemään sovitun perään. Ja tontut maksaa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tulon lisää se kalkkunan elättäjälle todellisuudessa on. Jostain syystä eli ahneudesta johtuen on vaan löydetty vallitsevaksi tavaksi tämmönen palvelumaksu.
Oishan noita paljon muitakin kun alkaisi vaan lisäilemään sovitun perään. Ja tontut maksaa.Sähkön siirtomaksu on yksi näistä.
Kaikenlaiset "eko" maksut, toimituskulut,tilinhoitomaksut jne ovat samaa kategoriaa.
"palvelu"maksu :D Yksi hienoimmista. Yrittäjä saa jo rahansa kaupasta ja palvelu kuuluu siihen kun muuten ei tule niitä kauppojakaan, mutta palvelumaksu erikseen on ehtaa ahneutta.
Jokainen noiden kerääjistä ansaitsisi teräskärkimaihareilla potkun nivusiin.
- Anonyymi00004
monoa torttuun niin oppii
- Anonyymi00005
Ei vaan menoa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei vaan menoa.
loskatoosa huutaa kyytiä
- Anonyymi00007
Tottakai ostat.
- Anonyymi00008
Rintakaarasta hyvät kyydit kolmensadan toimistomaksulla, vähänkö on halpaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981927
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1391001Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578