Nii kehtaisitko liikkua

Anonyymi-ap

Seurassani? Vain pitäiskö olla jotain enemmän tai vähemmän

26

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Sivusta: Me ollaan jo kerran liikuttu ihmisten ilmoilla hänen kanssaan. Oli enemmän kuin kivaa silloin!

• Anonyymi00003

Häpesitkö koskaan

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Häpesitkö koskaan

Mä olin ainakin ylpeä, harmi kun muuttui syystä jota en tiedä, mutta aavistus on. Elämässä on kuitenkin tärkeintä vapaa valinta kuin myös kantaa sen seuraukset.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mä olin ainakin ylpeä, harmi kun muuttui syystä jota en tiedä, mutta aavistus on. Elämässä on kuitenkin tärkeintä vapaa valinta kuin myös kantaa sen seuraukset.

Mikä muuttui? Tilanne vai?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mikä muuttui? Tilanne vai?

Tuo ei ollut sivusta kirjoittaneelta.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Häpesitkö koskaan

Sivusta: En tietenkään. Ujostelin muuten vain, kun minulla ei ole tapana kuljeskellä miesten kanssa missään.

• Anonyymi00004

Ihmiset varmaan vain ihmettelisivät ja kehottaisivat lähtemään

• Anonyymi00005

Pitäisi olla enemmän nöyryyttä ,kiltteyttä ja kunnioitusta

• Anonyymi00014

Mietin, et hyvä keskustelut synnyttää sitä hyvää, ettei häpeälle ole sen jälkeen tilaa? Näin haluan itse kokea asian miehenä. Naiselle suuntaan tämän viestin. Hyvää joulua ainakin sille yhdelle, jonka kanssa on katseita vaihdettu lähes päivittäin? Hyvän mielen tuoja, vaikka ei ole mitään juteltu ainakaan vielä ;-)

• Anonyymi00009

Riippuu vähän. Ykköstavoite mulla on, että pysyt nyksäsi kanssa yhdessä. Kaikki palvelee sitä asiaa.

• Anonyymi00011

Eli jos se on hänelle okei, niin sitten.

• Anonyymi00020

Miksi tahdot että pysyn hänen kanssa, vaikka rakastan sinua(häntä) mies? ❤️

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Miksi tahdot että pysyn hänen kanssa, vaikka rakastan sinua(häntä) mies? ❤️

Olen nainen. Ja kaivattuni mies.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olen nainen. Ja kaivattuni mies.

Jeesus auttaa pyydä siltä apua

• Anonyymi00010

No ei tartte edes miettiä tuollaista. Miten kukaan voisi edes ajatella, ettei voi kulkea toisen kanssa julkisesti, jos on aidosti ihastunut ja välittää tosissaan? Mihin siinä ihmisessä ihastui, jos se ei muille kelpaa?
      Ei silti tartte miettiä. Olen jo ymmärtänyt, etten kelpaa sellaisena kuin olen.

• Anonyymi00017

Kelpaat silti 😔

• Anonyymi00018

:D piilottaisin piilopirttiini ,sydämeni lämpöiseen pirttiin lämpöiseen keittiöön ja takkatulen ääreen ,itse esittäisin kaupungilla sinkku naista

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kelpaat silti 😔

Toivoisin niin. Olen hänen kanssaan joistain asioista tai toimintatavoista eri mieltä, mutta ei se vähennä hänen arvoaan silmissäni millään lailla. Tykkään hänestä, koska näen hänessä paljon enemmän hyvää kuin moitittavaa.

• Anonyymi00012

Olisin ylpeä jos saisin liikkua seurassasi 😊 Ennemmin olen ajatellut että kehtaatko sinä liikkua kanssani.

• Anonyymi00015

Miksen kehtaisi? Tottakai kehtaisin. En ole koskaan hävennyt enkä kyllä häpeä ihmisiä muutoinkaan.

• Anonyymi00013

en tiedä kuka olet joten en voi vastata.

• Anonyymi00016

Miehen vähittäispituiden eli 190cm pitää täyttyä että voin kulkea.
      Hävettäisi olla pidempi kuin mies.
      En halua erottua sillä tavoin massasta oudosti että olisin se pidempi osapuoli suhteessa
      Kaikki muu olisikin sovittavissa .
      Tuo vain semmoinen pituus raja jo että noin 10%
      Suomen miehistä täyttää sen .
      Valtaosa miehistä ei käy minulle.
      Minä haluan yli 180 cm pitkänä naisena ilman kenkiä ja ja kengillä noin 190cm että mies on pitkä myöskin. Sitten ei hävettäisi.
      Eikä olisi häiritsevän outo olo koko ajan .

Naiselta

• Anonyymi00025

Olet oikeesti siis korkeintaan 150 cm nainen :D

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Olet oikeesti siis korkeintaan 150 cm nainen :D

Ei vaan 150 cm mies 💩💩

• Anonyymi00021

Miksi en kehtaisi?

• Anonyymi00023

Yks kappale aviomiehiä sillä sais olla vähemmän niin ois mukavampi liikkua

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      7039
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5191
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      143
      3200
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      214
      2607
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      35
      2287
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1262
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1222
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1113
    10. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1090
    Aihe