Miksi sun ykköstavoite

Anonyymi-ap

On et kaivattusi pysyy nyxän kanssa

24

326

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En mee toisten väliin. Kerran tehnyt sen virheen eikä siitä seurannut hyvää.

• Anonyymi00002

Etkö sitten halunnutkaan sitä johon väliin menit? Vai?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Etkö sitten halunnutkaan sitä johon väliin menit? Vai?

No se ei kuulu sulle.

• Anonyymi00004

Kilpailu kyseisestä miehestä oppu sillä sekunnilla
      minun osaltani ... Jotku 150cm-170cm kilpailee. varmasti vieläkin . Sitä en epäile
      kun kuulin että hän ei täytänyt miehille asettamaani pituusrajaa.
      Olen pitkä nainen joka tykkää käyttää korkikenkiä
      Miehen pitää sopia pituudelta vierelle myös kun minulla on kengät jalassa.
      Ei mitää naurettavia ei "mun pituus riitä ku sun tissien väliin 'juttuja
      Tai muita oho en en ajatellut yhtään tei en tiennyt yhtään
      Että pituus vaikuttaa näin paljon juttuja makkariin lisää mulle.
      Mä en oo mikään sirkuspelle
      Vaan nainen joka haluaa kunnon seksiä
      Miehen kokoiselta mieheltä !
      Tätä ei minun lyhyet ihailijat millään hahmota, ymmärrä tai tiedä.
      Pitkä nainen

• Anonyymi00021

🤣🤣🤣 lol
        , eräs pitkä sivusta

• Anonyymi00005

Heidän täytyy selvittää välinsä keskenään, ettei joudu syntipukiksi.

• Anonyymi00006

Toisella on tunteita, toisella ei. Kerrankos niin käy.

• Anonyymi00007

Bijou onko kauppa käynyt jouluna hyvin🥰

• Anonyymi00008

Mikään inhimillinen rakkaus ei ole erojen ja pettämisten arvoinen. Ne ihmiset jotka tämän kieltävät, aiheuttavat paljon tuhoa ja kaaosta. Itse luovun naisesta jos on varattu. Elämä on lyhyt hetki josta jokainen tulee vastaamaan Jumalalle. Tästä täytyy muistuttaa itseään, koska ihmisen oma sydän yrittää uskotella ihmiselle muuta.

• Anonyymi00012

Uskotko Jumalaan?

• Anonyymi00013

Etkö ole ollut mukana pettämisessä?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Uskotko Jumalaan?

Tietenkin uskon. Sokea Iitakin ymmärtää että jos autot ja talot vaativat rakentajan, niin vaatii myös maailmankaikkeus, joka on rakenteeltaan melkolailla suurempi ja monimutkaisempi kuin nuo, ja voi pitää sisällään talot ja autot, vieläpä ihmisenkin, kaikki eläimet ja muun luonnon. Biologiakin on todella monimutkaista, eikä ihminen ole vielä oppinut luomaan edes elämää. Elämää kykenee tuottamaan vain luonnossa valmiina olevat prosessit.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Etkö ole ollut mukana pettämisessä?

Riippuu mitä tuolla tarkoitetaan. Jos käytetään Raamatun laskumenetelmää, että katsoo himoiten naista, tekee aviorikoksen, niin kyllä olen. Jos tarkoitetaan kirjaimellisesti toisen miehen naisen kanssa makaamista, niin en ole tehnyt sellaista.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Riippuu mitä tuolla tarkoitetaan. Jos käytetään Raamatun laskumenetelmää, että katsoo himoiten naista, tekee aviorikoksen, niin kyllä olen. Jos tarkoitetaan kirjaimellisesti toisen miehen naisen kanssa makaamista, niin en ole tehnyt sellaista.

Olisitko tehnyt?

• Anonyymi00022

Hanki apua! Rakkaus määrää kaiken. Piste.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olisitko tehnyt?

Luultavasti silloin kun tuo himo oli minussa pahimmillaan enkä tiennyt naisen olevan varattu. Itse olen kuitenkin sen verran mustasukkainen, että naisen oleminen toisen miehen kanssa, kuolettaa tunteet.

• Anonyymi00009

mitä sitä vanhaa lämmittelemään ittee ei kinostele

• Anonyymi00010

Ei se minun tunteita muuta. Olkoot rauhassa vain.

• Anonyymi00011

En riko toisten suhteita

• Anonyymi00014

Ei väkisin voi ketään ottaa. Mielummin yksin.

• Anonyymi00016

Olen se, jonka laittoi tuon kommentin toiseen ketjuun. Haluan että kaivattuni on onnellinen ja pysyvässä suhteessa, oli kyseessä nyxä tai joku muu vakituinen naisystävä. Koska minä en hänen kanssaan voi parisuhteeseen alkaa. En usko, että pelkät irtosuhteet olisivat hyväksi hänelle tässä vaiheessa elämää.

• Anonyymi00024

Kylläpä huolehtivasti ajattelet hänestä. Ihan totta tuo, että jotkut tarvitsee vanhennettuaan jonkun vanhuuden turvan. Että on joku joka pysyy siinä, vaikka samat tavat jatkuu. Pitää huolta. Ymmärrettävää. Minäkin ymmärrän, että miksikä ei. Mutta en minä jaksa kantaa huolta toisten ihmisten valinnoista. Kukin valitsee ja tekee sen, minkä tahtoo. Olen ihan sivuhenkilö siinä asiassa. Minulla on minun oma elämäni ja hänellä omansa. Keskityn omaani.

• Anonyymi00018

Eikö se ole silloin oikea hänelle jos hänet valitsi, eikö ole rakkautta päästää irti itsenikin takia, niin joku kirjoitti jossain.

• Anonyymi00025

Minä en ainakaan kenenkään väliin mene, vaikka mikä olisi, kun maailma on pullollaan sinkkuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7166
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      495
      5303
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      148
      3266
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      41
      2324
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1242
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1188
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe