Siinä ei paljon valoa ole. Kinkkua järsii. Siinäpä se, olisipa edes yksi ystävä, vaan ei ole.
Onneksi on sentään kissa.
Hauskaa joulua kaikille 🧑🎄
Yksinäinen joulu
15
302
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älykkäillä ihmisillä on yleensä vähemmän ystäviä kuin tavallisella ihmisellä. Mitä älykkäämpi olet, sitä valikoivampi sinusta tulee. -Nikola Tesla-
- Anonyymi00002
Pörrätään rahan ympärillä, kuin mehiläiset hunajapurkilla, kun rahat loppuu, niin sen jälkeen vasta tiedät, ketkä on ystäviä.
- Anonyymi00003
Juise Leskisen kappale sika, on sopiva tähän joulun aikaan ja tapoihin.
- Anonyymi00004
Kissa on mainio seuralainen. ite kanssa yksin mutta Jeesus on elämässä kun tulin uskoon noin vuosi sitten niin olo on silti hyvä. Olemme muukalaisia tässä ajassa me uskossa olevat, tai ne jotka myöhemmin uskoon tulevat.
- Anonyymi00014
Niinhän me ollaan. Onko tosiaan siellä kuoleman rajan toisella puolella niin pahat oltavat, että aina yhä uudestaan ja uudestaan pitää tulla tänne kiusattavaksi ja pettymään?
Minä kuolin pikkupoikana omaa kiltteyttäni ja hyväuskoisuuttani aivan turhan takia. Sitten siellä sain toipua jonkin aikaa ja olisin halunnut olla yhä siellä lepäämässä, mutta minulla oli tieto, että pakko on syntyä uudestaan. En olisi halunnut, mutta ei siinä minun halujani kysytty. Toki kerottiin tulevasta elämästäni yksi hyvä ja kaksi pahaa asiaa. Ja nyt, yli 80 v jälkeen täytyy tunnustaa, että näin kävi kuin kerrottiin, vaikka joskus vähän mutkan kautta.
Enää en halua tänne yhtään kertaa uudestaan - paitsi jos se Helvetti onkin siellä eikä täällä Maan päällä, kuten toisaalta on kerrottu. Maanhan pitäisi olla tämän maailmankaikkeuden vankilaplaneetta, varsinainen Helvetti.
Onko muuten niitä muitakin maailmankaikkeuksia?
- Anonyymi00005
Katsopas youtubessa Precept-suomi nimistä kanavaa. Siinä kovia menetyksiä kokenut lääkäri kertoo uskosta ja Jumalasta. Monenlaista hyvää kuunneltavaa.
- Anonyymi00006
Hyvää joulua myös itsellesi!
Kissa kainalossa on kiva köllötellä, sitä ei passaa yhtään väheksyä. Sanoohan vanha sananlaskukin että "Parempi kissa kainalossa, kuin kymmenen puun oksalla", vai miten se nyt menikään ;)
Huomenna pötkähdät sohvalle pitkälleen, otat kissan kainaloon, nostat toisen jalan sohvan selkämykselle ja katsot telkkarista kyynelkanavat auki saavaa Myrskyluodon Maijaa. Näin itse teen, mutta kissaa ei satu olemaan. - Anonyymi00007
Onneksi joulu on vain kerran vuodessa 🥶
- Anonyymi00008
Ja onneksi se on taas pian ohi!
- Anonyymi00009
Kissa on paras ystävä. Onnea sinulle ja hyvää joulun jatkoa.
- Anonyymi00010
Kissa on hyvä kotiapulainen, varsinkin maalla pitää mahdolliset hiiret kurissa.
- Anonyymi00011
Kissa ei kadehdi tai juorua.
- Anonyymi00012
Se alkaa tämä joulu olla taputeltu, onneksi.
- Anonyymi00013
Aikaisemmin jos on joutunut hiki hatussa tekemään joulun eteen töitä, niin voihan vapaudesta nyt sitten nauttia vaikka yksin.
- Anonyymi00015
Siinäpä se Joulun aika taas meni. En edes kämppää viitsinyt imuroida. Ostin punalaputettuja herkkuja ja kilon painoista kanasalaattia kaksi ja puoli päivää söin. Nyt menossa punalaputettu sillisalaatti jossa vakiintuneen tavan mukaan sillit menneet parempiin suihin, salaattiin vain lusikallinen sillinsuolavettä. Kiitos siitäkin vähästä, Saarioinen; ilmoitittehan tuoteselosteessa silliä olevan 12 %, vaikka oli pyöreät 0 %. Kauppa se on, joka kannattaa ja kauppiaan motto kautta aikojen: "oikein, väärin, kokoon käärin".
Pahaa Joulua vastakin, toivottaa eläkeukko 82 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133