Rahan perään.. aina raha mielessä.. mitä jos perustaisit onlyfansin vaikka?
Olet mies niin
22
277
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
heh heh
- Anonyymi00014UUSI
Paska luonne
- Anonyymi00002UUSI
Kuin niin oon?
- Anonyymi00003UUSI
Sinulla ei ole rahaa, olet siksi kateellinen rahamiehille.
- Anonyymi00004UUSI
Se mies on vailla rahaa niin saisi sitä ehkä onlyfanssistä.
- Anonyymi00005UUSI
Tuota hommaa omat rahas ja käytä ne oikein
- Anonyymi00006UUSI
Olen kovasti yrittänyt tehdä naisille hyvää ja lahjoittaa kaikki rahani heille. Hyväntekeväisyydestä tulee hyvä mieli.
- Anonyymi00007UUSI
Minä kun istun paskalla niin varmasti saan miljoona seuraajaa.
- Anonyymi00009UUSI
Se mies on kyllä totta totisesti rahan perään 🤣 varmaan myy pyllyään iltaisin
- Anonyymi00015UUSI
Jos hinnasta päästään sopuun niin olen kokonaisen tunnin sinun. Kaikki onkalot ja ulokkeet on vapaasti käytössäsi. Alkaen 20€/h ja on tinkausvaraa. Opiskelijat ja eläkeläiset ja työttömät saa 50% alennusta. Happy hour ennen klo 16. Kantaasiakkaat saat 20% alennuksen. Voi maksaa erissä. Myyn myös velaksi.
Minulta mieheltä hyvää joulua kaikille naisille!
- Anonyymi00010UUSI
Tämä todella säälittävää ….
- Anonyymi00011UUSI
Jaa. No siksi mä varmaan oonkin aina peeaa.
- Anonyymi00012UUSI
On mulla rahaa!
- Anonyymi00013UUSI
Siellä saa plua..
- Anonyymi00016UUSI
Sinussa on demoni
- Anonyymi00019UUSI
Joo oon samaa mieltä sun kanssa ap:stä!
- Anonyymi00018UUSI
Aloitus ei multa. On hyvä, että rahaa on tarpeeksi, ulkopuolisten ei tarvitse arvostella, mikä on kenellekin tarpeeksi.
Nainen - Anonyymi00020UUSI
Etkö Aa itse sitten ole? Oikeastaan voisin sanoa, että olet hyödyn perään. Etsit tauotta tapoja hyötyä kaikista ympärilläsi..
- Anonyymi00021UUSI
Tottakai. Olet mies niin vaahtoakampi pehmyt luonne, miten pierunikin kertoi sen, jee.
T.sekunnin kubla
https://m.youtube.com/watch?v=ZMtf_ouMTHw - Anonyymi00022UUSI
Ei mul oo faneja 🤣
- Anonyymi00023UUSI
Minä oon! Se on varma. sivusta
- Anonyymi00025UUSI
Ei tarvi, on muita taitoja. Jännä kun sulla tuli seksityö heti mieleen, olethan elänyt alapäälläsi koko elämäsi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2864761Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k512963Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7986Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969