Otin eräälle Joulumatkalleni mukaan kilon verran rahaa..

Latasin rahavyöni täyteen viidensadan euron seteleitä ja lämpsään tuhdisti.
Tuumasin että nyt remutaan ja pistetään muutenkin jalalla tosi koreasti.

Somat siskokset olivat olleet molemmissa kainaloissa jo pari päivää kunnes mukaan tarttui heidän kaverinsa. Oikein söpö likkanen.
Kolmen tytön palkkakulut olivat vain 100 € päivässä sosiaaliturvamaksuineen.
Kaikille ostin kultaiset kihlasormukset koska sorjia morsiamiahan nuo olivat.

Aatoksi ostin likoille nätit punaiset minimekot ja meille kaikille vilkkuvat tonttuhatut. Peukkuja pojat meille Walkkarilla näyttivät.

Rannan kalaravintolassa tilasin jokaiselle tytölle lobsterit ja itselleni pullon rakastamaani Mekhongia.
Hovimestari piti minua tyhmänä tai köyhänä koska huomautti että ovat aika kallita. Punnituksen jälkeen näytti vielä paperilapulta tilauksen hinnan.

Kämppänä oli asiallinen huoneisto Walkkarin kyljestä ja sänky maxikokoa.
Uusi tyttö ensin vähän ujosteli kimppakyytejä mutta jo kohta kotiutui tapoihimme.

Tästä matkasta tuli hyvin siveellinen ja nuhteeton kaikin puolin, kävimme jopa norsuja ja apinoita katsomassa.... 😊😍💕❤️

14

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sama homma. Akka oli seitsemättä viikkoa viemässä koiraa siskolleen, kun minua ärsytti se rakki... söi minun koiran ruokia jotka ei ole mitään halpoja papanoita...
      Kävellenkö se sitä kirppusäkkiä vei kun niin kauan kesti?
      Jouduin ite yksin pyllyn saunakintaalla pyyhkimään ja kynnet leikkaamaan vanhan kanan vieressä, jonka lämmitin mikrossa ku ei akkaa näkynynnä vaikka oviaukossa huhuilin ja kiroilin...

Latasin sitten Hua Hinissa päissäni ja suutuspäissäni nahkaisen eväs laukkuni täyteen paahtoleipää voita joiden välissä oli makkarat siivuina. Tuumasin että nyt tulee kaikkien aikojen Pattajan matka! Parhaat nahka sandaalit jalkaan.. Bussiasemalla valitsin parhaan mutta halvimman bussivuoron.
      Kuski sanoi että ei duriania bussiin... sanoin resulle että se ei ole durian vaan ientulehdus... Käskytti minut takapenkille ja hengittämään vain nenän kautta.

Pattajalalla menin ensin väärään kondoon kolmasti, kunnes poliisi opasti minut oikeaan vuokra huoneeseen... hyvä huone jossa pesukone ja vessa paperia. Hain severin levenistä
      12 pulloa "Plend" nimistä viskiä ja lantrinniksi pullon soodaa. Voikkoleivät olin syönyt jo bussissa joten mikäs siinä ei muuta kuin juhlat pystyyn ja sitten naisiin sekahakuun!

Heräsin kahden päivän päästä kun siivooja ravisteli naamasta ja sanoi että pitäis olla kämppä tyhjä neljän tunnin päästä... olin paskonut housuun, matolle, parvekkeelle, pyyhkeeseen, kukka ruukkuun ja vedenkeittimeen.... Lisälaskun pelossa hädissään tungin kaikki pesukoneeseen piiloon ja jätin pöydälle lapun "ense minä ollu" ja kiiruhdin bussiasemalle... asemalla huomasin että mulla on nahkaveskassakin paskaa... Jotakin oli tapahtunut tietämättäni... ei koskaan enää pattajalle... siellä mies putsataan...

By NumBaII adventures

• Anonyymi00003

Molemmat tarinat olivat lämminhenkisiä tarinoita. Vaikka numballi on täysverinen taliaivo, niin kyllä hänenkin sisimmässään sykkii lämmintä paskaa ja sitä on paljon, kuten jo tuo tarina antoi ymmärtää.

• Anonyymi00005

Kakskasin kertomus vaikuttaa todelta.
        En myöskään epäile hra NumBallin kertomaa. :-)

• Anonyymi00006

Pattrayan satusetä taas asialla.

• Anonyymi00007

Samaa mieltä.

Ei kukaan seksituristi siellä paneskele..... 😊😂🤣💕❤️

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Samaa mieltä.

Ei kukaan seksituristi siellä paneskele..... 😊😂🤣💕❤️

.... eikä ainakaan meren eläviä ravintolassa tilaa.

Epäilen noita mekkoja ja tonttuhattujakin.
        Kävivätkö ees apinoita ja elehvanttejakkaan ees kahtomassa?

• Anonyymi00009

Missä vaihdoit oravannahkasi bateiksi ja mikä oli kurssi?

• Muistan aikoja jolloin vaihdoimme oravan nahkamme eli markkamme ensin Suomessa Saksan markoiksi ja perillä Thaimaan bahteiksi.
        Näin sai nahoilleen silloin eniten vastinetta.

• Anonyymi00012

Hjuu 67

• Otettiin Aimon kanssa säästö matka Jombbarin homokadulle. Ollaan vapaassa suhteessa. Otettiin vierekkäiset huoneet katu tasosta josta näkee niitä nättejä hieromus poikia parvekkeelta univormuissaan. Kävin suihkussa ja ajoin nenä karvaa lyhyemmäksi, oli fiilis olo.
      Aimo oli ottanut jo varas lähdön ja istui parvekkeella natsikiikarit silmillä ja hakkasi villisti hanskaan. Meillä kun oli low pudjet ni ei voitu poikia huoneeseen ottaa.
      Kyllä täältäkin pesee, tuumasin ja aloitin intsensiivisen tuijotuksen yhteen poikaan kadun toisella puolella, jolla oli päärynä pylly ja glitteriä naamassa.
      Aloitin oman vemputukseni ja huutelin hävyttömyyksiä suomeksi sille pojalle, se hymyli.

Aimo huomasi tämän ja karjaisi kaiteen yli kurkistaen että et vidun homopoika tuijota tuota samaa poikaa ku mä näin sen ensin! Mulla oli lasissa votkaa piimällä ja linkosin jämät Aimon kiikaria päin niin että sen linssit oli ihan kurassa... Aimo kirosi kuin kotalappalainen ja sillä lakkasi seisomasta. Minulla taas seisoi terhakasti ja jatkoi flirtteilyä sen pojan kanssa äänekkäästi Aimoa ärsyttääkseni.
      Kauan sitä riemua ei kestänny ku Aimo kajautti sieltä kaiteen takaa mua aurinko varjon putkella naamaan niin kovaa että multa meni näkö ja tasa paino aistit... Kaaduin ikkunan läpi huoneeseen ja siinä lasi murskassa kun koitin päästä pystyyn niin oli kassitkin verillä... Aimo hihkaisi parvekkeelta että nyt se poika otti paidan pois!!!

Ei tarvinne erikseen mainita että meinasin tulla hulluksi... Koti matkalla bussissa Aimo totesi että kaiken pystyy korjaamaan, teipillä tai rakkaudella. Sitten me naurettiin ja pussailtiin ja aimo laittoi Pebanteenia mun kasseihin. Nenään sattui se nauraminen tai oikeastaan koko naamaan.

• Kotona Aimo laskeskeli säästäneensä jotakin 3500 batia, kun oli katsellut ilmaiseksi ainakin viittä poikaa sillä silmällä. Mulla ei tullu niin paljo säästöä.

• Anonyymi00013
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Kotona Aimo laskeskeli säästäneensä jotakin 3500 batia, kun oli katsellut ilmaiseksi ainakin viittä poikaa sillä silmällä. Mulla ei tullu niin paljo säästöä.

"Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä." - sää kattelit vain neljää poikaa silleen.

• Anonyymi00015
        SenssuChlangMai kirjoitti:

Kotona Aimo laskeskeli säästäneensä jotakin 3500 batia, kun oli katsellut ilmaiseksi ainakin viittä poikaa sillä silmällä. Mulla ei tullu niin paljo säästöä.

Senssu kun seikkailee, siinä ei naisia tarvita!

• Anonyymi00014

Taitaa kakskasi olla niitä harvoja jollei ainoa täysijärkinen palstalla?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      24
      2635
    2. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      40
      2292
    3. Ei tule uni

Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.
      Ikävä
      62
      1298
    4. Miksi juuri Venezuela?

Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp
      Maailman menoa
      299
      1221
    5. Toivon sulle silti hyvää

Väärinkäsityksiä tapahtuu, mutta nyt on uusi vuosi ja uudet kujeet.
      Ikävä
      41
      976
    6. Tiedän, että olet luonnevikainen

Haluaisin vain todeta olleeni väärässä tässä asiassa.
      Ikävä
      42
      957
    7. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      75
      852
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      71
      808
    9. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      175
      783
    10. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      92
      751
    Aihe