Onko Tutussa koululaisilla Suomen heikointa ruokaa.

Anonyymi-ap

Olen kysellyt lastenlapsilta , miltä ruoka maistuu. Ja syöttekö koulussa.

Heitä on 8 ja ovat kolmessa isossa kaupungissa 9-13 vuoden ikäisiä.

14

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Turussa on johdossa vihervasureita eli kaikki asia on päin persettä. Tärkeintä on mamujen perseennuolenta.

• Anonyymi00002

Käyn silloin tällöin noin kahdeksan aikaan aamulla eräässä Lidl-kaupassa jonka lähellä sijaitsee yläkoulu, lukio ja ammattikoulu. Kaupassa tasainen virta koululaisia joilla samat ostokset. Energiajuomaa ja paistopisteeltä croisantti tms. suolainen. Lounastunnilla sama toistuu eli ei syödä ilmaista lounasta vaan haetaan kaupasta ns.eoskaruokaa.

Nämäkö ovat päteviä sanomaan koulun ruokaa huonoksi? 😅

• Anonyymi00003

Kouluruoka on mautontaa linnaruokaa

• Anonyymi00004

Eipä ihme, että yhä enemmän näkee ylipainoisia, huonoihoisia teinityttöjä kaupungilla! Ja tietysti -poikiakin. Iho-ongelmat johtuvat usein liian kuituköyhästä, sokeripitoisesta ravinnosta, jossa on huonoja transrasvoja paljon.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kouluruoka on mautontaa linnaruokaa

Kerroppa mitä ruokaa koulussa pitäsi tarjota jotta maistuu? Lidl:n paistopiste ja energiajuomaa hanasta? Hesburger?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kerroppa mitä ruokaa koulussa pitäsi tarjota jotta maistuu? Lidl:n paistopiste ja energiajuomaa hanasta? Hesburger?

Uppopaistettua moskaa mitä esim briteissä tarkotaan pääsääntöisesti. Tuttavapariskunta asuu UK:ssa, kaksi varhaisteinilasta. Kesällä Suomessa käyvät, lapset syövät käytännössä vain ranskanperunoita, nugetteja ja limsaa. Surullista.

• Anonyymi00009

Salaatinlehtiä voisi tarjota ja vettä juotavaksi.

• Anonyymi00010

Varakkaammille ja lahjakkaimmille lapsille tulisi tarjota parempaa ruokaa, köyhät voisivat ryystää viljamössöjään

• Anonyymi00016

Ei tulisi vaan samaa ruokaa kaikille lapsille .oli sitten rikas tai köyhä tai mamu ym

• Anonyymi00011

Ja kokkina toimii......Äki täpäni Kägäsharju!!!!
      aki kangasharju turku sanoi keväällä 2025 a studiossa että tarvitaan 35000
      uutta asuntoa helsinkiin ja 45000 maahanmuuttajaa heti!
      uudellamaalla 24500 nuorta työttömänä koulutettuja nuoria

• Anonyymi00012

Mustaa makkaraa ja tattikastiketta

• Anonyymi00014

Onkohan kouluruoassa liikaa suolaa. Liialla natriumin saannilla on todettu olevan yhteyttä mm. atooppiseen ja läiskäekseemaan!

• Anonyymi00015

Tutu on kylä keniassa miten heidän kouluruokailu turkulaisille kuuluu?

• Anonyymi00017

Jo arkkipiispa Desmond Tutu aikoinaan moitti Turun koulujen ruokaa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      84
      6014
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      318
      5096
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2648
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      46
      2588
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1822
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1659
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      108
      1471
    9. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    10. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1392
    Aihe