Olen kysellyt lastenlapsilta , miltä ruoka maistuu. Ja syöttekö koulussa.
Heitä on 8 ja ovat kolmessa isossa kaupungissa 9-13 vuoden ikäisiä.
Onko Tutussa koululaisilla Suomen heikointa ruokaa.
14
348
Vastaukset
- Anonyymi00001
Turussa on johdossa vihervasureita eli kaikki asia on päin persettä. Tärkeintä on mamujen perseennuolenta.
- Anonyymi00002
Käyn silloin tällöin noin kahdeksan aikaan aamulla eräässä Lidl-kaupassa jonka lähellä sijaitsee yläkoulu, lukio ja ammattikoulu. Kaupassa tasainen virta koululaisia joilla samat ostokset. Energiajuomaa ja paistopisteeltä croisantti tms. suolainen. Lounastunnilla sama toistuu eli ei syödä ilmaista lounasta vaan haetaan kaupasta ns.eoskaruokaa.
Nämäkö ovat päteviä sanomaan koulun ruokaa huonoksi? 😅- Anonyymi00003
Kouluruoka on mautontaa linnaruokaa
- Anonyymi00004
Eipä ihme, että yhä enemmän näkee ylipainoisia, huonoihoisia teinityttöjä kaupungilla! Ja tietysti -poikiakin. Iho-ongelmat johtuvat usein liian kuituköyhästä, sokeripitoisesta ravinnosta, jossa on huonoja transrasvoja paljon.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kouluruoka on mautontaa linnaruokaa
Kerroppa mitä ruokaa koulussa pitäsi tarjota jotta maistuu? Lidl:n paistopiste ja energiajuomaa hanasta? Hesburger?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kerroppa mitä ruokaa koulussa pitäsi tarjota jotta maistuu? Lidl:n paistopiste ja energiajuomaa hanasta? Hesburger?
Uppopaistettua moskaa mitä esim briteissä tarkotaan pääsääntöisesti. Tuttavapariskunta asuu UK:ssa, kaksi varhaisteinilasta. Kesällä Suomessa käyvät, lapset syövät käytännössä vain ranskanperunoita, nugetteja ja limsaa. Surullista.
- Anonyymi00009
Salaatinlehtiä voisi tarjota ja vettä juotavaksi.
- Anonyymi00010
Varakkaammille ja lahjakkaimmille lapsille tulisi tarjota parempaa ruokaa, köyhät voisivat ryystää viljamössöjään
- Anonyymi00016
Ei tulisi vaan samaa ruokaa kaikille lapsille .oli sitten rikas tai köyhä tai mamu ym
- Anonyymi00011
Ja kokkina toimii......Äki täpäni Kägäsharju!!!!
aki kangasharju turku sanoi keväällä 2025 a studiossa että tarvitaan 35000
uutta asuntoa helsinkiin ja 45000 maahanmuuttajaa heti!
uudellamaalla 24500 nuorta työttömänä koulutettuja nuoria - Anonyymi00012
Mustaa makkaraa ja tattikastiketta
- Anonyymi00014
Onkohan kouluruoassa liikaa suolaa. Liialla natriumin saannilla on todettu olevan yhteyttä mm. atooppiseen ja läiskäekseemaan!
- Anonyymi00015
Tutu on kylä keniassa miten heidän kouluruokailu turkulaisille kuuluu?
- Anonyymi00017
Jo arkkipiispa Desmond Tutu aikoinaan moitti Turun koulujen ruokaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392