kiinni ku kurkistelin sinua sinne toiseen hyllyväliin ku luulin ettet näe 🤭😹😻
Taisin kyllä jäädä
31
305
Vastaukset
- Anonyymi00001
Rakas??
- Anonyymi00003
On hän rakas,erityinen ❤️
- Anonyymi00002
Etkö nuku?
- Anonyymi00004
Monelta tuut?
- Anonyymi00005
En saa unta, käyn kierroksilla 🤭 pitäisi kyllä ihan kohta herätä ja sit kyllä väsyttää ku kello soi jos nyt kerkeän nukkua ollenkaan 🥱
- Anonyymi00006
En. Huomisesta tulee hankala päivä taas, kun oon taas valvonut koko yön. Ehkä stressaan jo etukäteen huomista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En saa unta, käyn kierroksilla 🤭 pitäisi kyllä ihan kohta herätä ja sit kyllä väsyttää ku kello soi jos nyt kerkeän nukkua ollenkaan 🥱
Otatko kinkun uunista vai miksi heräät jo kohta? Kello on vasta hiukan yli kolme.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
En. Huomisesta tulee hankala päivä taas, kun oon taas valvonut koko yön. Ehkä stressaan jo etukäteen huomista.
Monelta tuut kerro mulle?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Käyn aamul hakee tupakkaa.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minne?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minne?
Ärrälle,tykkäätkö? Tuutko taas mukaan??
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vastaa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Vastaa.
Mikä maksaa???
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Otatko kinkun uunista vai miksi heräät jo kohta? Kello on vasta hiukan yli kolme.
lähden aamulla semmoiselle vuorokauden mittaiselle reissulle ja minua tullaan hakemaan. haluan keretä kunnolla valmistautua, ettei tule kiire. käyn siskollani toisella paikkakunnalla ja sitten yhden yön olen lapsuuden kodissani äidin ja isän luona
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
lähden aamulla semmoiselle vuorokauden mittaiselle reissulle ja minua tullaan hakemaan. haluan keretä kunnolla valmistautua, ettei tule kiire. käyn siskollani toisella paikkakunnalla ja sitten yhden yön olen lapsuuden kodissani äidin ja isän luona
Ai forssaan?
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai forssaan?
Ei, Haapavedelle ens alkuun. Tai oikeastaan ihan ensimmäisenä piipahdan toisen siskon ja hänen perheen luona tässä samaisessa kaupungissa missä asun
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai forssaan?
Big O hole the time! 😘😘😘😘😘😘😘 tykkäätkö? Pääsis jo sun syliin! Rakastan sua ihana mies!💜💜💜💜💜💜💜
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Big O hole the time! 😘😘😘😘😘😘😘 tykkäätkö? Pääsis jo sun syliin! Rakastan sua ihana mies!💜💜💜💜💜💜💜
Okej,monelta me nähdään?
- Anonyymi00020
😘😘😘😘😘😘😘😘
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
😘😘😘😘😘😘😘😘
Vastaa nyt,oikeesti! Ei oo enää kivaa..
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vastaa nyt,oikeesti! Ei oo enää kivaa..
Suukkoja,kultaseni!! 💋
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tottakai, ilmapalloja mj.
- Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kierrä ny hyvä dude se minigolfrata ensin
- Anonyymi00031
Pakko nähä ku joku sytyttää vaikka kynttilän haudalla tai muuta jännää ja tervettä eiks jep
- Anonyymi00024
Mitä kaikkea mä ostin,näitkö??
- Anonyymi00034
Varmaan lemmikille jotain Jouluksi kun siellä jonkin aikaa niitä juttuja katselit mutta en mä sen tarkemmin huomannut mitä ostit.Hyvää joulua kuitenki sinulle ja lemmikille, voihan se olla vaikka koiraki 💝☺️
- Anonyymi00025
Sinulla myyjä ei ole kaikki kissat kotona!Sitä paitsi sinä olet allerginen kissoille.Kyllä on joulun jälkeen taas silmät punaisena ja aivastustauti.
- Anonyymi00026
Aivastaako hihaan?
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aivastaako hihaan?
Vedä hyvä ihminen ne töötit, äläkä kuivaruiki
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Vedä hyvä ihminen ne töötit, äläkä kuivaruiki
Eroaa muute tuuteist huomattavast mutta se in makuasia sano eipä muuten oookka
- Anonyymi00028
Ja mitää et saanu duckfacesta tai ns lepäävässä naamasta irti peipi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906515Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604617Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1252585Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372359Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m301129En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691030Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531000- 101959
- 72848