Mikä on teidän mielestä hyvä paino 6-luokkalaiselle?

Anonyymi-ap

Niin haluisin vaan tietää jos on kevytrakenteine

73

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Riippuu pituudesta. Ei 12 v ole yhtä tiettyä kilomäärää minkä jokainen 12 vuotias pitää painaa.

• Anonyymi00002

Meinaatko olla ikuisesti kuudes luokkalainen?

• Anonyymi00003

Eipä tuossa iässä kannata huolehtia niin paljon painostaan, että alkaa muilta kyselemään.
      Siitä voi pahimmassa tapauksessa kehittyä syömishäiriö, tai joku muu psyykkinen häiriö.
      Ihmiset voi olla saman kokoisia, ja paino voi silti vaihdella. Luiden koko ja paino vaikuttaa, kaikki lihakset, kudokset ym. Paino kertyy kaikesta yhteensä, ei pelkästään " läskistä ".
      Kuudesluokkalainen kasvaa pituuttakin vielä muutamia vuosia, eli paino nousee jo senkin takia jonkun verran.

• Anonyymi00004

6-luokkalaiselle ei ole mitään vähimmäis- eikä enimmäispainoa. Ei myöskään mitään ihannepainoa.

• Anonyymi00005

Ok kunhan kysyn ja haluun vaaan muuten vaan tietää ja kiva ku ootte vastannu ja en mieti painoani ja olen ihanhyvän painoinen😃

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ok kunhan kysyn ja haluun vaaan muuten vaan tietää ja kiva ku ootte vastannu ja en mieti painoani ja olen ihanhyvän painoinen😃

et mieti painoa mutta silti kysyit mikä olis hyvä paino kuudeslukkalaiselle

• Anonyymi00007

Paino riippuu sukupuolesta, pituudesta, rakenteisuudesta ainakin.

• Anonyymi00008

Itse olen seiskalla ja painan neljä kiloa.

• Anonyymi00009

en tiiä uskonko ihan ja en oikeesti mieti painoani terkkarikin sanoi että oon sopusuhtainen ja normaalipainoinen

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

en tiiä uskonko ihan ja en oikeesti mieti painoani terkkarikin sanoi että oon sopusuhtainen ja normaalipainoinen

jos olet ketjun aloittaja niin miksi kysyt sopivaa painoa jos sä et mieti sitä. jos sulle sanottu että oot normaalipainonen niin miksi sä kyselet täältä paljon sun pitäis painaa

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

jos olet ketjun aloittaja niin miksi kysyt sopivaa painoa jos sä et mieti sitä. jos sulle sanottu että oot normaalipainonen niin miksi sä kyselet täältä paljon sun pitäis painaa

haluun vaan jutella jostain kun en oikein nää kavereita lomalla paljoo ja muuten vaan kysyin voittekste vaan uskoo🥱ja MULLA ON NORMAALIPAINO JA IHAN VAAN KYSYIN

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

haluun vaan jutella jostain kun en oikein nää kavereita lomalla paljoo ja muuten vaan kysyin voittekste vaan uskoo🥱ja MULLA ON NORMAALIPAINO JA IHAN VAAN KYSYIN

Saat toki kysyä, mitä haluat. Ei noista kaikista kommenteista kannata välittää. Jotkut saattavat olla jopa ihan tahallaan ilkeitä.
        Jos haluaa jotain tietää, voi kysyä, yksikään kysymys ei ole turha tai tyhmä.
        Mikset näe sun kavereita loman aikana, onko ne jossain joulun vietossa, poissa kotoa ?
        Onneksi joululoma ei ole kovin pitkä, kun taas sitten arki palaa ja näet kaikkia kavereita.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

eli sä pelkäät että oot sun kavereita lihavampi kun sä etä pääse vertailee

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

eikö sulla ole muuta aihetta mistä jutella kuin kysyä paljon sun pitäis painaa. Kavereitten kaa juttelette painosta

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

on oikeesti että lapsen elämässä ei ole muita puheenaiheita kuin paino ja oma paino. Puhut sä sun kavereitten kaa painosta kun muuta aiheta et keksinyt

• Anonyymi00019
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Saat toki kysyä, mitä haluat. Ei noista kaikista kommenteista kannata välittää. Jotkut saattavat olla jopa ihan tahallaan ilkeitä.
        Jos haluaa jotain tietää, voi kysyä, yksikään kysymys ei ole turha tai tyhmä.
        Mikset näe sun kavereita loman aikana, onko ne jossain joulun vietossa, poissa kotoa ?
        Onneksi joululoma ei ole kovin pitkä, kun taas sitten arki palaa ja näet kaikkia kavereita.

joo ne on joulunvietossa ja kiitti kauniista viestistä

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

eikö sulla ole muuta aihetta mistä jutella kuin kysyä paljon sun pitäis painaa. Kavereitten kaa juttelette painosta

MÄ TEIN MUITAKIN ESIM KOIRAJUTTUKESKUSTELUJA

• Anonyymi00022

ei ole näin anonyymi 00015

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

on oikeesti että lapsen elämässä ei ole muita puheenaiheita kuin paino ja oma paino. Puhut sä sun kavereitten kaa painosta kun muuta aiheta et keksinyt

en mä puhu painosta kavereitten kaa me nauretaan ja kerrotaan vitsejä

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

ei ole näin anonyymi 00015

on en MÄ IKINÄ VALEHTELE

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

MÄ TEIN MUITAKIN ESIM KOIRAJUTTUKESKUSTELUJA

no hyvä. ei tartte huutaa

• Anonyymi00027

ja juttuseuran puutteessa kyselet paljon sun pitäis painaa

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

en kysele ja lopettakaa ei OOOOO KIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

en kysele ja lopettakaa ei OOOOO KIVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

missä sun vanhemmat on. etkö voi jutella heidän kanssaan

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

missä sun vanhemmat on. etkö voi jutella heidän kanssaan

vanhemmat on KOTONA

• Anonyymi00038

mäkin oon KOTONA

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

mäkin oon KOTONA

ja menen HUOMENNA isin kaa turkuun

• Anonyymi00051
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Ei kai täällä tarvitse kirjoitella ja kysellä jotain sellaisia asioita, mistä sinä tykkäisit ?
        Anna ihmisten kirjoittaa mistä haluavat. Näiden lukeminen ei ole pakollista.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Ei kai täällä tarvitse kirjoitella ja kysellä jotain sellaisia asioita, mistä sinä tykkäisit ?

ei mutta tiedät varmasti ettei 12 vuotiaalle ole jotain pysyvää tiettyä painoa minkä pitäis painaa

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

ei mutta tiedät varmasti ettei 12 vuotiaalle ole jotain pysyvää tiettyä painoa minkä pitäis painaa

Tiedän toki, mutta en välitä, jos siitä joku 12-vuotias haluaa täällä kirjoittaa.
        Miksi takerrut tuollaiseen painoasiaan? Samaa jankkaamista viestistä toiseen, antaisit olla.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Tiedän toki, mutta en välitä, jos siitä joku 12-vuotias haluaa täällä kirjoittaa.
        Miksi takerrut tuollaiseen painoasiaan? Samaa jankkaamista viestistä toiseen, antaisit olla.

alottajahan se takertuu painoon kun haluaa tietää kuinka paljon 12 vuotiaan pitää painaa, Terkkari on hänelle sanonut että on normaalipainoinen mutta kun se ei riitä kun täytyy olla tarkka kilomäärä. Normaalipaino ei riitä

• Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

kiitos anonyymi 00051

• Anonyymi00057
        Anonyymi00054 kirjoitti:

alottajahan se takertuu painoon kun haluaa tietää kuinka paljon 12 vuotiaan pitää painaa, Terkkari on hänelle sanonut että on normaalipainoinen mutta kun se ei riitä kun täytyy olla tarkka kilomäärä. Normaalipaino ei riitä

kyl mulle riittää normaalipaino antakaa jo olla

• Anonyymi00017

12 vuotias haluaa jutella ja löydi painonhallinta palstan. Miksei mene tuonne nuoret palstalle jos haluaa jutella . kuka lapsi juttelee painostaan koska ei ole muuta aihetta mistä haluis jutella.

• Anonyymi00028

älkää enää vastatko tollasia viestejä eiks tän pidä olla mukava paikka ja toi tuntuu vähän pahalta

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

älkää enää vastatko tollasia viestejä eiks tän pidä olla mukava paikka ja toi tuntuu vähän pahalta

ai mikä että alottajalle ei ole kertoa painoa jonka hänen pitäisi painaa. Hän ei kerro pituutta. on 12 vuotiaita jotka voi olla 170 senttisiä ja sitten 12 vuotiaita jotaka on 150 senttinen. et sä voi sanoa paljon 12 vuotiaan pitää painaa kun ei tiedetä pituutta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

ai mikä että alottajalle ei ole kertoa painoa jonka hänen pitäisi painaa. Hän ei kerro pituutta. on 12 vuotiaita jotka voi olla 170 senttisiä ja sitten 12 vuotiaita jotaka on 150 senttinen. et sä voi sanoa paljon 12 vuotiaan pitää painaa kun ei tiedetä pituutta.

oon siis sori 152 cm ja painan 39kg

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

oon siis sori 152 cm ja painan 39kg

olet normaalipainoinen. tuliko yllätyksenä

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

olet normaalipainoinen. tuliko yllätyksenä

kyl mä tiesin että oon normaalipainoinen. ei tullut yllätyksenä 😒

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

kyl mä tiesin että oon normaalipainoinen. ei tullut yllätyksenä 😒

ja en tiiä tarkkaa painoo kun en oo käyny vaa´alla kun joku 4kk sitten ja nyt oon joku 36-39kg ja noin 152-153 cm pitkä🤔🤔🤔🤔🤔🩷💜❤️‍🔥❤️‍🩹❣️💞💘💝💖

• Anonyymi00039
        Anonyymi00035 kirjoitti:

ja en tiiä tarkkaa painoo kun en oo käyny vaa´alla kun joku 4kk sitten ja nyt oon joku 36-39kg ja noin 152-153 cm pitkä🤔🤔🤔🤔🤔🩷💜❤️‍🔥❤️‍🩹❣️💞💘💝💖

mene ihmeessä vaa´alle . Eikö teillä kotona ole vaakaa?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

mene ihmeessä vaa´alle . Eikö teillä kotona ole vaakaa?

ei enää kun me ollaan muutettu niin piti karsia vähän tavaraa pois😃🤩😃🚚🚚

• Anonyymi00043
        Anonyymi00041 kirjoitti:

ei enää kun me ollaan muutettu niin piti karsia vähän tavaraa pois😃🤩😃🚚🚚

eikö vaaka mahtunut muuttoautoon? sehän viekin kauheesti tilaa.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00043 kirjoitti:

eikö vaaka mahtunut muuttoautoon? sehän viekin kauheesti tilaa.

kyl se olis muuten mahtunu mut ku meillä oli pikkusiskokin vielä aika pieni ja hänen tavarat ja mun tavarat ja koko perheen tavarat niin ei viitsitty kaikkea ahtaa mukaan

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

kyl se olis muuten mahtunu mut ku meillä oli pikkusiskokin vielä aika pieni ja hänen tavarat ja mun tavarat ja koko perheen tavarat niin ei viitsitty kaikkea ahtaa mukaan

Niin eihän se henkilövaaka sylissä mahdu olee jos se auto on niin täynnä ollut

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Niin eihän se henkilövaaka sylissä mahdu olee jos se auto on niin täynnä ollut

niin kiitos anonyymi 00046

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

niin kiitos anonyymi 00046

jos te ootte muuttanut niin käy ostaa kaupasta uusi vaaka. pyydä vanhemmilta rahaa niin saat ostettua uuden

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

jos te ootte muuttanut niin käy ostaa kaupasta uusi vaaka. pyydä vanhemmilta rahaa niin saat ostettua uuden

mitä yksi normi vaaka maksaa onks teil mitää hajuu

• Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

mitä yksi normi vaaka maksaa onks teil mitää hajuu

tokmannilla saa 13 eurolla.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00050 kirjoitti:

tokmannilla saa 13 eurolla.

ok kiitti tiedosta ostin yhden vaa´an jo ja painoin 38,2kg

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

hieno homma. olet normaalipainoinen

• Anonyymi00059
        Anonyymi00055 kirjoitti:

joko helpottaa kun tiedät tarkan kilomäärän. mitä sulle sit tapahtuu kun kasvat pituutta ja paino nousee . kysytkö silloinkin paljon sun pitää painaa. et ole ikuisesti 12 vuotias

• Anonyymi00061
        Anonyymi00059 kirjoitti:

joko helpottaa kun tiedät tarkan kilomäärän. mitä sulle sit tapahtuu kun kasvat pituutta ja paino nousee . kysytkö silloinkin paljon sun pitää painaa. et ole ikuisesti 12 vuotias

mä vaan halusin jutella ja en mä mieti mun painoo ja en ookkaan ikuisesti 12v

• Anonyymi00066
        Anonyymi00061 kirjoitti:

mä vaan halusin jutella ja en mä mieti mun painoo ja en ookkaan ikuisesti 12v

sä et mieti sun painoa mutta kävit ostaa vaa´an. Minkä takia jos sua ei kiinnosta oma paino?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00066 kirjoitti:

sä et mieti sun painoa mutta kävit ostaa vaa´an. Minkä takia jos sua ei kiinnosta oma paino?

no kun ostin vaaan kun noi joykut sano

• Anonyymi00060

Paino nousi jouluna yli 10 kiloon!

Se on 11 v tytölle sopiva paino eli 10 - 15 kiloa.

• Anonyymi00062

anteeks vaan mut 10-15kg on todella todella huolestuttava alipaino

• Anonyymi00063

Haittaa ja hyötyä. 12v ikäisenä poikamme harrasti useampaa urheilulajia.
      Poikapainia, poikanyrkkeilyssä SM hopeaa. Kahtena vuotena Finnlandia juniorgameissa kiekossa kuuden porukassa.
      Juu.! Kyllä varmasti painoa oli mutta ei läskin muodossa. Mitä merkitystä kilolukemilla on?
      Painissa saman sarjan poitsut olivat pari vuotta vanhempia ja kokeneempia. Nyrkkeilyssä pitempiä ja ulottuvampia joten painosta oli haittaa.
      Myös biologinen ikä vaikuttaa asiaan. Poikemme kasvu pysähtyi aikaisin ja ortopedin tutkimus vahvisti luuston kasvupäätteiden valmiudesta.
      Heppu joutui aloittamaan parran ajamisen 14 vuotisena.

Tahdon sanoa, että kilolukemilla, vanhempanakaan mutta varsinkaan tuossa iässä, ei ole merkitystä ainoana mittarina.

• Anonyymi00064

Mutta kun aloittaja haluaa tietää paljon painaa. Antaa aloittajan käydä vaikka joka päivä ja ilta vaa´alla jos se tuo hänelle mielenrauhan. Tytöillä ja pojilla on muutenkin eri fyysinen kehitys. Harvoin tytöillä alkaa parta kasvaa jos ei jotain hormonihäiriötä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Mutta kun aloittaja haluaa tietää paljon painaa. Antaa aloittajan käydä vaikka joka päivä ja ilta vaa´alla jos se tuo hänelle mielenrauhan. Tytöillä ja pojilla on muutenkin eri fyysinen kehitys. Harvoin tytöillä alkaa parta kasvaa jos ei jotain hormonihäiriötä.

Mutta kun tuo asia on kaikkea muuta kuin yksiselitteinen!
        Kysymys itsessään on jo hälyttävä! Turvautuminen kallonporaajaan ei olisi liioiteltua.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Mutta kun tuo asia on kaikkea muuta kuin yksiselitteinen!
        Kysymys itsessään on jo hälyttävä! Turvautuminen kallonporaajaan ei olisi liioiteltua.

aloittaja osti vaa´an vaikka häntä ei kiinnosta oma paino

• Anonyymi00068
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Miten te jaksatte tällaista....? Idiotismi tietty on ilmaista....

• Anonyymi00069

Älä puhu soopaa.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Miten te jaksatte tällaista....? Idiotismi tietty on ilmaista....

mikäs aloittaja sitten on. kysyy paljon 12 vuotiaan pitää painaa koska ei riitä että normaalinkokoinen

• Anonyymi00072
        Anonyymi00070 kirjoitti:

mikäs aloittaja sitten on. kysyy paljon 12 vuotiaan pitää painaa koska ei riitä että normaalinkokoinen

riittää SE ETTÄ OON NORMAALIPAINONEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00073
        Anonyymi00067 kirjoitti:

no kun te sanoitte et käy ihmees ostaa vaaka ja mULLE RIITTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NORMIPAINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO USKOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

• Anonyymi00074
        Anonyymi00073 kirjoitti:

no kun te sanoitte et käy ihmees ostaa vaaka ja mULLE RIITTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ NORMIPAINOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO USKOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Koska sinä halusit tietää paljon painat. Sinulle on terkkari sanonut että olet normaalipainoinen . Älä huuda kun kukaan ei osannut sanoa paljon 12 vuotiaan pitää painaa. Onko sulla kaikki hyvin. mene leikkii vaikka pikkusiskosi kanssa.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Koska sinä halusit tietää paljon painat. Sinulle on terkkari sanonut että olet normaalipainoinen . Älä huuda kun kukaan ei osannut sanoa paljon 12 vuotiaan pitää painaa. Onko sulla kaikki hyvin. mene leikkii vaikka pikkusiskosi kanssa.

kyl mulla on kaikki hyvin ja mä en haluu että laitetaan tommosii viestejä ja se tuntuu pahalta

• Anonyymi00078
        Anonyymi00077 kirjoitti:

kyl mulla on kaikki hyvin ja mä en haluu että laitetaan tommosii viestejä ja se tuntuu pahalta

Miksi sinä sitten olet palstalla joka ei ole tarkotettu lapsille. Sinä itse kysyit paljon sinun pitää painaa. Sinä olet käynyt terveydenhoitajan luona joka on sanonut sinun olevan normaalipainoinen. Mutta se ei riitä sinulle . 12 vuotiaalle ei ole tiettyä painoa joka pitää painaa. Miksi et kysynyt äidiltä paljon sinun pitää painaa.

• Anonyymi00075

Miksi et kysyisi asiaasi koulusi rehtorilta? Hän on ystäväsi.

• Anonyymi00076

100 kg. Ei idiootit pysty tyrkkimään, kun eivät saa liikkumaan.

• Anonyymi00079

Lihoin uutena vuotena ihan huippuun ja nyt painoa on reilusti yli neljä kiloa.

• Anonyymi00081

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      251
      6302
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      79
      4998
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      96
      3897
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      258
      3357
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      3009
    6. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      63
      2934
    7. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      220
      2562
    8. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      270
      1930
    9. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      38
      1475
    10. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1385
    Aihe