Yhtä-äkkiä rupesi taas rintaa puristamaan ja ahdistamaan. Olen henkisesti tosi yksinäinen. Ei suku ja ystävät "korvaa" läheistä hyvää parisuhdetta. Nuorempana ystävät oli kuin perhe. Mutta kun kaikille tulee omat kiireet, huolet ja tilanteet, niin etääntyy, eikä ystävien kanssa jaeta öisin sänkyä. Vanhuus tulee yksin..
Huomasin, että tunnen yksinäisyyttä seurassakin
20
498
Vastaukset
- Anonyymi00002
Niin tulee 😭😭
- Anonyymi00003
Ei se vanhuuskaa sureta mut nää sairaudet.
- Anonyymi00004
Niinkö siellä, harmia:(
- Anonyymi00005
Sama täällä. Ihan sama missä oon niin en tunne kuuluvani joukkoon.
- Anonyymi00006
Parisuhteessa sitä vasta olonsa voikin yksinäiseksi tuntea etenkin kun olet suhteessa jonkun kanssa joka haluaisi olla suhteessa jonkun toisen kanssa
- Anonyymi00007
No, toivottavasti ei tarviis sitäkään olla.
Mutta toisaalta olisi muuten intiimiä vaikka se kumppani ajattelisi jotain muuta kuin minua. Joskus kaipuu iholle on liian suuri. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
No, toivottavasti ei tarviis sitäkään olla.
Mutta toisaalta olisi muuten intiimiä vaikka se kumppani ajattelisi jotain muuta kuin minua. Joskus kaipuu iholle on liian suuri.Kolhoa olisi pelkkä fyysinen läheisyys.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kolhoa olisi pelkkä fyysinen läheisyys.
Niin, tuntuu, että kaikkea ei vain voi saaada.
- Anonyymi00008
vanhuuskaan ei tule yksinään, jokaiselle tulee kremppaa, toisille enemmän toisille vähemmän...
- Anonyymi00009
On jo.
- Anonyymi00010
J Mies voisin silti kaikesta huolimatta olla ystäväsi.
Suhtaudun sinuun siten jatkossa kuitenkin.
En henkilönä jonka vuoteeseen hypäisin
Mutta en tiedä voinko aivan kokonaan ja lopullisesti vieläkään kadota
Olimme tavallaan kuitenkin todella kauan tekemisissä keskenämme
Vaikkei kaikki mennyt kuten odotimme.
A-nainen - Anonyymi00011
Mieluummin yksin kuin toisten seurassa yksinäinen.
- Anonyymi00013
Kaikki ei jaa edes parisuhteessa samaa sänkyä.
- Anonyymi00020
Toisin se kaverisuhteissa 😉
- Anonyymi00014
Sinäkin huomasit, jouluna ollut monella tuo tila ne jo pieni ele voi saada ihmeitä aikaansa.
- Anonyymi00015
Harrasta vaimosi kanssa seksiä joka päivä. Mielellään aamuin ja illoin. Se piristää. Tsemppiä!
- Anonyymi00019
No, jos vaimo ei sitä rakasta, niin tuskin se seksiäkään haluaa. Eihän sitä väkisin voi yrittää jos se ei toisesta hyvältä tunnu.
- Anonyymi00022
Eikö sulla muuta tekemistä
- Anonyymi00017
Minä en koe noin.
- Anonyymi00018
Onko sinulla parisuhdetta? Sitä "omaa" henkilöä? Mulla on huolia ja mulheita. Traumatisoitunut. Ikävä. Ja ties mitä. Ei kaikki ole niin vahvoja, tehty teräksestä tai teflonista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen192537Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään331510Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.581223Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981172- 41936
- 42907
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175743- 58733
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup90702Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh59666