Joskus alkuaikoina

Anonyymi-ap

Ajattelin että mitä minun pitää tehdä että saan sinun iskuyrityksen jälkeen huomiosi.

37

519

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Millainen iskuyritys?

• Anonyymi00002

Sellainen että pitää kaikkien nähden tehdä selväksi että olen sinusta kiinnostunut

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sellainen että pitää kaikkien nähden tehdä selväksi että olen sinusta kiinnostunut

Kuiskaus korvaan olisi riittänyt munapuristuksella. Sitä se oli koko ajan vailla.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Sulla on varmasti hyvä ote.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sulla on varmasti hyvä ote.

... se kertoo paljon enemmän kuin tiedät.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

... se kertoo paljon enemmän kuin tiedät.

... lipsahtele minne vaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuiskaus korvaan olisi riittänyt munapuristuksella. Sitä se oli koko ajan vailla.

Olisit heti sanonut. Näin kauan olet tuota pitänyt sisälläsi

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Miten tehdä selväksi?
        Itse tein kai selväksi, että minua kiinnostaa. Ei auttanut!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Olisit heti sanonut. Näin kauan olet tuota pitänyt sisälläsi

Niin. Arvaa sattuuko tuommoinen välinpitämättömyys. ;)

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

... mä tykkäsin paljon kun kompastelit portaissa eteenpäin. Pääsin ihan tuntumaan kun mentiin peräkkäin.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Olisin niin voinut silittää ja samalla (pois)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olisin niin voinut silittää ja samalla (pois)

(Piip)

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

... mä tykkäsin paljon kun kompastelit portaissa eteenpäin. Pääsin ihan tuntumaan kun mentiin peräkkäin.

... ei ne viatkaan ihan sattumia ollut kun niitä jouduttiin koko ajan tarkistelemaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

... ei ne viatkaan ihan sattumia ollut kun niitä jouduttiin koko ajan tarkistelemaan.

.. ei oikeesti mitään vikaa, ei miinkäänlaista...

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

.. ei oikeesti mitään vikaa, ei miinkäänlaista...

.... Hyvä silloin kesäkuumalla kun ihastelin sun t-paidan alle, sulla on napatansijan otteet ja ulkonäkö.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

.... Hyvä silloin kesäkuumalla kun ihastelin sun t-paidan alle, sulla on napatansijan otteet ja ulkonäkö.

... eleganssia a-tikkailla, sointuvasti puolenvaihdot jalalta toiselelle. Yritin sitä kahvia tarjota että olisit viihtynyt siellä korkeuksissa pitempäänkin. Ei se luistamis-yritys ollut. Köh!

*3====D* jälkikorjauksia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

... eleganssia a-tikkailla, sointuvasti puolenvaihdot jalalta toiselelle. Yritin sitä kahvia tarjota että olisit viihtynyt siellä korkeuksissa pitempäänkin. Ei se luistamis-yritys ollut. Köh!

*3====D* jälkikorjauksia.

Ymmärrän kyllä uudessa seurassa aina kaikkea ei muiden kemioista tiedä miten ne toimii. Usko vaan ei se minuakaan kiinostanut. Muuta tekemistä... :Q

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Ymmärrän kyllä uudessa seurassa aina kaikkea ei muiden kemioista tiedä miten ne toimii. Usko vaan ei se minuakaan kiinostanut. Muuta tekemistä... :Q

Pizzacaprikset kun mahanpohjassa kipristää niin jotain meni oikein.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Pizzacaprikset kun mahanpohjassa kipristää niin jotain meni oikein.

En pelaa kulissipelejä, tää multa luonnistuu ainoastaan. Toivottavasti et ymmärtänyt viestejä väärin.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En pelaa kulissipelejä, tää multa luonnistuu ainoastaan. Toivottavasti et ymmärtänyt viestejä väärin.

Siksi mulla oli niin helppo olla kun tää oli ainoa mihin sijoitin.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Siksi mulla oli niin helppo olla kun tää oli ainoa mihin sijoitin.

Vanhoja rakennuksiausmestarijuttuja kun nää teknikot laskeskelee vaan korkomenojaan. Näkymättömästi...

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Vanhoja rakennuksiausmestarijuttuja kun nää teknikot laskeskelee vaan korkomenojaan. Näkymättömästi...

Ainoa epäbimbo olit miestenmaailmassa.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ainoa epäbimbo olit miestenmaailmassa.

Lisää Tenkasta tulee

• Anonyymi00030

• Anonyymi00031

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ymmärrä tätä kaikki ihastuksen aiheet muka lasin taakse... Ei käsiä, ei sormenjälkiä, ei tahmaaa.... Kaakaa kaakatetaan vaan...

28":lla sormenjälki pilkun kohdalla saattaa syöstä firman nurin. Juupa juu. Niinpä niin. Kenen tuilla?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

28":lla sormenjälki pilkun kohdalla saattaa syöstä firman nurin. Juupa juu. Niinpä niin. Kenen tuilla?

Näitä kun nakkelee ympäriinsä kun,sorsille pullaa alkaa korkovivut hävitä. https://fastpng.com/uno-cards

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Näitä kun nakkelee ympäriinsä kun,sorsille pullaa alkaa korkovivut hävitä. https://fastpng.com/uno-cards

Sama efekti vieläpä. Se pulla ei paisuta alitaseita.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Save the beijing duck!

• Anonyymi00036

• Anonyymi00037

• Anonyymi00003

Mitä sitten tapahtui 😭😭

• Anonyymi00011

Minkälaista huomiota juuri sinä olisit kaivannut silloin alkuaikoina? Haluan oppia.

• Anonyymi00015

Olisin halunnut että tule juttelemaan ja hakeudun seuraan ja jollain tavalla osoitat sen mitä teit aluksi. Mietin wttä pitääkö olla nakuna että reagoit

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Olisin halunnut että tule juttelemaan ja hakeudun seuraan ja jollain tavalla osoitat sen mitä teit aluksi. Mietin wttä pitääkö olla nakuna että reagoit

Joissain paikoissa missä olen ollut niin on ollut ihan tavallista olla nakuna, niin en varmaan olisi pitänyt mitenkään erikoisena sitäkään. Enkä itsekään ole tehnyt mitään erikoisempaa kai aluksi, kun muistelen omaa tilannettani. Joskus, kun on kiire niin ei pysty huomioimaan toisia vaikka haluaisi. Mut kiitos, kun kerroit mitä sinä oisit kaivannut.

• Anonyymi00018

Nössykkä Mössykkä Mieheni EI AINAKAAN EPÄONNISTUNUT TUOSSA.

Rivien välissä lukee, että ” HALUSIN VAIN VÄHÄN HUOMIOTA SINULTA ”

Ehkä olis vähempikin riittänyt, mutta pieni ISKU YRITYS ja huomion saaminen lähti totaalisesti lapasesta…
      Ei sentään itse ollut NAULAPYSSYLLÄ NAULAAMASSA SEINÄÄN KIINNI sekä sanomassa, että : Halusin vain, että HUOMAAT MINUT…

Miksiköhän Rakkaan Mieheni nimi on NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ 🥰😘💞
      Hän vain HALUSI TULLA HUOMATUKSI TOISELLA TAVALLA ja hän on varmaan kirjoittanut minulle kirjan jossa hän kertoo KAIKKI MAHDOLLISET ISKU YRITYKSET ja lopussa lukee ” ET OLIS IKINÄ EDES HUOMANNUT MINUA…”

• Anonyymi00026

Lisään tähän, että kyseessä oli varmaan joku PSYYKE TESTI, koska ei hänen kanssa varmaan voi elää jos ei ole vahva psyyke.
        En minä kyllä kadehdi häntä yhtään, koska hänen kanssa on pakko varmaan elää koti-psykologina ja terapeuttina jolle hän voi purkaa päätään silloin, kun tuntuu siltä.

Minä sanoin itse suoraan mielenterveystoimiston terapioista, että : Ei niistä ole mitään hyötyä, koska heillä ole kokemusta ja EN MINÄ ALA AMMATTI IHMISIÄ OMILLA KOKEMUKSILLA OPETTAMAAN KELAN TYÖMARKKINATUELLA.
        He saavat palkkaa siitä, että minä olen kokenut ja opetan omilla kokemuksilla heitä niin he saavat jonkun ERIKOISTUMISLISÄN.

Vankilasta onneksi vapautuu murhaajia, raiskaajia sekä muita mukavia ihmis tyyppejä joilta HE SAAVAT VIELÄ LAAJEMPAA KOKEMUSTA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      67
      5927
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      349
      5749
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      93
      4731
    4. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      12
      2235
    5. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      18
      2048
    6. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      52
      1952
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      43
      1870
    8. Martina vuokraa yksiötä

Nyt on tarkka'ampujan yksiö vuokrattavana 800 e. Toivottavasti löytyy hyvä asukas.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1211
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      203
      1114
    10. Voi kauhiaa: keikkapaikat keikahtavat juopottelun puutteessa!

Vai ei tule rahaa artistille viinanmyynnin vähennyttyä. Missähän muualla kannattavuus korreloi myrkyn imemismäärän ka
      Maailman menoa
      64
      1061
    Aihe