Oletko mennyt rakkauspsykoosiin? Kaipaat jotakin niin että menetät järkesi ja toimintakykysi. Minä olen ajautunut tällaiseen tilaan, ja luulen naisen tehneen näin tahallaan minulle. Näki minussa helposti manipuloitavan uhrin, veteli oikeista naruista ja sitten se oli menoa. Siitä on jo kaksitoista vuotta kun hän vietteli ja jätti minut.
Rakkauspsykoosi
9
460
Vastaukset
- Anonyymi00001
Näin on päässyt käymään itsellekin. Muutamaan otteesee. Aloimme tapailla erään kanssa juuri ennen kesälomaa ja pelkäsin kolmen kuukauden eron olevan tuhoisa tälle orastavalle suhteelle joten pyysin hänet luokseni. Hän lupasikin tulla. Silloin se alkoi, kun odotin häntä hyvin stressaantuneena enkä voinut varmistaa tuloaan sillä se olisi vaikuttanut liian hyökkäävältä käytökseltä puoleltani. Olisin voinut pelottaa hänet pois. Joten en tehnyt mitään. Mutta epätietoisuus teki tehtävänsä ja psykoosi ehti alkaa ennen tämän saapumista. Ilmeni bizarria käytöstä jonkin voiman ajamana, kuten kampaajalla käyminen pyytäen pään ajamista. Onneksi leikkasi pitkän paksun pähkinän ruskean tukkani vain lyhyeksi. Omat tarpeeni tuntuivat jääneen syrjään. Oliko hiusten leikkuun tarkoitus suojata.itseäni impulsseiltani. Olin kuitenkin häntä kohtaan sitten loppujen lopuksi torjuva. Se yllätti hänet täysin. Käyttäydyn epänormaalisti monin tavoin kuten tarjosin puoliraakaa kanaa. En pystynyt fokusoitumaan. Ja tiesin pitsan lempiruuakseen mutta ääni sisälläni kehotti keittämään ison kattilan soppaa koska jostain ihmeen syystä kaikki opiskelu kaverini olisivat tulossa syömään. Ja muutakin ajatusten harhaiöua joka ei sopinut kuvaan että olisimme aikeissa viettää keskenämme hauskan kesän. Hän lähti sitten vähin äänin muutaman päivän kuluttua ja emme koskaan enää kuulleet toisistamme.
- Anonyymi00002
Ei, kyllä ongelma taitaa olla omasi. Psykoottistasoinen häiriö viittaa fiksaatioon varhaiseen symbioottiseen vaiheeseen, autistiseen, johon sisältyy vaikeus erottaa sisäinen ja ulkoinen. Laitat toisen syyksi tämän oman ajautumisesi psykoosiin. Ilmeisesti ette ehtineet kovin pitkälle. Hyvä niin sillä kehosynkronia ei psukoottisen persoonallisuus rakenteen omaavalle tyypillisesti ole kokemuksena hyvä aiemmissa kehitysvaiheissaan. Vaan primaarisena voi hyvinkin aktivoida trauman tai epäonnistumisen suhteessa primaariobjektiin. Ja rakastumisen mukanaan tuoma kokemus itsen laajenemisesta sekin on omiaan tuottamaan psykoottista harhaisuutta. Sopien tuohon kuvaamaasi tapaan millä nainen suorastaan noitui sinut pauloihinsa.
- Anonyymi00003
Autisti toki olenkin ja rakkaus psykoosissa.
- Anonyymi00004
Toisinaan muistisairaus voi aiheuttaa sisäänpäinkääntymistä ja nykyhetken korvaamista menneellä. Alkoholi tupakka, saadut vammat päähän sekö aivoverenkiertohäiriöt sekä aivojen hapen puute voi aiheuttaa muistisairautta.
- Anonyymi00005
Olisikohan noin? Elän henkisesti vuosien takaisessa maailmassa.
- Anonyymi00006
Ööö, ikinä kuullutkaan tommosesta.
- Anonyymi00008
Nyt kuulit
- Anonyymi00009
Sama vika Rahikaisella. Otti fyrkat ja lähti Hampuriin rälläämään
- Anonyymi00010
Vuosien ajan hän yritti julkisilla Facebook päivityksillään saada minua manipuloituapauloihinsa. Sitten kun lopulta sorruin ja otin yhteyttä, ei häntä kiinnostanutkaan ja päivitykset loppuivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest926569Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604667Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1262637Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372369Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02121Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m321146En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691040Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531020- 103983
- 72858