Millainen oire ja palautuuko
Rakkauspsykoosi
20
218
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tottakai palautuu, koska ihmisen on kuitenkin elettevä normaalia elämää ja hoidettava säntillisesti asiansa ja velvollisuutensa. Toki raastaa, jos rakastuu, eikä saa yhteyttä rakastumisensa kohteeseen. Ihminen kuitenkin selviää melko hyvin monista koetuksista. Ja jos molemmat vapaita, voihan rakkaus silloin joskus toteutuakin.
- Anonyymi00002
Ketä kohtaan?
- Anonyymi00003
Soita 112
- Anonyymi00004
Ei aavistustakaan ei varmaan kovinkaan helposti psykoosista kovin harvoin toipuu kuulemma
- Anonyymi00005
rakkaus on skitso frenian vakavampi muoto siinä harha luulot ottavat vallan ja ihminen ajautuu yhä syvemmälle kuiluun siitä pois pääsyyn ei ole keinoa lääkkeiden syönti on turhaa yleensä ihminen laihtuu ja ruoka ei maistu patologian laitoksella kun ihminen laitetaan arkkuun voi vaan todeta toivoton tapaus tämä on menetetty mies
- Anonyymi00006
tai tapaus
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
tai tapaus
suru uutisen rakkauden kohteelle voi järkyttää ja itse syytökset voivat vallata mielen niiden hälvenemiseen tarvitaan aikaa ja mielen rauhaa haetaan tyynyttämällä mieli että hänellä on kaikki hyvin jos rakkauden kohde kärsi kovasti skitso frenia potilaan lähentely yrityksistä kuolema saattaa aiheuttaa suuttumusta kun stressi purkautuu ja hänen sättiminen alimpaan helvettiin yleensä saa mielen rauhoittumaan
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
suru uutisen rakkauden kohteelle voi järkyttää ja itse syytökset voivat vallata mielen niiden hälvenemiseen tarvitaan aikaa ja mielen rauhaa haetaan tyynyttämällä mieli että hänellä on kaikki hyvin jos rakkauden kohde kärsi kovasti skitso frenia potilaan lähentely yrityksistä kuolema saattaa aiheuttaa suuttumusta kun stressi purkautuu ja hänen sättiminen alimpaan helvettiin yleensä saa mielen rauhoittumaan
rakkaus on sairaus siinä missä muutkin mutta siihen ei ole parannus keinoa
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Noin on varmasti
Hyvä ajalllanko jos teistä ei tuu mitää
Mutta entä jos hän vaikka lukee kaikennpaskan
Mitä kirjoittelet
Entä jos se. Sattuukin
Entä jos tyyppi olikin ollut vaikka kiusattu vuosia joskus
Ja sunnkirjoitukset rikkoo sitä joka kerta
Vaikkei ne oo oikeesti edes tarkoitettu hänelle
Vaan vain sun sun omaa tunne työskentelyä
Mietitlö muita vaihtoehtoja
Tai sitä että se ihminen jos oyristelet irti tai eroon
On lopulta vain ihminen
Eikä kestä mitä vain kultaa
Vaikka suhun. Sattuukin mies
Naiselta jonka ei pitöisi
yhtää lukea koko sivustoa
Meen ihan hajalle täällä !
Naiselta - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noin on varmasti
Mitä kirjoittelet
Entä jos se. Sattuukin
On lopulta vain ihminen
Naiseltamun juttu olikin puoli huumorilla tehty
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noin on varmasti
Mitä kirjoittelet
Entä jos se. Sattuukin
On lopulta vain ihminen
Naiseltajos mun kirjoitukset satuttaa sitä sen pitää mennä peilin eteen ja katsoa missä vika
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
jos mun kirjoitukset satuttaa sitä sen pitää mennä peilin eteen ja katsoa missä vika
ja se on pelkurimaista käytöstä jos rakkauden kohde toimii kuten edellä kuvasin jos ei ole naista tai miestä kohtaamaan toista sellaisena kun on saa itse syyttää itseään omista ongelmista
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
ja se on pelkurimaista käytöstä jos rakkauden kohde toimii kuten edellä kuvasin jos ei ole naista tai miestä kohtaamaan toista sellaisena kun on saa itse syyttää itseään omista ongelmista
sehän ei kuulu kellekkään jos rakkauden kohde ottaa pultit asian omaisen käytöksestä elämä ei mene aina niin kuin itse haluaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
sehän ei kuulu kellekkään jos rakkauden kohde ottaa pultit asian omaisen käytöksestä elämä ei mene aina niin kuin itse haluaa
olen varmaan sitten stalkkeri kun kirjoitan tuntemattomasta tyypistä faktoja jotka pitävät paikkansa ja varmaan minulle entuudestaan tuntematon tyyppi selittää seuraavaksi terapiassa että joku stalkkaa sitä
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
olen varmaan sitten stalkkeri kun kirjoitan tuntemattomasta tyypistä faktoja jotka pitävät paikkansa ja varmaan minulle entuudestaan tuntematon tyyppi selittää seuraavaksi terapiassa että joku stalkkaa sitä
se varmaan yrittää poistaa häiritsevän tunteen että joku on kiinnoatunut hänestä
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nii AP ulins on ihan. Turhaa
Ei siitäkään ollu kohtaamaan .
Valitaan täällä ja muualla
valittaa
Vain valittamisen ilosta
Ihan Hölmöläisen touhua.
Jopa nämä kommentit on
Ihan turhaa lätinää😂 - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Noin on varmasti
Mitä kirjoittelet
Entä jos se. Sattuukin
On lopulta vain ihminen
Naiseltataitaa kyswinen henkilö olla läheis riippuvainen jos ei kestä olla kiinnostuksen kohteena
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nii AP ulins on ihan. Turhaa
Ei siitäkään ollu kohtaamaan .
Valitaan täällä ja muualla
valittaa
Vain valittamisen ilosta
Ihan Hölmöläisen touhua.
Jopa nämä kommentit on
Ihan turhaa lätinää😂Isä vituili vastaavasta käytöksestä joskus terävin sainokn
"Itke NY pari säkeistöä vielä lisää"😂
Mille hiekkalaatikolla sä mies oot taantunut
Ei oo toi sun ulins kovin mieheköstö.
Sä oot kuitenki antanut ymmärtää et
Oot täynnä vahvaa ja eläimellistä miehistö voimaa?
Missä hitossa se voima on nyt?
Se sun todellinen upea itsesi ?
Se joka ei vingu ?
Naiselta ❤️ - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
taitaa kyswinen henkilö olla läheis riippuvainen jos ei kestä olla kiinnostuksen kohteena
suomalaisethan on kovia kyttäämään kuka kattoo ja ketä kattoo ei huolehdita omista asioista ja käyttäydytään kuin hiiret vikistään ja juostaan pwlokjaana paikasta toiseen
- Anonyymi00020
Ihanaa. Siinä tekee kaikenlaista. Osaa ennustaaki ja kaikkee. Palautuu nopeasti...🩶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906515Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604617Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1252585Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372359Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m301129En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691030Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531000- 101959
- 72848