Ens vuonna ollaan jännän äärellä että jopa. Mihin suuntaan lähtee ,noussu? Jaapavesi vai Haapavesi
Uuden kynnys
20
591
Vastaukset
- Anonyymi00001
Alas männöö ja kovvoo...valio päättää alkuvuodesta laitoksen sulkemisesta haapaveellä.....mitä jää...kuollu kylä.
- Anonyymi00002
Jospa tuulivoimalatyömaat käynnistyy ja alkaa elämä virkustua täällä.
- Anonyymi00005
Kyllä ruokakaupoissa myynti lisääntyy kun ruotsin kilvissä ajelevat latvialaiset ym tummat pojat
ruokaa tuulivoimala parakeihin rahtaa. Työvuoron päätyttyä. Siinä visa vinkuu. - Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä ruokakaupoissa myynti lisääntyy kun ruotsin kilvissä ajelevat latvialaiset ym tummat pojat
ruokaa tuulivoimala parakeihin rahtaa. Työvuoron päätyttyä. Siinä visa vinkuu.Naisetkin vissiin oottaa jo tätä kaunishipiäistä ja notkeaa miesremmia uteliaana...
- Anonyymi00003
Eihän alhaalta pääse kun ylöspäin
- Anonyymi00004
Jokainen voi myös omalta kohdalta miettiä,miten suhtautuu uusiin yrittäjiin jotka uskaltautuu tälle kylälle. Ei se ainakaan helpota yrittäjän oloa ja tilannetta,jos valmiiksi haukutaan ja arvostellaan negatiiviseen sävyyn.
Se että myös kannatettaisiin näitä sinnikkäitä ihmisiä,eikä mennä naapurikyliin ostoksille. Ei se ilmaista ole kulkea sielläkään- Anonyymi00006
Mutta palkitsevaa ja henkisesti avartavaa.
- Anonyymi00007
Tankkaat ja ostokset teet vieskassa nii saat palkan käynnistä!! On vaa niiiin palio halavempaa. .
- Anonyymi00008
Jo kymmeniä vuosia näin ja rikastuttu vain on .
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jo kymmeniä vuosia näin ja rikastuttu vain on .
Varmasti ei rikastu ostamalla köyhtyy vaan!
- Anonyymi00010
Kauppiaat rikastuu 😁
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Varmasti ei rikastu ostamalla köyhtyy vaan!
Kitupiikit on eri ihmislaji.
- Anonyymi00013
Kyllä Haapavesi menestyy, jos saadaan vain kepulointi ja ketkulointi loppumaan!
- Anonyymi00014
Haapajärvelle rakennetaan Suomen suurinta sähkövarastoa. Nivalaan biovoimalaitosta. Mitä Haapavedelle?
- Anonyymi00015
...ai niin. Onhan meillä KAUPPAKESKUS torin laidalla.
- Anonyymi00016
Soiden suojeluun perustuvaa takapajula- persulandiaa
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Soiden suojeluun perustuvaa takapajula- persulandiaa
Kepuja on enemmistö, pystyvät pilaaamaan ihan kaiken.
KePu luottaa vai siihen, että valtio maksaa heiän tyhyjät koulusaki vuojesta ja vuoskymmenestä toisseen.
Tyhyjällä käyminen on yhtä heleppua mitä härskiäki.
- Anonyymi00018
Uuden ajan kynnyksellä olemme. Sen tuntee tutinasta!
- Anonyymi00019
Vaikiat ajat on eessä, onneks kaikki ei tutise.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511