Sain lahjaksi punaiset stringit sukkanauhaliivit sukat ja rintaliivit.puin ne päälle ja nussin vaimoa kiihkeänä illan.ihanaa olla tyttönä.
Enkä mee sirkukseen eikä auta sanoa buaaaa.
Tänä iltana uusiksi tyttöily.
T.joulu tonttu
Joululahja
24
686
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä ne muija päällä tehoais paremmin.
hyvä juttu , asut tekevät kiimaiseksi
- Anonyymi00002
Vaimoko antoi lahjaksi?
- Anonyymi00003
Tahtoisitko, että sinua pantaisiin tuo asu ylläsi..?
- Anonyymi00004
Olisinpa minäkin saanut. Pelkät villasukat ja pitkätkalsarit tuli
- Anonyymi00010
Vaimo antoi ne lahjaksi.meillä on yhteinen tää salainen juttu,hän kiihottuu siitä että mä kiihotun hänen alusasuista joita käytän ja hän halusi yllättää minut nyt tällä lahjalla. Hänellä oli myös pitsinen alusasusetti päällä ja oli todella seksikäs näky.tämä on meidän juttu ja olemme tehneet sitä jo pitkään. Halusin vaan kertoa tän jutun kun tää on niin kivaa mut enää aio täällä olla kirjoittelemassa kun osa teistä on niin epäkohteliaita
- Anonyymi00011
Onnea sinulle, kun on noin upea vaimo. Ymmärtää miehenkin tarpeita. Itsekin puen, mutta salaa.
T. Ukm55v - Anonyymi00013
Sinäkö täällä päätät missä kukanenki saa kertoilla tekemisiään.antakaa vaan tyttöilijät tulla näitä juttuja ne kihottaa jokaista,jopa näitä Miehiä jotka on tosi äijiä
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinäkö täällä päätät missä kukanenki saa kertoilla tekemisiään.antakaa vaan tyttöilijät tulla näitä juttuja ne kihottaa jokaista,jopa näitä Miehiä jotka on tosi äijiä
Tämähän on leikit ja fetissit palsta, joten eiköhän nämä tarinat miehistä, jotka käyttävät naisten alusasuja, ole ihan oikeassa paikassa. Siihen ei ole kellään mitään urputtamista.
Ja mikäs sen mukavampaa kuin pukea ihanat pitsiasut pikkareineen ja rintsikoineen.... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämähän on leikit ja fetissit palsta, joten eiköhän nämä tarinat miehistä, jotka käyttävät naisten alusasuja, ole ihan oikeassa paikassa. Siihen ei ole kellään mitään urputtamista.
Ja mikäs sen mukavampaa kuin pukea ihanat pitsiasut pikkareineen ja rintsikoineen....Olet täysin oikeassa.se todellakin on ihaninta pukea ne ylle
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olet täysin oikeassa.se todellakin on ihaninta pukea ne ylle
Onhan aivan upeaa mennä vaateliikkeen rintsikkatelineelle ihailemaan. Toinen toistaan kauniimpia rintsikoita näytillä. Sitten kun myyjä tulee kysymään, voiko olla avuksi. Ei muuta kuin sovittamaan myyjän suostumuksella ja ohjeistuksella sopivasta koosta. Joutuu kyllä samalla ostamaan....
- Anonyymi00017
Älä noista välitä jotka täällä sinun kertomuksia mollaa , minusta oli upea kertomus, onnittelut sinulle ja ymmärtäväiselle vaimolleni . Ihana yhteinen harrastus . On sinulla käynyt hyvä tuuri kun on noin mukava kumppani jonka kanssa pukeutua näihin ihaniin asuihin . Itse myös käytän lähes päivittäin näitä ihania naisten alusvaatteita . Kiihottaa kovasti nämä asut ja tuntuvat niin hyvältä.
Terv. M 64 CD 💃 - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Älä noista välitä jotka täällä sinun kertomuksia mollaa , minusta oli upea kertomus, onnittelut sinulle ja ymmärtäväiselle vaimolleni . Ihana yhteinen harrastus . On sinulla käynyt hyvä tuuri kun on noin mukava kumppani jonka kanssa pukeutua näihin ihaniin asuihin . Itse myös käytän lähes päivittäin näitä ihania naisten alusvaatteita . Kiihottaa kovasti nämä asut ja tuntuvat niin hyvältä.
Terv. M 64 CD 💃Kiitos
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Terv. M 64 CD 💃Olen samaa mieltä. Tuollaisia naisia ja vaimoja ei ole kuin todella harvassa, vaikka tarvetta varmasti olisi. Itsekin tarvitsisin yhden. Haluaisin itsekin hankkia vaatteita ja asusteita ihan ilman turhaa salailua. Olisin paljon onnellisempi, varsinkin touhu ei loukkaa tai vahingoita ketään muuta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tuollaisia naisia ja vaimoja ei ole kuin todella harvassa, vaikka tarvetta varmasti olisi. Itsekin tarvitsisin yhden. Haluaisin itsekin hankkia vaatteita ja asusteita ihan ilman turhaa salailua. Olisin paljon onnellisempi, varsinkin touhu ei loukkaa tai vahingoita ketään muuta.
Kiitos.meillä tämä tömä avoimuus lähti ihan sattumalta,olimme vaimon kanssa pikku reissussa ja minulta loppui puhtaat bokserit niin vaimo ehdotti ja antoi omat ihanat stringit että laita nuo päällesi ja niinhän siinä kävi että kulli jämähti välittömästi seisokkiin ja siitä lähtien tää on ollut mahtava virike parisuhteessa.molemmilla on omat asut ja välillä vaimo antaa omia pöksyjään. Meillä tämä toimii ja siitä olen onnellinen että voin avoimesti milloin vaan pukea niitä päälleni
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kiitos.meillä tämä tömä avoimuus lähti ihan sattumalta,olimme vaimon kanssa pikku reissussa ja minulta loppui puhtaat bokserit niin vaimo ehdotti ja antoi omat ihanat stringit että laita nuo päällesi ja niinhän siinä kävi että kulli jämähti välittömästi seisokkiin ja siitä lähtien tää on ollut mahtava virike parisuhteessa.molemmilla on omat asut ja välillä vaimo antaa omia pöksyjään. Meillä tämä toimii ja siitä olen onnellinen että voin avoimesti milloin vaan pukea niitä päälleni
Onnittelut sinulle. Itse haluaisin lisäksi meikata ja laittautua ihan kunnolla naiseksi. Olisi ihanaa päästä ulkoilemaan kaupungille täysin "tällättynä". Vaikka voisin myös ajatella seksiä miehen kanssa, ymmärrän kyllä, että hetetosuhteessa jossain kulkee raja.
- Anonyymi00022
Naisten alusasut on todella kiihottavia.
Minulla nyt muijjan mustat pitsi stringit, mutta salaa tän joudun nauttimaan- Anonyymi00023
Sama homma täällä, salata pitää.
- Anonyymi00024
Minä tykkään myös käyttää kaikenlaista korsettia,sukkaa ja hepenettä. Ja varusteita löytyykin isosäkillinen. Vuosia sitten vaimo näki minusta valokuviakin mitä olin kiimoissani toiselle tyttöilijälle lähettänyt. Mutta ei oikeen ilmeisesti innostunut. Mutta sen verran kuitenkin että panee sträppärillä. Sekin tapahtuu vain muutamia kertoja vuodessa. Että käytännössä harrastan salaa.
- Anonyymi00025
Ja vielä aika usein teen niin jos saan rauhassa lähteä töihin, että laitan itselleni siveysvyön ja puen sukkanauhaliivit,sukat ja stringit. Normaali varusteet päälle ja avaimet jätän kotiin. Joskus tappikin pepussa työpäivän. On kiimaista liikkua päivä kun kukaan ei arvaa mitä alta löytyy.
- Anonyymi00026
Ihana kuulla että meitä on näin paljon jotka saa nautintoa samasta asiasta.tänä iltana on meillä jälleen täydellinen tyttöily ilta vaimon kanssa,punainen setti vaan päälle ja nauttimaan.nyt on ollut eilisestä asti ihanan silkkiset mustat stringit.pientä esileikkiä.
- Anonyymi00027
Käytetyt alusasut kun sais nuukittavaksi ja sen jälkeen pukisin ne ja runkkaisin.aaaaah
- Anonyymi00028
Fetissinsä kullakin vaatinee kai aika paljon löytää tai kohdata nainen joka miehelleen moisen fetissin hyväksyy
- Anonyymi00029
Vaimolla on tuollainen naisellinen hoikka opiskelijapoika toyboyna. Hän tykkää pukeutua sukkanauhaliiveihin, sukkiin ja korkkareihin. Vaimolla on samanlainen vaatetus. On kiva katsella hämärässä kummalla on kyrpä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896072KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475450Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852971952Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071728- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181563seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423