Olen sanonut sen muutaman kerran jollekkin naiselle mutta sanoin sen vuoksi kun niin kuuluu sanoa, mut en tiedä mitä se rakastaminen edes on
En ole koskaan rakastanut en edes tiedä mitä rakastan sua tarkoittaa
18
376
Vastaukset
- Anonyymi00003
Oletko täysin varma?
- Anonyymi00005
Niin, en oo
- Anonyymi00004
Kaipa tuo on monelle tuttua. Ehkä se rakkaus on enemmän tekoja ja valintoja arjessa kuin yksittäinen tunne tai lause.
- Anonyymi00006
Silloin ei kuulu sanoa että rakastaa.
Vaan haluaa vain seksiä ja panna.
Ei siltikään vaikka minä rakastan sinua lässytys onkin
Monelle miehelle varmempi tapa saada seksiä
Kun rehellisyys niin pitäis silti olla tuossakin asiassa rehellinen mies.
Tehdä selväksi naiselle että seksiä tai panoa vain ei muuta.
Naiselta sivusta- Anonyymi00011
Tuolla lauseella saa kätevästi huijattua naisia sänkyyn, niin tunnevammaiset käyttää sitä hyväkseen
- Anonyymi00007
Olet tunnevammanen ei niillä ole kykyä rakkauteen. Ei tule olemaankaan.
- Anonyymi00008
Niin, taidan sitten olla
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin, taidan sitten olla
Noin se juuri on!!
- Anonyymi00009
Kuule, sitten kun rakastut oikeasti, tiedät sen kyllä. Minäkin luulin vuosikymmeniä, etten osaa rakastaa, koska kukaan mies ei saanut minussa aikaan muuta kuin pientä ihastumista. Sitten eräänä kauniina kesäpäivänä, herra napakymppi tuli elämääni. Kyllä se oikea henkilö kävelee sinunkin elämääsi. Hän saapuu sitten, kun olet valmis siihen.
- Anonyymi00019
Se on juurikin näin.
- Anonyymi00010
On sulla ongelmat
- Anonyymi00012
On, ja asun homeasunnossa, sekin on ongelma
- Anonyymi00020
Anonyymi00012 kirjoitti:
On, ja asun homeasunnossa, sekin on ongelma
Jos oikeesti asut niin voimia, muuta pois vielä kun voit.
- Anonyymi00014
Minä olen ollut rakastunut vain yhteen. Kesti kyllä senkin kokemiseen turhan monta vuotta.
- Anonyymi00015
Olet oikeassa rakastan sua on menettänyt merkityksensä täällä. Siitä on tullut yleinen slogan, heitto ilmaan.
- Anonyymi00017
Jotkut menevät törppöiltyään tuonkin syyn taakse 😉
Ei tarvitse kohdata tekojaan... Onko sinulla kyse tästä?- Anonyymi00018
Ei ole mutta hyvin sanottu sinulta niille ketkä tunnistaa itsensä tästä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21218073Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903845Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu392165Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2831562Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711533Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1401415Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1221385Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141334- 811121