Vieläkin saan väristyksiä kun ajattelin miten paljon pidit minusta
En voi mitään että
26
539
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on sulle ihan oikein!
- Anonyymi00003
Mieti vähän miten HOOTA ON OLLU!!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mieti vähän miten HOOTA ON OLLU!!
Uskallan väittää, että täällä enemmän, mutta et olekaan hän.
- Anonyymi00018
Sä miekkas tuppeen pistit ja siitä sai ns? Olihan se pakko ku kohalle kerran osui
- Anonyymi00002
Feikki aloitus
- Anonyymi00004
Mitä meinaat?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä meinaat?
Et ole mies
- Anonyymi00019
Anonyymi00005 kirjoitti:
Et ole mies
Onko sulla täti toimittaja kaikki ihan kunnos
- Anonyymi00007
Sama täällä. Mieli rauhaton, kunnes näemme.
- Anonyymi00008
Itsekeskeinen aloitus.
Harva tuntuu oikeasti välittävän siitä kaipuun kohteesta. Useimmat vain haluaa julkisesti kieriskellä siinä tunteessa että hänestä pidetään (vaikka vain itse kuvittelisivat koko tykkäämisen) sen sijaan että itse pitäisi aidosti jostakusta ja pistäisi sen toisen ihmisen ykköspaikalle ajatuksissa. ”Minä, minusta, minua.” Kieriskellään kuin sika mutalätäkössä.- Anonyymi00009
MINÄ pistin hänet ykköspaikalle hyvin pitkäksi aikaa, liian pitkäksi.
- Anonyymi00026
Ja näissä sinun lätinöissäsi ei ap-gubbe ole siis ketään ykköspaikalla? Voi kyynel ketkä hönöt tätä elämystä peukuttaa?
- Anonyymi00027
Juurikin näin. Sitten tapellaan ihmisestä vain jotta voitetaan eikä oikeastivälitetä siitä ihmisestä vaan pidetään sitä pelinappulana. Jos joku rakastuu niin pakko käyttää tilaisuus onan egon pönkittämiseen jos testata jos saisi rikottua toisten orastavan suhteen. Sairaita ja narsistisia ihmisiä on todella paljon. Harvinaisempaa on airo kerkkä ja kaunis välittäminen.
- Anonyymi00010
Kai tajuat aloittaja, että monelle tuo itseen suuntautuva kaiho on hyvin rumaa ja ns. narsistista? Tämä on sentään ikävä-palsta, jossa tarkotus ulista miten paljon toista rakastaa.
- Anonyymi00011
Ehkä et vain saanut rakkautta 0-3 -vuotiaana.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä et vain saanut rakkautta 0-3 -vuotiaana.
No siinä ois gubelta jo matskua mitä tulkita jos tähet sallii
- Anonyymi00024
Ookko sinä ite koskaan esim ihan straight up eksorsismia miettinyt?
- Anonyymi00012
Mulla taas meni hommasta mielenterveys. Kiitti siitä.
- Anonyymi00013
Mitä minä olen tehnyt väärin? Voitko puhua suoraan, koska minä ihmettelen näitä viestejä enkä ole tehnyt mitään väärää ja pelkään, että on tullut joku väärinkäsitys.
Mieheltä - Anonyymi00015
Minulla meni molemmat sekä psyyke että fysiikka huononi.Melkein kuolin.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minulla meni molemmat sekä psyyke että fysiikka huononi.Melkein kuolin.
Kerran pari sait mies jossain koteloon ja sitä oot vuosikymmeniä potenut ku aina hakataan
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kerran pari sait mies jossain koteloon ja sitä oot vuosikymmeniä potenut ku aina hakataan
Se on Petri eiku Peppii
- Anonyymi00025
No sinä mies peset pääs shampoolla niin kauan ettei naisten sanat kanna
- Anonyymi00014
Olet kiero en pidä sinusta
- Anonyymi00020
Alkaako nämä tilitykset näihin gubbealoituksiin olla jo ihan velvollisuudentunnosta itseään kohtaan kun sinun sana on niin tärkeä? Sivusta tämä naiselta T
- Anonyymi00016
But yet you are not here living to tell a tale sailor, right?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217246Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965388Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1503323Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t432338Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681278En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143