Millasia postinlajittelijoita ja jakajia siellä Tampereella oikein on. Ei osata lajitella paketteja niin että tulisivat perillä. Tilasin paketin Tampereelta tänne Loimaalle. No ei siinä mitään se vietiin ensin Raumalle, tuotiin takasin Tampereelle ja vietiin Poriin ja nyt se on taas Tampereella. Paketin piti olla Loimaalla 23.12, se on varmaan jo niin rähjääntynyt että ei sitä enää kehtaa antaa joululahjaksi ja voi olla että koko tuotetta ei enää ole paketissa. Älkää menkö postiin töihin jos ette osaa edes paketeista lajitella. Olen antanut oikeat tiedot ja puhelinnumeroni johon piti tulla viesti kun paketti on Loimaalla. En luota enää postiin, senkään vertaa kuin ennen
Tampereen post8
15
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oikaisu otsikkoon. Tampereen posti
- Anonyymi00002
Tullista nyt puhumattakkaan. Paketit jumittavat tullisa viikkoja vaikka kaikki tarvittava on tehty jo tilatessa.
- Anonyymi00003
Ei ole posti enää yhtä hyvä kuin ennen.
- Anonyymi00004
ei kai niitä enää heitellä liukuhihnalta rullarattaisiin , kuten kasarina ???
eivät olleet kouluja käyneet - Anonyymi00005
Postin kautta paketteja lähettäneenä, aina toiminut hyvin ja nopeasti kaikkialle kotimaassa.
- Anonyymi00008
No kaikkialle lähettämisessä se ongelma onkin; toivottiin loimaalle mutta ovat lähettäneet poriin, raumaan ja pari kertaa tampereelle sen saman paketin
- Anonyymi00006
Postin kautta kulkee hyvin, mutta nämä muut jakelijat, niihin ei voi luottaa, tulee kun tulee jos tulee ollenkaan.
- Anonyymi00007
Niin, ja täällä itkusi auttaa ??
- Anonyymi00009
Paketti 18 päivää myöhässä? Mistä tässä oikein maksetaan?
- Anonyymi00012
Mistä olet tilannut ja mitä.
- Anonyymi00010
Kyllä itsellä ainakin paketit tullut perille mitkä tilannu.Hmm onkohan aloittaja oikeet tiedot laittanut tilaukseen kun aloitus otsikossakin virhe.
- Anonyymi00011
Jos sama tasoa kuin tämän palstan lukijat niin postia kyllä katoaa suuria määriä, sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi00013
Postipoika on ihmetellyt missä Posti8 on.
- Anonyymi00015
Aloittaja ihan varmaan laittanut vaan osoitteen mutta ei paikkakuntaa sen takia lähetys lähtenyt muualle. Kirjoittanut jo ketjun aloituksenkin väärin. Urputtajat tekee itse väärin.
- Anonyymi00014
Kirjeetkin on paksumpia taittaessa prk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988