Näytät ihan tutulta ja energiat tuntuu myös vahvasti mutta samaan aikaan joku saa myös epäilemään että ootko se ees sinä, en tiedä mikä sen tekee 🤔 Osaatko sä ratkaista tämän arvoituksen 😘
Se on jännä että miten samaan aikaan
2
282
Vastaukset
- Anonyymi00001
En.
- Anonyymi00002
Osaan, koska Nössykkä Mössykkä mieheni on itse tuo joka saa tuon aikaan.
Minun pääni sanoo tuosta syystä välillä, että ” Ei saatana”.
Tietoa tulee välillä niin paljon, että vaimona pitää sisäistä asioita välillä, koska siellä on monta tekijää välissä.
Missään ei saa olla mitään YHDENVERTAISTA, koska YHDENVERTAISUUSLAKIA PITÄÄ KOKOAJAN MEIDÄN KIERTÄÄ.
Se loukkaa meidän kunniaa, koska ME EI HALUTA OLLA YHDENVERTAISIA EDES YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN VAAN ME HALUTAAN TEHDÄ ASIOITA OMALLA TAVALLA NIIN, KUIN TÄHÄNKIN ASTI!
MEITÄ VAADITTIIN KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JOTKA OVAT YHDENVERTAISIA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN!
SE ON TOTTA, ETTÄ MEITÄ EI VOI EDUSTAA KUKAAN VAAN HE LOUKKAAVAT MEIDÄN KUNNIOITA JA TOIMIVAT MEIDÄN ETUJA SEKÄ OIKEUKSIA VASTAAN, MUTTA EI ME OLLA KETÄÄN SYYTETTY VAAN HE OVAT VAATINEET KUNNIOITTAMAAN HEITÄ, KOSKA HEIDÄN MIELESTÄ KAIKKI ASIAT OVAT NIIN, KUIN SIVISTYNEESSÄ YHTEISKUNNASSA SUOMESSA KUULUU OLLA.
LÄÄKÄRISSÄ VOIDAAN KÄYDÄ VAIKKA ETIOPIASSA KELA-KYYDILLÄ. SIELLÄHÄN ON VARMAAN PUNAISENRISTIN TELTTA-SAIRAALA KYLÄ JOSSA SAA ILMAISTA HOITOA, MUTTA KELA MAKSAA KYYDIN.
25 EUROA SUUNTA ELI OMAVASTUU.
ME HALUTAAN SITÄ VARTEN KAKSOSET NIIN VOIDAAN KÄYTTÄÄ HEITÄ ETIOPIASSA LÄÄKÄRISSÄ OMALLA AUTOLLA JOS HE SAAVAT KORVATULEHDUKSEN.
YKSI HUUTAA JA ME TOISET OLLAAN PELTTOORIT KORVILLA MENO MATKA, MUTTA PALUU MATKASTA ME SENTÄÄN SAADAAN NAUTTIA KOKO PERHE!
NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ MIEHELLÄNI ON SENTÄÄN VAIMO JOKA EI NÄE EDES MEIDÄN TULEVIEN KAKSOSTEN KORVATULEHDUS KIERRETTÄ PARISUHTEEN ONGELMANA.
MINÄ VARMAAN SANOISIN, ETTÄ : SAADAAN VETÄÄ RISTIT SEINÄÄN, KOSKA KORVATULEHDUS ON SEN VERRAN HARVINAISTA HERKKUA MINUN LAPSILLA, ETTÄ NYT SYÖDÄÄN KYLLÄ VIIKKO JÄÄTELÖÄ!!!
NÖSSYKKÄ MÖSSYKKÄ MIEHENI OLIS TIETENKIN ISÄNÄ MYÖTÄ TUNNOSTA KIPEÄNÄ MYÖS!
SANOISIN HEILLE, ETTÄ : NORO-VIRUKSEN SAATTE LÄÄKKEKSI KOKSUA JA SIPSIÄ, KOSKA MEIDÄN PERHEEN ISÄ ON SENTÄÄN LÄÄKÄRI JA MINÄ OLEN ÄITI JOKA TIETÄÄ MILLÄ MEILLÄ HOIDETAAN SAIRAITA KOTONA.
RANET JA HAMPPARITKIN LASKETAAN MEILLÄ LÄÄKKEIKSI!
MEIDÄN KAKSOSET OVAT SENTÄÄN MEIDÄN TULEVIA ILTA-TÄHTIÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153