Joululahjaralli.

Anonyymi-ap

Kyllä Suomessa pöljiä näyttää riittävän. Ukolle jolla on rojua käyttämättömänä nurkat tulvillaan lähetellään päkitsiä.
Voi pyhä sylyvi ja pölläys sentään sitä ihmisen tyhmyyttä.

34

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
    • Anonyymi00004

Nimenomaan,oikeassa olet aloittaja. Kyseinen ’herra’ saa näitä päkitsejä,mutta montakohan on itse antanut? Lapsesta asti saanut talon ainoana perillisenä kaiken ja nämä kaikki on edelleen tallessa kaapeissa ja vinteillä ym ym. Veikkaan ettei edes lahjapapereita roskiin saa vietyä tai hävitettyä,sinne kaappien kätköihin vaan. Eikö oikeasti ärsytä tuo tekopyhyys ja näytteleminen? Ainakin minulla,alkujaan kyllä seurasin kanavaa ja pidin viihdyttävänä,mutta en enään,riittää otsikot ja näiden kuolaavien seuraajien kommentit joista tietää aiheen videolle. Mutta,kukin tavallaan,jokainenhan tekee mitä lystää ja mihin taidot riittää. Tämä ’herra’ on paljastanut sen mikä saa minut jättämään katsomatta tuotantoaan enään.

• Anonyymi00020

Samaa mieltä aivan täysi ahne ja kaikki on vain minä minä minä.

Ei vaivautunut edes Arille sanomaan hyvää joulua.

• Anonyymi00035

Täysin samaa mieltä. Itse myös katsoin ensin videoita, mutta nopeasti tuli selville mikä mies oikeasti on miehiään. Ei ymmärrä elämästä yhtään mitään, kun kaikki on saatu lahjaksi. Haukkuu muita, vaikka itse on tyhmä kuin saapas. Epäkohtelias, vain nuoleskelijat kelpaa pönkittämään egoa.
        Mitä tuonkin elämä olisi ilman kaiken täyttävää roinaa ja rojua, ei mitään ei yhtään mitään.
        Pelkkä nolla koko kuppana lurjus.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Samaa mieltä aivan täysi ahne ja kaikki on vain minä minä minä.

Ei vaivautunut edes Arille sanomaan hyvää joulua.

Sannaismi....minä minä minä...hei kattokaa minä minä minä.. kaunis kaunis jne!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Sannaismi....minä minä minä...hei kattokaa minä minä minä.. kaunis kaunis jne!

Sano sinä Arilles joulut. Jos joku homosuhde sulle.

• Anonyymi00046

Varmasti antaa vähävaraisille ym. ahdingossa oleville lahjoituksia. Ei vaan halua kertoa julkisuuteen. Ei ole kiitosten kipeä.
        Rehdimpää miestä saa hakea.

• Anonyymi00005

Ja sieltä kade taas nosti päätään . Niitä näyttää sillä kulmakunnalla sikiävän .

• Anonyymi00017

Eipä tarvitse kadehtia,ja en ’siltä’ kulmakunnalta ole siennyt. Tottahan tämä kaikki mistä mainitsin, mitäpä sitä muuttamaan kauniimmaksi. Itsehän voit jatkaa ’herran’ seuraamista ja fanittaa miten paljon haluat,tietämättä kuitenkaan totuutta.

• Anonyymi00006

Kyllä Pää Herkko ois sanonu jotta: Voi taivahan jumala, aikoja ja tapoja.

• Anonyymi00010

Aika erikoista on kun lahjoja esitellään julkisesti ikään kuin kehuskellen. On kyllä ihan oma ihmislaji nää kosulan tupettajat.

• Anonyymi00011

"Ja sieltä kade taas nosti päätään . Niitä näyttää sillä kulmakunnalla sikiävän ."

Ei, vaan hitaimmatkin alkavat ymmärtämään mikä sinä olet.

• Anonyymi00013

Pummi mee duuniin ansaitsee.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pummi mee duuniin ansaitsee.

Kommenttisi on samaa tasoa spurgua levittävän kanssa,kyseessä lienee sama henkilö. Eikö sinua harmita jos et osaa tai kykene parempaan ulosantiin? Vaikutat aika yksinkertaiselta kun et pysty? muunlaiseen kommunikointiin kuin tähän. Oikeastaan enhän minä sille mitään voi enkä pysty siihen vaikuttamaan,mutta teet mitä osaat,vai?

• Anonyymi00014

"Aika erikoista on kun lahjoja esitellään julkisesti ikään kuin kehuskellen. On kyllä ihan oma ihmislaji nää kosulan tupettajat."

Metsäman itse kävi ilmoittamassa Pirjo Hannelen Youtube kanavalla ostaneensa joululahjan Pirjo Hannelelle.

Kuka edes kehtaa itse ilmoittaa tuntemattomille ostaneensa joululahjan ystävälleen.

Mitä metsäman odotti ilmoituksensa poikivan?

Kehuja ja kiitoksia hyvä sydämisyydestään.

• Anonyymi00016

Liitua on mut sulla spurgulla ei.

• Anonyymi00022

"Liitua on mut sulla spurgulla ei."

Liitua on sinulla on vain aivoissa ja sen kyllä huomaa.

• Anonyymi00024

Vinkumista, vikumista, vinkumista. Noin pysyt ikuisesti köyhänä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Vinkumista, vikumista, vinkumista. Noin pysyt ikuisesti köyhänä.

"Vinkumista, vikumista, vinkumista. Noin pysyt ikuisesti köyhänä."

Rahan puuteko sinut saa vinkumaan?

• Anonyymi00045
        Anonyymi00027 kirjoitti:

"Vinkumista, vikumista, vinkumista. Noin pysyt ikuisesti köyhänä."

Rahan puuteko sinut saa vinkumaan?

:) Piti reppanan poistaa. Mikä se saa kommunistin vinkumaan kun ahkeruudella tekee rahaa?

• Anonyymi00026
      • Anonyymi00031

Joulu? Siin on kuuleee Vermon koneii.

• Anonyymi00032

Pirjo Hannele on iloinnut Enolan puulämmitteisestä leivinuunista.
      Leivinuunin lempeässä lämmössä emäntä- tai kotitalouskolun käynyt maatalon emäntä hauduttaa maukkaat terveelliset ruuat ilman vatsalle ja suolistolle vaarallisia kärventeitä.

Mutta mitä sai päähänsä naapuri?
      Osti Pirjo Hannelelle halvan sähkökäristimen jolla saa aikaan vain närästyksen.

• Anonyymi00034

Olisi ostanut laadukkaamman, kun varaa kerran on. Halpismalli tuo!

• Anonyymi00033

"Joulu? Siin on kuuleee Vermon koneii."

Mikä ihmeen Vermon kone on 14 vuotias tamma?

Ei niillä hevosilla jotka joutuivat syksyisin viikko tolkulla Fiskars kymppiä kyntöpellolla vetämään ja talvella tukkikuormia metsästä kiskomaan helppoa ollut.
      Ravihevoset harjoituksissa peltoteillä vetävät kevyitä kuulalaakeroiduilla kumirenkailla varustettuja harjoituskärryjä.

• Anonyymi00042

Lahomäen joulu? Vingut aatosta -loppiaiseen perheestäs nakkaa paskat. Ainoa unelmasi on vanha ukko jotain se kertoo.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Lahomäen joulu? Vingut aatosta -loppiaiseen perheestäs nakkaa paskat. Ainoa unelmasi on vanha ukko jotain se kertoo.

"Lahomäen joulu? Vingut aatosta -loppiaiseen perheestäs nakkaa paskat. Ainoa unelmasi on vanha ukko jotain se kertoo."

Mistä v'tun perheestä vinkuu?
        Sinä vingut p'rseestä.

• Anonyymi00040

On tämä kyllä varsinaista aikuisten palstaa ei herraisä !

Onko siellä yhtään töyspäistä huh.

• Anonyymi00041

Kelaspurguja ne on ja mode vielä. Kaikkea sontaa ne tukipalkkaa.
        Ja poistaa kun totuus menee ihonalle :)) Se on nautittavaa.

• Anonyymi00044

Toivottavasti ei tänäpyhäpäivänä tuo sitä irvistävää turpoosa eetteriin.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      14
      4791
    2. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4251
    3. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      265
      3586
    4. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      106
      3074
    5. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      37
      2619
    6. 24
      1961
    7. Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"

"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri
      Maailman menoa
      7
      1795
    8. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      99
      1713
    9. Mikä on pahinta

Mitä kaivattusi voisi tehdä sinulle?
      Ikävä
      230
      1695
    10. Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista

Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell
      Ikävä
      70
      1618
    Aihe