Tykkään ylipäätään naisella piirteistä, kuten vastuullisuus, lempeys, rohkeus ja rentous. Näitä löytyy yleensä hieman vanhemmilta naisilta paremmin. Yleensä riittää 2-4 vuoden ikäero, kun niin nuori olen.
Mutta rakastuin erääseen paljon vanhempaan. Kaunis kuin mikä😍. Tosi samanlainen, mutta kuitenkin täysin päinvastainen😂.
Itseäni vanhempi nainen
46
1227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miten tapasitte?
- Anonyymi00004
Yhessä paikassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yhessä paikassa.
Missä tavattiin 😜 ei oo tavattu!
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Missä tavattiin 😜 ei oo tavattu!
Vuosi tai kaksi sitten aikanaan😅. Päivää en muista😁.
- Anonyymi00039
Anonyymi00009 kirjoitti:
Vuosi tai kaksi sitten aikanaan😅. Päivää en muista😁.
Kyllä muistat päivän ja varmaan tarkan ajankin 😅
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Kyllä muistat päivän ja varmaan tarkan ajankin 😅
En?
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
En?
Missä huumori?
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Missä huumori?
Sori😂
- Anonyymi00002
Minä en pidä itseäni paljon nuoremmista miehistä. Pidän suunnilleen ikäisistäni tai vähän vanhemmista miehistä ja vain ystävyyden merkeissä, suhdetta en halua enää koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi00003
Ite ainakin aattelen, että mulla pitää olla paljon enemmän, kun muilla. Varsinkin, jos haluun vanhemman naisen. Siksi joudun pyörittää töitten lisäksi pieniä sivu projekteja. Muutenkin, jos on itsenäinen ja suht järkevä tyyppi, niin en tiedä miks joku ei vois ihastua takas. Myönnän, että saatan olla vähän väärillä vesillä ja ikäero on liian suuri. En tässä tapauksessa odotakaan mitään sen kummempaa. Ei itseäni haittaisi yhtään, jos saisin olla edes ystävä näin kivan tyypin kanssa…
- Anonyymi00006
Ymmärrän tietysti, että parisuhteessa voi nuorempi olla toisen silmissä liian epäkypsä😅.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ymmärrän tietysti, että parisuhteessa voi nuorempi olla toisen silmissä liian epäkypsä😅.
Pitäisi ensin päästä kunnolla tutustumaan, ennen kuin voi sellaista päätellä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Pitäisi ensin päästä kunnolla tutustumaan, ennen kuin voi sellaista päätellä.
No joo, ehkä.
- Anonyymi00015
Vanhempana ja ehkä vähän elämää jo nähneenä. Saman ikäiset tai vanhemmat naiset on jalokiviä.. varsinkin kun katsoo noita alle 40vuotiaita naisia.
- Anonyymi00016
Jep
- Anonyymi00017
Siksi en ymmärrä mitä outoa on, jos nuori kiinnostuu vanhemmasta. -sivusta
- Anonyymi00019
Miks sitte salaa olette niiden vanhempien naisten kanssa?Häpeättekö noin?
- Anonyymi00020
Miten niin salaa? Kyllä ulkopuolisetkin ovat huomanneet, miten välitän hänestä.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
…Voi toki olla, että jotkut haluaa vaan jonkun ”puuman” kanssa sänkyyn, eikä se varsinaisesti liity rakkauteen millään tavalla.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mut toivon tietysti, että sitä toista ei hävetä, kun muut ovat huomanneet mun kiintymyksen. Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa muitten mielipiteet. Aiheuttaa varmasti paheksuntaa joillain ihmisillä tämmöinen.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mut toivon tietysti, että sitä toista ei hävetä, kun muut ovat huomanneet mun kiintymyksen. Itseäni ei vois vähempää kiinnostaa muitten mielipiteet. Aiheuttaa varmasti paheksuntaa joillain ihmisillä tämmöinen.
Äiti kyllä suuttus :)
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Arvasin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko vainonnut naisen vuoksi ketään luulossa että tämä olisi esteenä.?
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
https://youtu.be/BRf9J3yoySM?si=VpRQwEsHPtt52iU0
Ois tykänny liikaakin.Bi? 🫢
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Bi? 🫢
Faija ois jo kosassu jos ei ois jo ollu naimisissa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oletko vainonnut naisen vuoksi ketään luulossa että tämä olisi esteenä.?
Siis mitä?
- Anonyymi00034
Anonyymi00027 kirjoitti:
https://youtu.be/BRf9J3yoySM?si=VpRQwEsHPtt52iU0
Ois tykänny liikaakin.-SIVUSTA.
- Anonyymi00045
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miksi hän suuttuisi jos löydät rakkauden?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Miksi hän suuttuisi jos löydät rakkauden?
Jos hän on melkein saman ikänen. Onhan se nyt jo järjetöntä.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Jos hän on melkein saman ikänen. Onhan se nyt jo järjetöntä.
Mitä väliä sillä on, ehkä niistä tulee hyvät ystävät toisilleen.
- Anonyymi00053
Anonyymi00021 kirjoitti:
…Voi toki olla, että jotkut haluaa vaan jonkun ”puuman” kanssa sänkyyn, eikä se varsinaisesti liity rakkauteen millään tavalla.
Minua ei kannata yrittää saada sänkyyn, ei minkään ikäisen, koska haluja ei ole! Tyrmäys tulee välittömästi!
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Minua ei kannata yrittää saada sänkyyn, ei minkään ikäisen, koska haluja ei ole! Tyrmäys tulee välittömästi!
Noniin, Kiitos tiedosta👍🏻.
En oo semmonen.
- Anonyymi00031
Lässynlässy
- Anonyymi00032
🤣👍
- Anonyymi00035
Millä tavalla olette samanlaisia ja miten sitten taas silti päinvastaisia?
- Anonyymi00036
Hyvä kysymys.
- Anonyymi00037
Tykkään susta, A.
- Anonyymi00038
Ohi 😁
- Anonyymi00048
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ohi 😁
E?
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
E?
🤔
- Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
E?
Meinasitko arpoo kaikki kirjaimet?
- Anonyymi00041
Vanhemmilta naisilta puuttuu tuo 40 ja sen alle olevilta oleva ominaisuus, eli äkkipikaisuus, kiukkuisuus kateus ja tyly käytös.
Ollaan olevinaan niin kuin palkinto joka miehen pitäisi jotenkin ansaita tekemällä hirveästi jotain ekstraa heidän hyväkseen tai olemalla juuri niin kuin nainen haluaa.
Me vanhemmat emme tarvitse mitään ylenmääräistä hehkutusta ollaksemme onnellisia.
Osataan ottaa ihan rennosti ja kohdellaan yleensä ystävällisesti ihmisiä jotka kohtelevat samoin meitä.
Tämä ei tietenkään koske ihmisiä joilla on jotain neuroosia tai traumoja, tai jotka muuten vaan nauttivat siitä että saavat purkaa omia negatiivisia tunteitaan tänne, syyttäen niistä tietenkin muita ihmisiä. Heitäkin täällä palstalla näkyy olevan.
Siksi toiseen tutustuminen on tärkeää että opimme tuntemaan toisemme sillä ihan liian helposti monisuhde aloitetaan sängystä ja ja sitten huomataan että mitään muuta yhteistä ei olekaan.
- NAINEN- Anonyymi00042
Pitää kyllä paikkansa että vanhemmiten huomaa ihmisissä sen elämisen yliyrittämisen.
Tavallinen hetkessä eläminen on harvinaista, ehkä siksi sinkkuus vain jatkuu ja jatkuu :)
Harvasta miespuolisesta saa kuvan että olisivat tosissaan millään tasolla kunhan vain seilaavat edestakaisin lavalta toiselle.
- Anonyymi00049
Mistä tiedät hänen olevan tosi samanlainen mutta kuitenkin päinvastainen tiesitkö että parhaimmillaan ihminen pystyy pitämään kulissia yllä jopa vuoden saman katonkin alla narsistinen luonne paljastuu samantien kun toinen varmistuu ettei lähtö ole enään helppo ainakaan
- Anonyymi00054
On kyllä tragikoomista tää narsistikeskustelu joka käänteessä. Pitääkö ihmisen olla koko ajan varpaillaan, että onkohan tuo nyt narsku. Tuon kanssa en kyllä edes juttele kun se on varmasti narsku. Tuo teki sitä ja tätä, se on varmasti narsku. Tuo tykkää tuosta ja tuo on ylpee tuosta, tuo on varmasti narsku. Olen kohdannut elämässä monenmoista narskua, mutta pahinta on ollut sen leimaaja, joka ei pysty enää normaaliin ihmisten kanssakäymiseen, kun jatkuvasti hakee ihmisistä narsismia. Todella raskasta touhua.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143