Täytyy luottaa irl ja siellä on hiljaista. Hyvää yötä.
En jaksa harhailla
13
315
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko syy miksi on hiljaista siellä?
- Anonyymi00003
Miks epäkiinnostukseen pitää olla syy? Hyvänen aika!
Sivusta
- Anonyymi00002
Lomien jälkeen tulee täysi henkinen romahdus pelkään. Eli maanantaina. Siis mulla.
- Anonyymi00006
Olen taas yksin kotona. Työvelvollisuudet. Normiarki.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kenelle olevinasi juttelet?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kenelle olevinasi juttelet?
Joku poistaa viestejä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Arki pitäisi tehdä sellaiseksi, että siitä voi nauttia. Tai jos nyt ei nauttia, niin ei ainakaan niin, että siitä tulee henkinen romahdus. Pystytkö lyhentämään työviikkoa, vaihtamaan työpaikkaa, harrastamaan jotain uutta lajia, josta saisit energiaa arkeen? Ehkä enemmän kaverien näkemistä?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Arki pitäisi tehdä sellaiseksi, että siitä voi nauttia. Tai jos nyt ei nauttia, niin ei ainakaan niin, että siitä tulee henkinen romahdus. Pystytkö lyhentämään työviikkoa, vaihtamaan työpaikkaa, harrastamaan jotain uutta lajia, josta saisit energiaa arkeen? Ehkä enemmän kaverien näkemistä?
Olen onnellinen, että olen hengisssä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen onnellinen, että olen hengisssä.
Se on hienoa. Kaikki ei ole aina itsestäänselvyyksiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se on hienoa. Kaikki ei ole aina itsestäänselvyyksiä.
Suattasin arvata.
- Anonyymi00016
Miksi sitten olet IRL hiljaa?
- Anonyymi00017
Itse olin, koska toinen nainen koko ajan kuvioissa yms. .sivusta
- Anonyymi00018
You just dont get things right. Everything up side down.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1807407Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul674104Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3743593Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden1433188Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota902977Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma272495Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp612040- 211953
- 191832
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51734