Olenko herkkis, vai onko muillakin samoja syitä vaihtaa kampaajaa?
- vaivaava hiljaisuus
- liian puhelias, kehuu koko varatun ajan lapsiaan, lapsenlapsiaan, matkojaan,ym.
tulee sellainen olo, ettei keskity työhönsä
- ei koskaan edes ehdota mitään uutta
- kallis, mutta työ ei halvempaa parempaa
- en tunne huonoine hiuksineni itseäni koskaan tervetulleeksi
Tälläisiä syitä, edelleen etsin sitä "täydellistä kampaajaa", jonka jälkeen on hyvä mieli ja sain rahoilleni vastinetta.
Syitä, miksi olen vaihtanut kampaajaa.
6
321
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä aloitus, minulla on tullut sama tunne monesti parturissa, että niinkuin pitäisi väkisin yrittää puhua jostakin. Miksi ei voi vain istua hiljaa ja antaa parturin tehdä työnsä, en minä mitään sydänystävää ole sieltä parturista tullut etsimään.
Kun katsoo jotain videoita ulkomailta parturista, ei siellä asiakas eikä parturi hölötä kokoajan jotain.
Parturi tekee työnsä ja asiakas istuu tuolissa, sitten kun on valmista niin maksaa työstä.
Eikö se pitäisi riittää?- Anonyymi00002
Tuo uuden ehdotus olisi kyllä tervetullutta ammattilaiselta. Olisihan se vaihtelu virkistävää kaiken ikäisille, ei ole mukava olla aina samanlainen vuodesta toiseen.
On muuten ärsyttäviä kuunnella asiakkaatkin, jotka täyteen ääneen selittävät asioitaan, kuvitellen että ne kiinnostavat kaikkia.
- Anonyymi00003
Olen kalju mutta menen usein olavinkadun parturiin ja pyydän tekemään saksimisliikkeitä pääni yläpuolella, aivan kuin minulta leikattaisiin hiuksia. Parta sentään on mutta siihen ei saa koskea. Lopuksi laitetaan tuoksu ja tervetuloa uudelen
- Anonyymi00004
Hyvä ja turha aloitus mutta näitäkin tarvitaan palstojen aktivointeihin...
- Anonyymi00005
Turhaahan se on, kun sama jatkuu, neuvoa ei saa enää ketään, ei edes maksava asiakas.
- Anonyymi00006
Minä jouduin vaihtamaan hiustenleikkaajaa hänen suuren povensa tähden. Ei ole mukavaa istua tuolissa, kun hänen naiselliset ulokkeet osuu päähän milloin mistäkin kulmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1367580KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237051Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693593Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521373216Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092754Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442298- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457