Olenko herkkis, vai onko muillakin samoja syitä vaihtaa kampaajaa?
- vaivaava hiljaisuus
- liian puhelias, kehuu koko varatun ajan lapsiaan, lapsenlapsiaan, matkojaan,ym.
tulee sellainen olo, ettei keskity työhönsä
- ei koskaan edes ehdota mitään uutta
- kallis, mutta työ ei halvempaa parempaa
- en tunne huonoine hiuksineni itseäni koskaan tervetulleeksi
Tälläisiä syitä, edelleen etsin sitä "täydellistä kampaajaa", jonka jälkeen on hyvä mieli ja sain rahoilleni vastinetta.
Syitä, miksi olen vaihtanut kampaajaa.
6
356
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä aloitus, minulla on tullut sama tunne monesti parturissa, että niinkuin pitäisi väkisin yrittää puhua jostakin. Miksi ei voi vain istua hiljaa ja antaa parturin tehdä työnsä, en minä mitään sydänystävää ole sieltä parturista tullut etsimään.
Kun katsoo jotain videoita ulkomailta parturista, ei siellä asiakas eikä parturi hölötä kokoajan jotain.
Parturi tekee työnsä ja asiakas istuu tuolissa, sitten kun on valmista niin maksaa työstä.
Eikö se pitäisi riittää?- Anonyymi00002
Tuo uuden ehdotus olisi kyllä tervetullutta ammattilaiselta. Olisihan se vaihtelu virkistävää kaiken ikäisille, ei ole mukava olla aina samanlainen vuodesta toiseen.
On muuten ärsyttäviä kuunnella asiakkaatkin, jotka täyteen ääneen selittävät asioitaan, kuvitellen että ne kiinnostavat kaikkia.
- Anonyymi00003
Olen kalju mutta menen usein olavinkadun parturiin ja pyydän tekemään saksimisliikkeitä pääni yläpuolella, aivan kuin minulta leikattaisiin hiuksia. Parta sentään on mutta siihen ei saa koskea. Lopuksi laitetaan tuoksu ja tervetuloa uudelen
- Anonyymi00004
Hyvä ja turha aloitus mutta näitäkin tarvitaan palstojen aktivointeihin...
- Anonyymi00005
Turhaahan se on, kun sama jatkuu, neuvoa ei saa enää ketään, ei edes maksava asiakas.
- Anonyymi00006
Minä jouduin vaihtamaan hiustenleikkaajaa hänen suuren povensa tähden. Ei ole mukavaa istua tuolissa, kun hänen naiselliset ulokkeet osuu päähän milloin mistäkin kulmasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1174898Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1163979Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2223913Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1741374En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155