Montako ommelta on jossain? 😳
Minkälainen ihminen kyselee naiselta
13
231
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pieni m*nainen tietysti 🤣
- Anonyymi00004
Sanoo entinen isoreikänen? ;)
-sivusta - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
-sivustaMinkälainen on entinen isoreikäinen?
Pienim*nainen on aina Pienim*nainen. - Anonyymi00010
Jännä et toisten intiimit yksityiskohdat kiinnostaa. Varsinkin tuntemattomien jotka eivät tule koskaan harrastamaan seksiä keskenenään. Kysyykö mieheltä kuinka ryppyiset pllit sitten 🤔
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
-sivustaOmpeliko kiinni kun sut tapasi 🤔
- Anonyymi00002
eppari
- Anonyymi00012
Mulla on umppari ja sappi.
- Anonyymi00003
Aivan pieni mulkk*inen mies. Ei kannata haaskata aikaa häneen 🤗
- Anonyymi00008
Jep. En tosin tiennyt että sillä on merkitystä täällä kirjoitellessa.
- Anonyymi00005
ihan vtun höveli jätkä🪓
- Anonyymi00009
Polttopuut on jo tehty tälle talvelle. Kiitos vaan.
- Anonyymi00013
Minun ex-mieheni joka on nuorimman lapseni isä oli AINOAN LAPSENSA SYNNYTYKSESSÄ MUKANA.
Tuohan oli KUNNIANLOUKKAUS HÄNESTÄ, HÄNEN VAIMOSTAAN SEKÄ USEISTA MUISTA IHMISTÄ.
Minä sain Spinaali-puudutuksen ja sanoin synnytyksen jälkeen kätilölle, että : LAITA PARI YLIMÄÄRÄISTÄ TIKKIÄ NIIN LAPSEN ISÄ EI PÄÄSE VALITTAMAAN SIITÄ, ETTÄ TAVARA ON PÄÄSSYT LÖYSTYMÄÄN.
Hän oli synnytyksessä mukana ja HÄN EI MUUTA TEHNYTKÄÄN, kuin VALITTI.
Ja en varmasti valehtele, koska hän vaihtoi vaimoa ja HE HAASTOIVAT MINUT KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE! - Anonyymi00014
Joku sairas ex tai stalkkeri ja seuraa nettiliikennettä tai joku mustis pyrkyri joka vihaa jonkun ääliön naista tai entistä naista?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3584255Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1403723Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti812395Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112234Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511897Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181798- 1181796
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551085