Joo joo, huomaa että entisissä itä-blokin maissa on velat ym paremmassa kunnossa kuin suomessa (bulgaria) Siellä onkin sosialistit potkittu pihalle ja siellä ei ole demareita velkaa tekemässä ja taloutta sotkemassa kuten suomessa teki!!! Bulgariassa menee paremmin kuin suomessa!!!!! Tosiaan siellä ei demarit taloutta ym. sotke kuin suomessa!!!!!!!!!!!!! HÄVETKÄÄ DEMARIT!!!!!!!!
ettäsillälailla
7
94
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt en ymmärrä, ei velka ole paha asia niinkuin puhutaan. Kaikki linkittyy siihen miten se maksetaan takaisin, nyt kun persut otti sakset käteen ja tuhosi kaiken talouskasvun niin tottakai ollaan tilanteessa jossa olemme eli kurjistumisen kierteessä. Siitä ei päästä pois leikkauksilla vaan talouskasvulla. Se ei tule rikkaiden veron kevennyksillä vaan systemaattisella talouden kasvulla jota varten huonoina aikoina tarvitaan valtion velanottoa ja hyvinä aikoina sitä sitten tulee maksaa takaisin. Veronbkevennykset tulee kohdistaa niille jotka lisäävät Suomen talouskasvua ja kulutusta eli kaikkein heikompi osaisille.
Asia ei ole tämän monimutkaisempi mutta silti sitä saksiin innostuneet persut ei halua ymmärtää. Me pystymme maksamaan velat pois ilman että meidän tavallisten ihmisten tarvitsee siitä kärsiä, mutta ymmärrän kyllä että perussuomalaiset ja kokoomus ei tätä halua. Vaan haluavat kerätä rahaa rikkaille ja heikoimille ei voi antaa apua kun siellä joukossa on maahanmuuttajia.
Kyllä nämä on hyviä perusteluja tuhota Suomi suomalaisilta, eli nyt olis siis kuitenkin viisasta antaa demarien pelastaa tämä maa.- Anonyymi00005
Ei ne persut ole tuhonneet mitään , ja tajuatko kakara sitä demarien takia tässä kusessa suomi demari ei pelasta mitään!!! Olen itse ollut jo kohta tulee 40 v politiikassa, niin demari ei ole koskaan pelastanut ketään vaan vienyt asioita syvemmälle paskaan!!!!!!!! Sen jälkiä tämä nyky hallitus yrittää korjata!! Taliaivo!!!!!!!!!!! Älä sinä muita syyttele demarien tekosista, tuhosivat talous asiat ym. Talous nerot mäkynen ja räsänen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Kyllä jälestä näkyy......
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ne persut ole tuhonneet mitään , ja tajuatko kakara sitä demarien takia tässä kusessa suomi demari ei pelasta mitään!!! Olen itse ollut jo kohta tulee 40 v politiikassa, niin demari ei ole koskaan pelastanut ketään vaan vienyt asioita syvemmälle paskaan!!!!!!!! Sen jälkiä tämä nyky hallitus yrittää korjata!! Taliaivo!!!!!!!!!!! Älä sinä muita syyttele demarien tekosista, tuhosivat talous asiat ym. Talous nerot mäkynen ja räsänen HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA Kyllä jälestä näkyy......
Anonyymi00005 ei ole itse pystynyt edes peruskoulua suorittamaan tyydyttävästi, mutta eihän sitä sisäsiittoisessa suvussa ole älykkäitä ihmisiä.
- Anonyymi00002
Demarit = eläkeläiset ei tätä maata pelasta!!!!
- Anonyymi00003
Pian Ruotsikin liittyy euroon .
- Anonyymi00004
EU ssa on ollut liian kauan oikeisto vallassa . Nyt on aika sossujen ja liberaalien ottaa valta EU ssa .
- Anonyymi00008
Etsitkö vaaleita, tummaihoisia vai punapäitä? Täältä löytyy 🍓 https://Casaundra.hoty.lat/Casaundra#/?/?/8jv1h9o4j
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 48687
- 38653
- 49634
- 31619
- 42618
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506